sattuuko täällä palstailemaan muita yh-äitejä, joilla lapsen isä ulkolainen? Kiinnostaisi tietää kuinka usein lapsi tapaa isää ja miten olette selvinneet? Itselläni 4-vuotias lapsi.
Muita yh-äitejä, joilla lapsi ulkomaalaisen isän kanssa?
6
1647
Vastaukset
- Taria
Minun kaksi lastaan tapaa isäänsä kerran vuodessa.Isä ei halua nähdä enempää,ja vaikuttaa että sekin on liikaa.
Hänellä on uusi vauva toisen naisen kanssa ja näihin kahteen toiseen lapseen yhteydenpito on jäänyt.Ei soita eikä tapaa lapsiaan,ei maksa elatusmaksuja.Taidamme kohta vähentää tapaamiset kokonaan. - hanipupu79
täällä on kans yks tuore yh-mamma. 6kk poikani isä on kolumbialainen ja asuu madridissa.. tapaamisia en usko et usein tulee johtuen välimatkasta ja poikani iästä. isä väittää tulevansa suomeen heti kun mahdollista, mutta niinhän lehmätkin lentää -ainakin teoriassa!
ja koska hänellä ei ole huoltajuutta, ei ole häävit mahdollisuudet oleskeluluvan saannissa. Sääli sinänsä.- Mariella
Mikäli haluatte vaihtaa ajatuksia yh-äidin arjesta, lapsen kasvatuksesta jne. minulle voi kirjoitella: [email protected]
- celine
Hei,olen myös yh-äiti ja oisi kiva jos joku oisi halukas vaihtamaan vähän ajatuksia.
Osoite on [email protected]
mulla on 7kk ikäinen poika - meillä
poikani on 4kk ja isä on ulkomaalainen,joka ei edes tiedä poikansa olemassa olosta.
- inma
HEIPS! Minulla on 4-vuotias tyttö afrikkalaisen mihen kanssa ja olemme hiljattain muuttaneet erilleen. Yhteiselämästä kun ei tullut mitään!! Asumme muuten Tampereella. Missäs te asutte? Toivon kovasti, että isä alkaisi tapaamaan tyttöään, mutta saa nähdä??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676