Ongelmani on seuraavan lainen.
Rakastan miestäni ja luotan häneen, kuitenkin minua vaivaa eräänlainen epämääräinen mustasukkaisuus.
Vertaan itseäni usein miehen entisiin, mietin miten paljon enemmän he ovat kokeneet yhdessä ja kuinka paljon paremmin he tunsivat toisensa. Koen eräänlaista riittämättömyyden tunnetta ja pelkään että jonain päivänä hänen entisensä ilmestyy ovelle, enkä pärjää tälle naiselle. En ole koskaan tavannut yhtään mieheni entisistä ja kuviakin olen nähnyt vain muutaman. Eli oikeita vartailu kohteita minulla ei ole. Mieheni ei myöskään ole antanut syitä mustasukkaisuudelle entisiä kohtaan.
Mitä voisin tehdä tämän tunteen kanssa?
mustasukkainenko?
neuvoton_
2
183
Vastaukset
- 19+8
Opettele vaikka ensin kirjoittamaan. Huomaa ero: seuraavan lainen, seuraavanlainen. Huomaatkos että lainen Ei ole sana?
- aloittaja_
Olipa todella asiallista jäädä kirjoitusvirheestä valittamaan, huomaa että esimerkiksi eräänlainen on kuitenkin kirjoitettu oikein. Oletko koskaan kuullut että vahinkoja sattuu? Kiitos vain.. toivottavasti täällä pyörivistä ihmisistä löytyy myös asiallisia tapauksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644875Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543040- 122031
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1841603- 1041303
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181282Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157