vetokoukun asennusta Porissa

Tankoosmo

Niin, että olisiko jollakulla suositella korjaamoa, josta saisi vetokoukun asennuksen hyvine jälkineen ja kohtuullisella hinnalla? Asiallisia vastauksia vaikka Porissa ollaankin, kiitos!

4

3103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mape K

Oman asennutin aikanaan siinä Hyvelänviikissä, en muista nimeä. Koukun ostin itse.

Ei se mikään kaksinen homma ole, koukut on merkkikohtaisia ja tulee sopiva johtosarja mukaan - ja auton pohjassa on valmiit pultinrei´ät.

Ootko kysynyt mitä koukku maksaa? Uudemmissa autoissa se liitetään väylään, ja johtosarja maksaa mansikoita.

• asdasdasdasdasdas

Vetokoukun asennuksessa sitten täytyy uudemmassa autossa käyttää sitä johtosarjaa. Ei mitään rosvoliittimiä. Yksi porilainen firma Satakunnankadulta laittoi edelliseen autooni (VW Golf) koukun. Kerroin heille Käyttöauton terveiset alkuperäisestä johtosarjasta. Juu juu oli vastaus ja kun hain auton, niin älypäät olivat johdottaneet koukun rosvoliittimillä. Seurauksena oli se, että välillä takavalot toimivat ja välillä ei. Hälläri lopetti toimintansa välittömästi. Oireet olivat juuri ne mitä Käyttöautosta ennakkoon kertoivat, jos asennus tehdään päin v****tua. No firma Satakunnankadulta teki homman sitten uudelleen.

• Tankoosmo

hei. Kiitos vastauksista!

• Nyt ei Vitota.
        Tankoosmo kirjoitti:

hei. Kiitos vastauksista!

Raskone, Vanhallakoivistolla. Pani minun Vitoon koukun ja siihen liittyvät inkkeet joita auton tietokone vaatii. Toimii kuin kello ja takuu on osille ja työlle. Jos olisin asennuttanut sen jossain tinaliitospajassa, olisi voinut tulla tosi kalliiksi kun se tietsikan päämoduli olisi levinnyt. Samalla olisi Viton takuu lähtenyt tinattuun rosvoliitinten taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe