Lainapyynnöt poistetaan

Velkavelho

Ylläpidon kanta rahankerjäämiseen tällä palstalla oli kielteinen. Jatkossa kerjuuviestit poistetaan. Sama pätee lainatarjouksiin.

24

741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväjuttu007

      No hyvä. Jotkut ressukat ovat ottaneet tosissaan mahdollisuuden saada lainaa tätä kautta ja pettyneet pahasti jallittajiin.

    • Velkavelho

      Kun jatkossa törmäät palstalla rahanpyyntöön, klikkaa se suoraan asiattomaksi. En hetkeäkään epäile, etteikö pyytäjällä ole hätä velkojensa kanssa, tämä palsta ei vain ole tarkoitettu rahanvaihtofoorumiksi. Lainantarjoajat voivat puolestaan ostaa Suomi24:n maksullista mainostilaa. Säännöt kieltävät jo alun perin keskustelun käytön kaupallisiin tarkoituksiin, ylläpidosta tuotepäällikkö vielä vahvisti kerjuukiellon.

    • dfkdölkfsdlökf

      Höh! Ne on tän palstan suola!

      • Velkavelho

        Jos toisten ihmisten nöyryytys ja nolaaminen on elämäsi suola, kehotan ostamaan maksullista laatuaikaa BB-talon parissa. Itse viihdyn makeamman elämän parissa. :-)


      • 4+2
        Velkavelho kirjoitti:

        Jos toisten ihmisten nöyryytys ja nolaaminen on elämäsi suola, kehotan ostamaan maksullista laatuaikaa BB-talon parissa. Itse viihdyn makeamman elämän parissa. :-)

        No jos Velkavelhonkin aika menee täällä suoli24 palstaa kytätessä niin ei hyvin mene:)


      • Velkavelho
        4+2 kirjoitti:

        No jos Velkavelhonkin aika menee täällä suoli24 palstaa kytätessä niin ei hyvin mene:)

        Eipä mene, ei. Mikä tahansa virike kelpaa tänä aamuna, kun vaihtoehtona on kirjanpidon päivittäminen. Jopa tämä velkapalsta.


      • velho pelle
        Velkavelho kirjoitti:

        Eipä mene, ei. Mikä tahansa virike kelpaa tänä aamuna, kun vaihtoehtona on kirjanpidon päivittäminen. Jopa tämä velkapalsta.

        velho on hörhö mies?


    • metallimamma

      Hyvä Juttu!! Kaikki "surulliset" tarinat viittaavat huijaamiseen ja sääliä kerjäämällä koetetaan huijata hyväuskoisia hölmöjä!
      Tuttuja tarinoita yksinhuoltajien ahdingosta näkee myös köyhyyspalstalla.
      Lainanruikutuksiin olen satunnaisesti kommentoinut, että huimat tarinat ja säälinkerjuu viittaa huijaamiseen ja jos joku hölmö lainaisikin rahaa niin raht menis taatusti kankkulankaivoon vaikka lainanruinaaja miten vakuuttaa vilpittömyytään ja "rehellisyyttään"

    • Tuo on käsittääkseni ollut palstan linjaus aina. Mutta hyvä että ylläpito on nyt konkreettisesti havahtunut siihen, että tämä palsta tukkiutuu asiattomilla kerjäysviesteillä, ja että niihin on syytä puuttua.

      • Velkavelho

        Linjaukset hämärtyvät ajan mittaan, kun väki vaihtuu niin ylläpidossa kuin palstoillakin. Kävin tätä erikseen kysymässä, kun Marellaa ei ole vähään aikaan näkynyt. Rahanlainauksessa tuntemattomien kesken on niin paljon riskejä - puolin ja toisin - ettei siihen pidä keskustelupalstoilla kannustaa.


    • Velkavelho

      Heti, kun tämä ketju jäi taaemmas, ilmestyy palstalle rahapyyntö. Mitenköhän tämän saisi pysymään muistissa?

    • ZZ76

      Täytyy kirjoittaa ketjuun aika ajoin, nousee ylemmäs.

    • Velkavelho

      Nostoa.

    • Ihan aiheellinen ketju pitää palstan kärkipäässä.

    • wrwrrwrwrwrw

      up

      Raha on kelvannut, mutta kun pitäisi maksaa velka takaisin, niin valitellaan, ai jai, ja oi voi voi.

    • yksi vain

      Ihan hyvä kun poistetaan.

      Ei kukaan täysjärkinen lainaa täysin tuntemattomalle rahaa.

      Jos on antaa takuu ja luotot kunnossa, kyllä pankki auttaa.....

    • Velkavelho

      Taidan taas nostaa tämän ketjun keskusteluun, kun asia on unohtunut.

    • keijon kartelli.com

      Miks haluut niin vähän korkoa kilpailija, kartelliois hyvä pyydä säkin 300ros, jos jää pari lainaa saamatta ni ei se mitään tienaa kumminkin, älä ota riskiä, rahan kuuluu olla kallista.

    • dyggert

      velkavelho ja kriittinen voisi perustaa oman foorumin kun toi huolenpito muista on noin emotionaaliselle tasolle päässyt!

      • Velkavelho

        Mitä vielä ! Urpilainen pellolle ja minä hoitamaan maan taloutta ! Mulla on niin paha persoonallisuushäiriö että luulen voivani esiintyä täällä ylläpitona !


      • kyttääjät ja velhot

        Ei omaa foorumia, on niin kivaa, kun ovat täällä vahtimassa ja huolehtimassa meistä muista. Millaista olisikaan elää Suomessa ilman palstapoliiseja ja kerrostalokyttääjiä? Meissä jokaisessa asuu pieni verhojen takaa kurkisteleva katkera vanhapiika.


    • Anonyymi

      monta vippiä on saatu maksettua kerjuu viesteillä,kyllä ne on sallittu.

    • Anonyymi

      Olen 22-vuotias nuhteeton neiti-ihminen Hämeestä.

      Haluaisin lainata 4000 euroa yksityisesti.

      Takaisinmaksu 250 euroa 16 erässä, maksu sisältää korkoa 16 %.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe