[email protected]

todella2

Tilapäinen kriisi kohtaa jokaisen joskus
Meille tapahtui näin kun yksi perheenjäsenistä sairastui tosi pahasti.
Itse teen töitä, mutta hyväntekeväisyyttä suurelta osin.
Laskut kasaantuvat ja pyydän nyt apua ihmisiltä jotka voisivat auttaa.
Takuu minulta löytyy ja siitä juttelen vain ihmiselle joka on tosissaan.
Lähesty minua sähköpostilla niin jutellaan->soitetaan->nähdään.
Kaikki seksin pyytelijät voi jäädä omaan arvoonsa niihin en todellakaan lähde.
Nyt kysymys väliaikaisesta hädästä ihmisellä joka yleensä auttaa muita.

[email protected]

9

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juqubliot

      Sossut ja seurakunnat on sitä varten. Täällä esiintyvät vain huijarit.

    • Eila-Maria.Krooth

      En sanoisi noinkaan. Minä olen itse pelastanut yhden perheen ennen joulua kuusi vuotta sitten ja tänä päivänä he eivät ole enään velkaa.
      Pitääkö kaikesta saada mielettömät korot ?
      Miksi ihminen jolla rahaa on ei voisi auttaa ihan pyyteettömästi. Uskon että seurakunnat auttavat perheitä mutta eivät maksa laskuja tänä päivänä. Sosiaalitoimistoon viedään kolmen kuukauden ajalta tiliotteet ja jos on ollut hyvätuloinen perhe niin ei saa apua kun aikaisemmat kuukaudet huomioidaan.
      Joillakin menneet luottotiedot, siihen voi olla monta syytä työttömyys, läheisen kuolema, talolaina..... ei kaikista asioista voi ajatella negatiivisesti. Jos ihminen on noin negatiivinen kuin sinä joka väität kaikkia huijareiksi niin et taida itse voida hyvin itsesi sisältä. Oletko yksin ? Vai oletko kenties myös itse veloissa ja köyhä.
      Tänä päivänä saa netistä valmiita oikeudessa pitäviä lainalomakkeita jos yksityinen lainaa yksityiselle. Hoidetaan ensin suomi kuntoon ennen kuin sysätään rahaa mielin määrin ulkomaille. Sinä (todella2) laitan sinulle sähköpostia ja lahjoitan sinulle 30 euroa . En kuole siihen. Toivottavasti asiasi järjestyvät jossain vaiheessa .

      Mukavaa joulun odotusta muillekkin Suomen kansalaisille.

      • diipadaa1

        Tämä on kyllä väärä paikka tollaisen avun hakemiseen.


      • KKHS

        Auttaminenhan on ihan eri asia kuin lainaaminen.


      • Ei niinkään

        En todellakaan luota kehenkään täysin tuntemattomaan nettikeskustelijaan sen vertaa, että lahjoittaisin hänelle euroakaan (nettimaailmassa huijareita on enemmän kuin rehellisiä, eikä tapaaminen todellisuudessa estä mitenkään huijaamista). Itse laitan kuitenkin kaikki sukulaiseni pikkupikkuserkkuja myöten kaikkien muiden edelle. Lisäksi edelle (tosin vasta sukulaisten jälkeen) menee kaikki tuttavani, työtoverini jne. Kenelle tahansa heistä voin ehkä antaa jopa satoja euroja ilman mitään vaatimuksia, mutta en tuntemattomalle edes yhtä euroa ilman todistusta sen käytöstä oikein.


    • jkkj1

      kukaan täysjärkinen ei ala lainaamaan täällä rahaa.

    • marjo620

      Jos ihminen perustaa oman elämän auttamiselle ja nyt on itse ahdingossa niin onko väärin auttaa. Ymmärsin , että tämä ihminen pystyy todistamaan hyvän työnsä tulokset......
      Tuohan ei ole laitonta kun suostuu tapaamisiin ymmärtääkseni. Yhdyn KKHS:n lauseeseen
      "Auttaminenhan on ihan eri asia kuin lainaaminen. "

    • niin varmaan

      No kerropas nyt nimimerkki todella2, saitko täältä apua?

      • dodii1

        niin just, kuinka sitä apua täältä ropisi, tai siis euroja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe