Uudessa TM:ssä mainitaan, että Mazda alkaa tuomaan Suomeen turbotettu nelivetomallia Mazda6:sta. Varmaan mukava peli. :)
Toimitukset taisivat alkaa mahdollisesti jo tämän vuoden puolella. En muista mitä siinä sanottiin.
Mazda6 turbo 4wd
9
1906
Vastaukset
- Kuutosmies
Onko tosi vai mätäkuun juttuja? Millainen moottori siinä sitten on ja mainittiinko mitään auton suorituskyvystä tai mahdollisesti tulevasta hinnasta? Voisin kuvitella moisen kulkupelin olevan aika namu, jos siinä vaan olisi tehoa reilusti yli 200 hv. Tosin nykyinen 2,3 l 4wd farkku on aika surkea suoritus Mazdalta, joten toivottavasti ei kyse ole vaan saman moottorin tuomisesta muihinkin korimalleihin.
- tarkemmin
En valitettavasti muista tarkemmin. Selasin tänään töissä TM:n pikaisesti. Tuo juttu taisi olla siellä autoteitojen alussa, missä on aina aukeamallinen juttuja mallistomuutoksista jne.
Kone oli tosiaan turbotettu.. pieni muistikuva, että kutakuinkin tuo 2.3l, mutta siis turbolla. Ja oli siinä polleja päälle 200.. en muista paljonko.
EIkös tuosta pelistä ole täälläkin puhuttu ennen.. eli olis myynnissä Japanissa tms, muttei tähän saakka ole ollut Suomen tuontiohjelmassa.
Kokeilin Googlea.. löytyi juttua, joka palautti hataraan mieleen, että TM:ssä taidettiin mainita sama kirjainyhdistelmä MPS kuin tällä nettisivulla:
http://www.carpages.co.uk/mazda/mazda_6_mps_concept_car_11_09_02.asp?switched=on&echo=981380009
Eli polleja olisi vähän alta 300..
No, turha mun on tässä kaivella ja yrittää muistella. Voin yrittää muistaa tarkistaa huomenna TM::stä tuon uudelleen. Mutta ihan kivalta peliltä vaikuttaa. Muistaakseni sitä on suunniteltu mm. Imbrezan kilpailijaksi. - linkki
tarkemmin kirjoitti:
En valitettavasti muista tarkemmin. Selasin tänään töissä TM:n pikaisesti. Tuo juttu taisi olla siellä autoteitojen alussa, missä on aina aukeamallinen juttuja mallistomuutoksista jne.
Kone oli tosiaan turbotettu.. pieni muistikuva, että kutakuinkin tuo 2.3l, mutta siis turbolla. Ja oli siinä polleja päälle 200.. en muista paljonko.
EIkös tuosta pelistä ole täälläkin puhuttu ennen.. eli olis myynnissä Japanissa tms, muttei tähän saakka ole ollut Suomen tuontiohjelmassa.
Kokeilin Googlea.. löytyi juttua, joka palautti hataraan mieleen, että TM:ssä taidettiin mainita sama kirjainyhdistelmä MPS kuin tällä nettisivulla:
http://www.carpages.co.uk/mazda/mazda_6_mps_concept_car_11_09_02.asp?switched=on&echo=981380009
Eli polleja olisi vähän alta 300..
No, turha mun on tässä kaivella ja yrittää muistella. Voin yrittää muistaa tarkistaa huomenna TM::stä tuon uudelleen. Mutta ihan kivalta peliltä vaikuttaa. Muistaakseni sitä on suunniteltu mm. Imbrezan kilpailijaksi.Aika karu vehjehän tuo on.. riippuu tosin mistä tykkää. Sininen ohjaamovalaistus on hassu
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1481
- vuonna
Tekniikan Maailman jutussa oli että 6 MPS esitellään tänä vuonna. 2,3l turbo nelivedolla ja reilut 200kW eli n. 270hv.
Varmaan kiva peli. Hinnasta ei ollut siinä jutussa mitään.- jep
tollanen olis ihan kiva... :D
mahtaa maksaa maltaita... ton auton perä on mielestäni tolla siisti. on siinä audi miehilläkin tippa linssissä kun eivät pääse enää tupla putkilla kehuskelemaan enää niiiin avoimesti. :D
- Sami L.
Täältä löytyy hienoja kuvia autosta:
http://media.mazda.ch/communiques/Mazda6 MPS/Mazda6 MPS photo D.htm
Olisi kiva tietää hinta-arviota. Pitää alkaa varalta jo säästämään! - Ave
Toisivat niitä 6:en V6 malleja myös tänne Eurolandiaan, eikä vain Amerikkaan. Kyllä yli 200hp vapaastihenkivää automaatilla kelpaisi :-)
No kun ei niin pitää ajella Avensiksen 2.4 mallilla, jolle Mazdalla ei oikein ole vaihtoehtoa... sääli. - HEPOJA
Mitähän päivityksiä pitäs tehdä jos tuon koneen laittas alkup.2.0L tilalle?? :)
paljonkohan maksais pelkkä turbo moottori..- Jaggge
Löytyyhän jo nyt aasiasta paljonkin turbotettuja 6:sia. MPS:n tyyppihyväksyminen Suomessa mahdollistaisi "tavallisen" kutosenkin turbotuksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634