Ja mielestäni Leijonien päävalmentajaksi pitäisi valita Jukka Jalosen seuraajaksi sellainen joka muistuttaa Jalosta.
Eli Marjamäki? Aravirta? Jalosen Kari(varauksella tosin) , KAI SUIKKAnen ois tosi kova nimi mielestäni.
Ehkä hän vai?
SM-liigassa on tämä kiekkokontrolli-ilmiö käsillä sillä moni joukkue pelaa sillä tavalla.
Mm mun kritisoima Jokerit on alkanu viljelemään mm kontrolloituja viivelähtöjä jne.
Se alkaa olla nykypäivän trendi kiekossa.
Enään ei ole hurjaa taklauspeliä, ryntäämistä, kahvaamista ja puolustamista.
Kannatan tätä nykypäivän jääkiekkoa vaikka oon myös kovan pelin ystäviä.
Tappelut kuuluu lätkään mm mun yksi mielipide monista mielipiteistäni.
Eläköön Kiekkokontrollijääkiekko ja eläköön Esko Seppänen kun hän on nykyään kiekkokontrollin ystäviä kun hän kirjoitti hienon jutun tästä Urheilulehdessä.
SM-liigassa ja Maajoukkueessa mennään nykykiekon tyylillä
2
65
Vastaukset
- HVirta1
Hyvin se Jalonen eilenkin hoiti Tsekki pelin. Voi v.... KYLLÄ UKKO SAA LÄHTEÄ. Ei kyllä Erkastakaan pelit parane. Mitä tekee Hannu Virta maajoukkuessa ?? Tyhmin koko porukasta
- Läheltä seuraava.
Kyllähän Jukka Jalonen sai niin hyvän lähdön aikoinaan maajoukkueen valmentajaksi kun sai olla oppipoikana kun Doug Shedden oli päävalmentajana.
Eli kyllä Jalosen aikana tullut menestys on yleisesti tunnustus Sheddenin suuntaan, siitä ei ole kahta sanaa.
Uskon että jääkiekkoliitossa ollaan fiksuja ja Erkka W saa konsulttiapua Sheddeniltä jos vaan on suhteet pidetty kunnossa. Raha ei saa olla este sille että Shedden suostuu.
Mutta se on päivänselvää että sellaista apua kuin Jalonen sai aikoinaan kakkoskoutsina, harvoin on kansainvälisessä jääkiekossa tarjolla.
K. Kummola teki aikoinaan loistavan vedon.
Ettei vaan Erkan jälkeen olisi taas Sheddenin aika? Ja tosiaan, raha ei saa olla este sille että hänet saadaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863317Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921889Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441581
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941365Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861257