eli akvan koko 160l ja tarkotus ois ostaa nämä kalat sinne.....
parvi molleja(8)
parvi miekkapyrstöjä(8)
parvi platyjä(8)
jotain monneja pari
mites ois taistelukala viellä?
eli onko liikaa ja mielestäni nämä ovat vesiarvoiltaan lähellä toisiaan?!
oisko hyvä?
2
176
Vastaukset
- Miimu
Kunhan vain sitten kovetat sen veden noille synnyttäville, niin miksipäs ei.
Tai no, itse jättäisin miekkapyrstöt kokonaan pois, näistä tulee kuitenkin melkoisen isoja, joten muiden lajien poikaset päätyvät niiden suuhun. Eikä altaassakaan oikein kolmelle parvelle tilaa ole.
Taisto kiusaa platyja ja molleja ja miekkapyrstöjä, eli ei sitä ollenkaan.
Ja jotain monneja kohtaan sanon ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi kaksi partamonnityttöä, ei missään nimessä pariskuntaa.
Parvet saavat olla molleille ja platyille pieniä, sillä molemmat kyllä lisääntyvät riittävän kovassa vedessä, eli jätä kasvunvaraa ja opiskele kovetus.
http://www.aquahoito.info/suomi/akvaario/kovetus.php- piku
Mulla taisto ei ainakaan ikinä kiusannut saman altaan platyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594