Mul ois 9-vuotias nf poni, on kiltti, rauhallinen ja super ihana. Hyppää 60ccm ja koulusta menee perus jutut tosi hyvin. Etsin aika kokenutta ja miel yli 10- vuotiasta vuokraajaa 2 kert viikossa.Vaikka olisit hieman alle 10- vuotias ja harrastanut pari vuotta ota ihmeessä yhteyttä! Voidaan sopia millon tulisit testaamaan ponia!!!!!!!!!
Vuokraponi!!
14
369
Vastaukset
- minäwaa
missä päin on?
Kiinnostais(:- Se poni
Poni asuu Kellokosken ja Järvenpään rajalla:) Kiinnostuneita vielä??
- heppahullu3
moi! missäpäi? kiinnostais! oon ratsastanu n. 3,5 vuotta ratsastusta
- heppahullu3
yhyy asuu nii kaukana :( !
- KIINNOSTUNUT!!!
Hei! Asun Kellokoskella, olen ratsastanut 6-7 vuotta. Esteitä hyppään 80-90 cm , mutta ei haittaa vaikka korkeempia ei hyppääkkään. En edes paljoa hyppäisi. Koulussa osaan väistöt sun muut vaihdot. Voisin käydä 2-4 kertaa viikossa. Olen siis 11.w. Olen etsinyt jo kauvan vuokraponia ja nyt olisi viellä lähellä! :))) Olen siis TODELLA kiinnostunut. Lähetätkö spostia jos olet mikäli minusta kiinnostunut. :)
Sp: [email protected]- Se minä!!!
Laitan myöhemmin s- postia ja katsoa millon voisit tulla:)
- minäwaa
Liian kaukana:(
- NF-faniiiiii
Ääää, olisin kiinnostunu ja oon ridannu hiukan päälle 2vuotta, mutta aika kaukana ku meiltä on tonne jotain 3h 30min......
- heppahulluuuu <3
oon 12 vuotias tyttö lahesta! etsin vuokralle ponia tai hevosta täältä läheltä lahtea! olen noin 150cm pitkä ja painan noin 40kg olen harrastanut ratsastusta noin 4 vuotta ja olisin todella kiinnostunut vuokra pollesta :D ilottakaa jos ois tarjolla mulle vuokraponii/hevosta täältä läheltä lahtee max 15 km lahdesta puh. 0505562000 saa soittaaa :DDDD
- Heppahullu<3
Oon 11-vuotias tyytö Lahden Ahtialasta. Oon luotettava ja rohkea. Ja haluisin vuokrata isokokoista ponia tai pikkuhevosta. Hevosen tai ponin pitäs olla tääl Lahden ahtialassa. Oon ratsastanu 3 ja puol vuotta epäsäännöllisesti, mutta osaan kaikki kolme askelajia ja muitakin hommia. En osaa väistöjä yms. Max. hinta ois 60 euroo/kk. Jos oot valmis antamaa vuokralle näiden pyyntöjen mukaan niin laitappas sähköpostiin: [email protected] tai [email protected]. Mielummin tohon vikaan. :) Toivon että saisin kesään mennessä tälläisen vuokraponin tai hevosen!
- Heppahullu<3
Liian kaukana:(
- 13-wee tyttö
Vieläkös tarjolla?olen 13-vuotias luotettava tyttö.asun kellokoskella ja ratsastanut noin 2 1/2 vuotta. Onko lähellä kellokosken keskustaa?laita gmailiin jos vielä tarjolla: [email protected] vailla vuokraponia.
- satsuu1
hei tarviiko poni vielä vuokraajaa? Eli olen 13v tyttö järvenpäästä harrastanut ratsastusta n 2,5v säännöllisesti ja monia vuosia epäsäännöllisesti. Olen hypännyt esteitä 80cm asti. Kokemusta vähän kaiken laisista. Olen kaiken sään kestävä ja maalais järjen omaava olen erittäin luotettava ja tulenkun lupaan. Lisää tietoja saat kun laitat sähkö postia: [email protected] tai puhelimitse: 0451287727 terv satu halme
- jennaa
hei onko poni vielä tarjolla :) asun itse kellokoskella ja olen ettinyt vuokraponia kaksi vuotta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837391Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1494240Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252916Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362870Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862209
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686