Kerrassaan loistavaa fasepookki-parodiaa oli Simpsoneissa äsken. Vedettiin kyseinen yhteisöpalvelu kyllä niin kölin alta mennen tullen.
Osuvasti irvailtiin sille, kuinka siihen höyrähtäneet tekevät niitä jonnin joutavia statuspäivityksiään - tai mitä ikinä oikealta nimeltä ovatkaan - aivan turhanpäiväisistä asioista vähän väliä ja joka paikassa.
Kjeh kjeh
6
310
Vastaukset
- Sokerihumalassa
Imelä pussi leuan alla. Ja kansahan hihittää.
- .....
just
- mÄntti...
Esimerkiksi: Homer päivitti "Springfacea" autolla ajaessaan ja törmäsi sen seurauksena Hans Molemaniin. No, Hans siinä sitten ilmalennon aikana päivitteli omalla kännykällään, että "dislike, dislike".
Tuo on kyllää niiiin totta. - mÄntti...
Tulevatko ihmiset tolkkuihinsa? Voittaako järki sittenkin?
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288514953775.html?pos=ok-nln - eipä ihme
kun joku on joskus omaa naamakirjaansa näyttäny, ja sieltä yleiskuvaa mitä siellä kirjotellaan, niin jonnekkin alle teini-ikästen kirjotuksiin ne lukeutuu.
Porukka päivittää (minä päivittelin =siunailin) niitä kaikkia sinne laitettuja juttuja. Ei kohdalle sattunu semmosta missä ois kerrottu vessakäyntiä myöten päivän tempaukset.
Ei ikinä mitään naamakirjaa. Jos en ehdi pitää yhteyttä muilla keinoin ystäviin, niin se ystävyys ei ole minua varten. - mÄntti...
Tyypillinen yhteisöpalvelujen orja?:
http://www.hs.fi/fingerpori/1329105107634
Muuten en Hesaria lue, mutta Fingerpori pitää aina käydä tsekkaamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669