keksin vihdoin miten saan BO2 !!!

Black Opsiiiii

keksin vähä aika sitte et miten saan Black Ops 2 vaik äiti ei osta sitä mulle. Si ku se tulee nii (jos) se tulee playstation storeen nii meen vaa ostaa sitä rahaa riittävästi ja ostan sen .HeELEPPOA!

36

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spurdo spärdö

      Kuka viittii ostaa jonku codin paska pelin?? eikö se oo sama, ku pelaa jotain edellistä codia, kaikkihan ne samanlaisia on

    • Black Opsiiiii

      mut sen saa sielt nii en tajuu miks kaikki ain vinkuu et ku ne ei saa gta tai jtn muuta peliä. Miks ei waa osta ps storesta ja NO KU EI AINA JAKSA SAMOJA MAPPEJA JA SIIN O ZOMBIMODE

    • konsoli..lol

      se peli tuskin koskaan tulee storeen, tai sitten joskus parin vuoden päästä kun ipanat pelaa jo black ops 6:sta.
      säälittävä ipana ei saa pelata k18 pelejä, lol.

    • Black Opsiiiii

      mitenni? MW3 on ja kuule en oo kysyny et saanko. Sen näkee si ku se tulee joten oo pc jonne hiliaa!

    • huoh..

      jaa onko bo jo storessa???

      ipanat pelaa konsoleilla ja niillehän ne on tarkoittetukin. ps3.sta mainostetaankin koko perheen viihdelaitteena joka sopii jopa 3 vuotiaille. xbox on kai hieman kehittyneempi verkkopelaamisen kanssa kun sehän maksaa. pc on kuitenkin vielä kaikkein kehittynein (steam). voit puhua, chatata in gamessa, pelata eri modeja ja competivea helposti ja myös lanittaa (puhu mistää pikku teinien cs ja es laneista vaan ihan isoista, esim. assembly).
      mut jos tykkäät niin pelaa millä huvittaa =)

    • ei voi olla totta

      Nämä alaikäiset jotka pelaavat sotapelejä on kyllä helvetin huolestuttavaa. Väkivalta kasvaa kouluissa ja yhteiskunnassa. Uusi toimiva juttu täytyy saada ikärajoituksen lisäksi.

      • ylireagoit.

        ei niistä sotapeleistä mitään vaikutteita saa. vielä kun sitä kaikkialla(elokuvat, lehdet, musiikki(videot) ja uutiset.


      • wertyusdfvgn

        Sinä kans olet joku itkupilli. Pidä vaan se turpas kii.


      • alaikäinen

        ei sotapekit sitä tuo vaan mielenterveys ja kiusaaminen


      • tälläne

        Jos näkee siinä ruudulla tappamista niin ei sille mukulalle varmaan tule ensimmäisenä mieleen että taidanpa mennä vähän räiskimään ihmisiä...


    • En usko että bo2 tulee ps storeen mutta aina sitä saa toivoa

    • bo2owner

      No voi vittu ketä oikeesti kiinnostaa ku joku ei saa bo2 jee ps store no voi vittu ei ainakaa mua

    • asdcvbnm,.

      Olet siis joku pentu vielä ku sun äitis ei anna pelata bo2:sta. Bo2 on muutenkin paska peli ei sitä kannata ostaa. Kuten kaikki codit wawin jälkeen olleet paskoja. Älä osta.

      • mw2andhappy

        waw on just se paskin CoD -.-


      • paskahousu mie

        Ei vittu oot säälittävä äijä tuut haukkuu jotai alaikäsiä luulen että et oo itekkään aikunen ja jos oot niin ihan helevetin lapsellinen sellanen !


    • moimoi

      ENTÄ JOS ÄITISI TIETÄÄ ETTÄ SINULLA ON MW3 LADATTUNA PS3 STORESTa

    • Black Opsiiiii

      no vittu kun ei ole vaan ihan ite kävin vaa ostaa sen äiteen kanssa eikä se sanonu mitää ja tnää sanoin et saisinko sen nii se sano et voi se sen mulle ostaa :)

    • honohono

      ketä kiinnostaa sun bo2 ostokset mene piilon kakru saatana

    • metalliturpa

      helou! kaipailisin vähän pelikavereita tylsien iltojen ratoksi! peli on siis bo2 ja konsoli ps3. pelitaidot ihan kohtalaiset, mutta K/D ei päätä huimaa... pistäkää kaveripyyntöö ---> hembula_

      • pedep

        Joo , pyyä kaveriks. kova_ucceli on mun käyttäjä


    • jormaelipeniselisiitin

      pelatkaa bo1 se on iha samanlainen halvempi ja storessa vittu bo2 on sama jutu ku mw2 ja mw3 eli.suurin piirtein copy paste -_-

      • huooooooooohhh

        Ootko ees pelannu mitään noista? Esimerkkinä täysin uusi Custom class systeemi ei oo lähelläkää muitten CoDien tapanen... -_-


    • adasda

      onkos CoDit ps storessa?

      • Zjokke

        On ainakin MW2,Bo ja Mw3 :D


    • jonnejoonas

      ei vitun spedet...

    • paska peli

      paska peli

    • COD-pro-69

      CoD:n pilaavat kaltaisesi ES-jonnet sitten puhutte mikkiin paskaa ja meikä joutuu haukkumaan teidät alimpaan helvettiin.

    • xleinonen

      HaHa :D

      • mw3 on paska

        Mw3 oli kyllä riman alitus mulla on bo2 boxille ja on ihan prkl hyvä


    • Kasvattakaa karvat

      Miks helvetissä kaikkien pitää tulla haukkumaan tätä tyyppiä.
      Vaan 75% suomen vanhemmista antaa pelata sotapelejä. Joten miettikää ennen ku kirjotatte mitään tollasta.

    • hahahaa1

      "Vaikka äiti ei anna" no voi pikkusta :(

      • sejokatietää

        Vittu oikeesti, miks niisä peleis onse ikäraja, siks ettei niitä pelattais jos ei oo 18? No ei sen "äitin" oo pakko sitä sille ostaa ja mun mielest eine kaiken mailman codit vittu vaikuta sun mielenterveyteen ja sillee joten et oo sen kovempi jätkä ku tuokaan kun saat pelata niitä k18 pelejä (en tarkota et en ite sais) mut kuite.


    • codbo2pro

      vitun herneaivot hiljaa

    • Äitisunelma

      Ooksä joku vitu 10 v

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe