keksin vähä aika sitte et miten saan Black Ops 2 vaik äiti ei osta sitä mulle. Si ku se tulee nii (jos) se tulee playstation storeen nii meen vaa ostaa sitä rahaa riittävästi ja ostan sen .HeELEPPOA!
keksin vihdoin miten saan BO2 !!!
36
1731
Vastaukset
- spurdo spärdö
Kuka viittii ostaa jonku codin paska pelin?? eikö se oo sama, ku pelaa jotain edellistä codia, kaikkihan ne samanlaisia on
- Black Opsiiiii
mut sen saa sielt nii en tajuu miks kaikki ain vinkuu et ku ne ei saa gta tai jtn muuta peliä. Miks ei waa osta ps storesta ja NO KU EI AINA JAKSA SAMOJA MAPPEJA JA SIIN O ZOMBIMODE
- konsoli..lol
se peli tuskin koskaan tulee storeen, tai sitten joskus parin vuoden päästä kun ipanat pelaa jo black ops 6:sta.
säälittävä ipana ei saa pelata k18 pelejä, lol. - Black Opsiiiii
mitenni? MW3 on ja kuule en oo kysyny et saanko. Sen näkee si ku se tulee joten oo pc jonne hiliaa!
- huoh..
jaa onko bo jo storessa???
ipanat pelaa konsoleilla ja niillehän ne on tarkoittetukin. ps3.sta mainostetaankin koko perheen viihdelaitteena joka sopii jopa 3 vuotiaille. xbox on kai hieman kehittyneempi verkkopelaamisen kanssa kun sehän maksaa. pc on kuitenkin vielä kaikkein kehittynein (steam). voit puhua, chatata in gamessa, pelata eri modeja ja competivea helposti ja myös lanittaa (puhu mistää pikku teinien cs ja es laneista vaan ihan isoista, esim. assembly).
mut jos tykkäät niin pelaa millä huvittaa =) - ei voi olla totta
Nämä alaikäiset jotka pelaavat sotapelejä on kyllä helvetin huolestuttavaa. Väkivalta kasvaa kouluissa ja yhteiskunnassa. Uusi toimiva juttu täytyy saada ikärajoituksen lisäksi.
- ylireagoit.
ei niistä sotapeleistä mitään vaikutteita saa. vielä kun sitä kaikkialla(elokuvat, lehdet, musiikki(videot) ja uutiset.
- wertyusdfvgn
Sinä kans olet joku itkupilli. Pidä vaan se turpas kii.
- alaikäinen
ei sotapekit sitä tuo vaan mielenterveys ja kiusaaminen
- tälläne
Jos näkee siinä ruudulla tappamista niin ei sille mukulalle varmaan tule ensimmäisenä mieleen että taidanpa mennä vähän räiskimään ihmisiä...
En usko että bo2 tulee ps storeen mutta aina sitä saa toivoa
Mul on ollu BO2 jo 6 päivää :D
http://www.youtube.com/watch?v=3T7j_b5H1qc
Kannattaa ostaa.- bo2owner
No voi vittu ketä oikeesti kiinnostaa ku joku ei saa bo2 jee ps store no voi vittu ei ainakaa mua
- asdcvbnm,.
Olet siis joku pentu vielä ku sun äitis ei anna pelata bo2:sta. Bo2 on muutenkin paska peli ei sitä kannata ostaa. Kuten kaikki codit wawin jälkeen olleet paskoja. Älä osta.
- mw2andhappy
waw on just se paskin CoD -.-
- paskahousu mie
Ei vittu oot säälittävä äijä tuut haukkuu jotai alaikäsiä luulen että et oo itekkään aikunen ja jos oot niin ihan helevetin lapsellinen sellanen !
- moimoi
ENTÄ JOS ÄITISI TIETÄÄ ETTÄ SINULLA ON MW3 LADATTUNA PS3 STORESTa
- Black Opsiiiii
no vittu kun ei ole vaan ihan ite kävin vaa ostaa sen äiteen kanssa eikä se sanonu mitää ja tnää sanoin et saisinko sen nii se sano et voi se sen mulle ostaa :)
- honohono
ketä kiinnostaa sun bo2 ostokset mene piilon kakru saatana
- metalliturpa
helou! kaipailisin vähän pelikavereita tylsien iltojen ratoksi! peli on siis bo2 ja konsoli ps3. pelitaidot ihan kohtalaiset, mutta K/D ei päätä huimaa... pistäkää kaveripyyntöö ---> hembula_
- pedep
Joo , pyyä kaveriks. kova_ucceli on mun käyttäjä
- jormaelipeniselisiitin
pelatkaa bo1 se on iha samanlainen halvempi ja storessa vittu bo2 on sama jutu ku mw2 ja mw3 eli.suurin piirtein copy paste -_-
- huooooooooohhh
Ootko ees pelannu mitään noista? Esimerkkinä täysin uusi Custom class systeemi ei oo lähelläkää muitten CoDien tapanen... -_-
- adasda
onkos CoDit ps storessa?
- Zjokke
On ainakin MW2,Bo ja Mw3 :D
- jonnejoonas
ei vitun spedet...
- paska peli
paska peli
- COD-pro-69
CoD:n pilaavat kaltaisesi ES-jonnet sitten puhutte mikkiin paskaa ja meikä joutuu haukkumaan teidät alimpaan helvettiin.
- xleinonen
HaHa :D
- mw3 on paska
Mw3 oli kyllä riman alitus mulla on bo2 boxille ja on ihan prkl hyvä
- Kasvattakaa karvat
Miks helvetissä kaikkien pitää tulla haukkumaan tätä tyyppiä.
Vaan 75% suomen vanhemmista antaa pelata sotapelejä. Joten miettikää ennen ku kirjotatte mitään tollasta. - hahahaa1
"Vaikka äiti ei anna" no voi pikkusta :(
- sejokatietää
Vittu oikeesti, miks niisä peleis onse ikäraja, siks ettei niitä pelattais jos ei oo 18? No ei sen "äitin" oo pakko sitä sille ostaa ja mun mielest eine kaiken mailman codit vittu vaikuta sun mielenterveyteen ja sillee joten et oo sen kovempi jätkä ku tuokaan kun saat pelata niitä k18 pelejä (en tarkota et en ite sais) mut kuite.
- codbo2pro
vitun herneaivot hiljaa
- Äitisunelma
Ooksä joku vitu 10 v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171075124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113459Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2302303Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232133Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31640Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491174- 721150
- 1841122
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591009Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77979