Olen jollain tavalla aina ollut kiinnostunut ns. yliluonnollisista asioista, siitä mistä tänne olemme tulleet, mitä oli ennen alkuräjähdystä, miten Ei mistään, on alunperin tullutkaan mitään, henkimaailman asioista, ufoista jne.
Koen myös jatkuvasti, ikään kuin etsiväni jotain... Se, mitä se "jotain" on, en oikein itsekään tiedä, saati osaa selittää.
Kiinnostaisi joskus käydä esim. Suomen spiritualistisen seuran tapahtumissa, sillä spiritualistinen filosofia on melko lähellä myös omia näkemyksiäni, sitä, mihin/miten ainakin haluaisin uskoa. - http://www.henkinenkehitys.fi/65
Minulle on sanottu, että minulla olisi joku herkkyys tällaisille asioille, ja niin itsekin uskon, vaikken mitään sen kummempaa "yliluonnollista" ole koskaan kokenutkaan... Jotenkin vain tunnen niin. Yksi, joka niin sanoi, oli eräs nainen, jonka tapasin sattumalta muutama vuosi sitten, työni merkeissä. Sanoi olevansa näkijä. Myös eräs mediaalisesti lahjakas ystävättäreni on jo aikaa sitten puhunut samaa, ja sanonut, että omat "kykyni", tai miksi niitä nyt kutsuisi, tulevat vahvistumaan jossain vaiheessa, ja että niitä ei tarvitse pelätä jne....
Olen nyt 28 vuotias mies, eikä mikään nyt tällä saralla ole juurikaan muuttunut, mutta joku kumma kiinnostus aiheeseen on silti pysynyt.
Mutta, miksi näistä asioista ei puhuta enempää? Miksi joku, jolla on ihan selkeitä ja selviä omakohtaisia kokemuksia, ei tuo niitä reilusti esiin? Pakko myös sanoa, että suurin osa ihmisistä, jotka näistä puhuu, on usein muutenkin, ei niin vakavasti otettavan oloisia... Tulee sellainen olo, että he vain itse niin voimakkaasti HALUAVAT uskoa niihin juttuihinsa, että vain sitä kautta alkavat itsekkin todella uskoa niihin.
Otetaan nyt ihan vain esimerkiksi vaikkapa Rauni-Leena Luukkanen-Kilde... Hänkin puhuu näistä asioista niin faktoina, muttei siltikään käytännössä pysty todistamaan mitään. Monilla taas on muuten esim. huumeiden käyttöä taustalla, tai muuten sellainen pitkään kestänyt elämäntilanne, kuten työttömyys, päihdeongelmia jne... Siis tavallaan liikaa aikaa ajatella, jolloin mielikuvitus alkaa kyllä tuottaa kaikenlaista.
Itse todella toivon, että joskus kokisin niin selkeästi jotain yliluonnollista, että se ei mitenkään jäisi epäselväksi.
Mistä oma kiinnostuksesi aiheeseen juontaa juurensa?
Mistä kiinnostus aiheeseen teillä johtuu?
Jotain hämärää...
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509