Mazda6 turbo 4wd

tuloillaan

Uudessa TM:ssä mainitaan, että Mazda alkaa tuomaan Suomeen turbotettu nelivetomallia Mazda6:sta. Varmaan mukava peli. :)

Toimitukset taisivat alkaa mahdollisesti jo tämän vuoden puolella. En muista mitä siinä sanottiin.

9

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuutosmies

      Onko tosi vai mätäkuun juttuja? Millainen moottori siinä sitten on ja mainittiinko mitään auton suorituskyvystä tai mahdollisesti tulevasta hinnasta? Voisin kuvitella moisen kulkupelin olevan aika namu, jos siinä vaan olisi tehoa reilusti yli 200 hv. Tosin nykyinen 2,3 l 4wd farkku on aika surkea suoritus Mazdalta, joten toivottavasti ei kyse ole vaan saman moottorin tuomisesta muihinkin korimalleihin.

      • tarkemmin

        En valitettavasti muista tarkemmin. Selasin tänään töissä TM:n pikaisesti. Tuo juttu taisi olla siellä autoteitojen alussa, missä on aina aukeamallinen juttuja mallistomuutoksista jne.

        Kone oli tosiaan turbotettu.. pieni muistikuva, että kutakuinkin tuo 2.3l, mutta siis turbolla. Ja oli siinä polleja päälle 200.. en muista paljonko.

        EIkös tuosta pelistä ole täälläkin puhuttu ennen.. eli olis myynnissä Japanissa tms, muttei tähän saakka ole ollut Suomen tuontiohjelmassa.

        Kokeilin Googlea.. löytyi juttua, joka palautti hataraan mieleen, että TM:ssä taidettiin mainita sama kirjainyhdistelmä MPS kuin tällä nettisivulla:
        http://www.carpages.co.uk/mazda/mazda_6_mps_concept_car_11_09_02.asp?switched=on&echo=981380009
        Eli polleja olisi vähän alta 300..

        No, turha mun on tässä kaivella ja yrittää muistella. Voin yrittää muistaa tarkistaa huomenna TM::stä tuon uudelleen. Mutta ihan kivalta peliltä vaikuttaa. Muistaakseni sitä on suunniteltu mm. Imbrezan kilpailijaksi.


      • linkki
        tarkemmin kirjoitti:

        En valitettavasti muista tarkemmin. Selasin tänään töissä TM:n pikaisesti. Tuo juttu taisi olla siellä autoteitojen alussa, missä on aina aukeamallinen juttuja mallistomuutoksista jne.

        Kone oli tosiaan turbotettu.. pieni muistikuva, että kutakuinkin tuo 2.3l, mutta siis turbolla. Ja oli siinä polleja päälle 200.. en muista paljonko.

        EIkös tuosta pelistä ole täälläkin puhuttu ennen.. eli olis myynnissä Japanissa tms, muttei tähän saakka ole ollut Suomen tuontiohjelmassa.

        Kokeilin Googlea.. löytyi juttua, joka palautti hataraan mieleen, että TM:ssä taidettiin mainita sama kirjainyhdistelmä MPS kuin tällä nettisivulla:
        http://www.carpages.co.uk/mazda/mazda_6_mps_concept_car_11_09_02.asp?switched=on&echo=981380009
        Eli polleja olisi vähän alta 300..

        No, turha mun on tässä kaivella ja yrittää muistella. Voin yrittää muistaa tarkistaa huomenna TM::stä tuon uudelleen. Mutta ihan kivalta peliltä vaikuttaa. Muistaakseni sitä on suunniteltu mm. Imbrezan kilpailijaksi.

        Aika karu vehjehän tuo on.. riippuu tosin mistä tykkää. Sininen ohjaamovalaistus on hassu

        http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1481


    • vuonna

      Tekniikan Maailman jutussa oli että 6 MPS esitellään tänä vuonna. 2,3l turbo nelivedolla ja reilut 200kW eli n. 270hv.

      Varmaan kiva peli. Hinnasta ei ollut siinä jutussa mitään.

      • jep

        tollanen olis ihan kiva... :D

        mahtaa maksaa maltaita... ton auton perä on mielestäni tolla siisti. on siinä audi miehilläkin tippa linssissä kun eivät pääse enää tupla putkilla kehuskelemaan enää niiiin avoimesti. :D


    • Sami L.
    • Ave

      Toisivat niitä 6:en V6 malleja myös tänne Eurolandiaan, eikä vain Amerikkaan. Kyllä yli 200hp vapaastihenkivää automaatilla kelpaisi :-)
      No kun ei niin pitää ajella Avensiksen 2.4 mallilla, jolle Mazdalla ei oikein ole vaihtoehtoa... sääli.

    • HEPOJA

      Mitähän päivityksiä pitäs tehdä jos tuon koneen laittas alkup.2.0L tilalle?? :)

      paljonkohan maksais pelkkä turbo moottori..

      • Jaggge

        Löytyyhän jo nyt aasiasta paljonkin turbotettuja 6:sia. MPS:n tyyppihyväksyminen Suomessa mahdollistaisi "tavallisen" kutosenkin turbotuksen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe