20cm

Taneli20senttiä

20cm on jortikassa mittaa minullaja paksuus joku 4.4 -5cm halkaisija. Mahtuu paperirullahylsyyn ja talouspaperirullaankin, mutta ei tule läpi asti.. Ongelmia on tämän kanssa ollut. Ei meinaa aina seistä 100% ja siksi jos tyttö jännittää isouttani ja ei rentoudu, on muna mahdoton saada sisälle. Ja yleensähän tästä jättikullista menee 10cm jaa maks 13cm sisään. En tiedä sitten johtuuko naisen pelosta isoon kulliin? Kerran oli koripalloilijaneitokainen minulla hoidossa ja siihen meni ehkä 3/4 osa kikkeliä ja ei tuntunut oikein hyväälle hänestä ilmeisesti, vaikka ihmeen periksiantava pillunpohja olikin.

Onko muilla millaisia kokemuksia kun isolla panee?

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 191919191919191

No ei ole läheskään tollaisia kokemuksia mulla. Sen sijaan tässä on tullut kerrytettyä kokemuksia mielikuvituksen käytöstä tänne palstalle trollailussa ;)

• hah hah...niinpä

Heh. Ei ihme jos tyttö pelkää, kun jätkä tulee panemaan ja ilmoittaa ensimmisenä mittaustuloksensa: "hei, mulla on sitten 20cm", vaikka kukaan ei ole sinunkaan oikeinmittaustasi ollut tarkistamassa. Mahtaa tytöllä mennä fiilikset moiseen epävarmuuteen:)

• 435tretrt

Kuten itse totesit, kalusi mahtuu wc-paperirullaan sisälle, mutta ei tule läpi asti :D WC-paperirullan pituus on 10 cm, joten pieni mittausvirhe sulla tainnut käydä. Toivottavasti muistit puhdistaa äitin ompelumitan ennenq laitoit sen takaisin ompelulaatikkoon...

Jos 5 cm on halkaisija, tämä vastaa yli 15 sentin ympärysmittaa. WC-paperirullan sisäympärysmitta oli joku 14-14,2 cm, jos en väärin muista ja nyt en jaksa mitata. Eli nyt sitten niitä selityksiä kehiin ;)

• on sulla vehkeet hev

Jos se puhui talouspaperihylsystä?

• pohjanmaal.mies

Nouv hätä! Mulla on ollut sama ongelma aikoinaan, mutta mun nykyinen vaimo ottaa mun 19cm asento, kun asento.. Eli naisissa eroa..

• holmenkol

Onhan sitä isoa munaa kiva näytellä sekä keekoilla sen kanssa uimarannalla. Miten mahtavaa. Se itse paneminen aivan sivuseikka, koska niin työläs touhu ja siinä täytyy ottaa huomioon kaikenlaisia naisten kotkotuksia.

Pääasia että munassa on koko ja näköä!

• AINAKIN

hyvä kustessa pitkäkaari eikä tarvitse seita 10-13 asennossa ja muistaa pitää kunnolla kiinni ettei rupea letku liikaa heilumaan sivusuuntaan tai ylös alas.

• 20cm moukari

Kyllä iso muna on kiva. Saa uihahallin suihkuun näitä H-X:n kaltaisia kaltaisia kavereita seuraksi samaan suihkuun ja ei tarvitse yksin suihkutella. Kovin on ystövällisiä heppuja, kun pesee mun munan ja perseen puolestani. Mutta sitä en ymmärrä miksi ne menee sitten kontalleen lattialle ja silleen mylvii ja pyörittelee perzetään?

• 20cm moukari kirjoitti:

Kyllä iso muna on kiva. Saa uihahallin suihkuun näitä H-X:n kaltaisia kaltaisia kavereita seuraksi samaan suihkuun ja ei tarvitse yksin suihkutella. Kovin on ystövällisiä heppuja, kun pesee mun munan ja perseen puolestani. Mutta sitä en ymmärrä miksi ne menee sitten kontalleen lattialle ja silleen mylvii ja pyörittelee perzetään?

Kovinpa taas Asusta homottaa...;) Siitä puhe jne...

Sun pikkuinen yläkäyrä saattaisi ehkä jollekin kelvata, mutta kaksi mulukkua samassa paketissa on kiimaiselle hinullekin liikaa.

• VPK LETKU

MESTARIKSI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      81
      3698
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2489
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      93
      2093
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1617
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1448
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1394
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1357
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      19
      1168
    Aihe