KOHUKIRJA ILMESTYNYT:
Kirjan esittelyteksti:
Suomessa susikeskustelu käy kuumana. Susialueiden asukkaat tahtovat maahamme vähemmän susia kun taas suojelijat puolestaan vaativat kovaan ääneen susikannan lisäämistä. Sanansäilää ei säästellä internetin keskustelupalstoilla, lehtien yleisönosastoilla saatikka kaduilla ja toreilla.
Mikä on totuus maassamme harjoitetusta sudensuojelupolitiikasta ja mihin se tähtää? Mistä koko sudensuojelu sai aikoinaan alkunsa ja mihin se perustuu? Kuinka paljon taloudelliset tekijät säätelevät suurpetojen suojelua ja mikä osuus on luonnonsuojelujärjestöillä maamme susipolitiikassa? Rikastuttaako susi luonnon monimuotoisuutta vai tuhoaako se sitä? Näihin ja lukemattomiin moniin muihin kysymyksiin antaa uutuuskirjassaan "Suden kahdet kasvot" vastauksen susikeskustelun kuumimmissa aihiossa jo pitkään ahkerasti vaikuttanut Suurpedot ja Luonto ry:n Puheenjohtaja Imatralainen Marko Lind
Susi herättää voimakkaita tunteita niin puolesta kuin vastaan. Tutustumalla tähän uutuuskirjaan joudut totisesti valitsemaan puolesi sillä kirjan luettuasi et voi enää väittää olevasi tietämätön sudensuojelun juurista saatikka sen tarkoitusperistä. Kirjan perustelut ovat niin vakuuttavat, että se tulee varmasti olemaan susiensuojelijoiden yksi vihatuimmista teoksista.
Kirja: Suden kahdet kasvot
Ilmestymispäivämäärä: 7.11.2012
Kirjailija: Marko Lind
Kustantaja: Suurpedot ja Luonto ry
Sivuja: 152
ISBN 978-952-93-1384-6 (nid.)
Aihealue: susi ja susipolitiikkaa Suomessa
TILAA TIETOPAKETTI SUSISTA JA SUSIPOLITIIKASTA:
http://kansalaisaloite.kotisivukone.com/lomake.html?id=1
(suora linkki tilauslomakkeeseen)
KIRJA JOKA PALJASTAA SUDENSUOJELUN MIELETTÖMYYDEN:
SjL
4
126
Vastaukset
- asfa78sf678as6f78a6f
Tämä on naurettavaa raamatusta kumpuavaa paskaa.
- 14+5
Nykyisen susipolitiikan on tarkoitus osaltaan autioittaa maaseutua.
- päpäpäpäpäpå
Autot vaaralisimpia kun sudet, tappavat ja invalidisoi ihmisiä monin verroin, tiet kuntoon että niillä voi turvallisesti liikkua. Keskitykää todellisuuteen. Maalla on enemmin huono kuntoisia teitä, kun susia.
- Auto vs. susi
Tiet kuntoon ja sudet susirajan taakse. Kumpikin asia pitää hoitaa kuntoon. Ei sudet saa liikkua pihoilla vaikka tiet olisikin huonokuntoisia ja autot susia vaarallisempia. Ihminen siellä auton ratissa on kaikista vaarallisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269