Hei! Mulla oli kuukautiset melkein viikon myöhässä ja ehdin jo elätellä toiveita, että jokohan sitä nyt ollaan raskaana. Mulla oli ollut rinnat hieman arat, lämpö oli korkeammalla kuin yleensä ja jonkinlaista vatsakipuakin oli... Ajattelin kuitenkin, että odotan viikon loppuun testin tekemisen kanssa, jos kuukautiset sitten alkaisivatkin ja niinhän siinä sitten kävi. Tasan viikon kuluttua alkoi haalea verinen vuoto ja lämpö laski, ja seuraavana aamuna olikin tullut siteellinen verta. Seuraavana päivänä mittasin taas lämmön ja oli 37,2. Kuukautiset kuitenkin kestivät vain kolme päivää, mikä ei ole minulle normaalia. Yleensä mulla kestää kuukautiset ainakin sen viisi päivää ja sen jälkeen tulee vielä monta päivää ruskeaa tuhrua. Nyt (siis tänään) loppuivat kuin seinään. Tänään oli taas lämpöä 37,1 ja päätä särkenyt koko illan. En jotenkin jaksa uskoa, että tuollaisen vuoto määrän jälkeen kaikki olis ok, mutta onko mitään mahiksia enää?!:( En oikein tiedä, pitäiskö tehä kuitenkin se testi ja pettyä karkeasti vai jättää tekemättä... Onko kellään muulla ollut vuotoa alkuraskaudessa useampana päivänä ja silti kaikki ok? Nyt olis siis rv 6..
Veristä vuotoa ja silti lämpö koholla??? Auttakaaa...
15
5347
Vastaukset
- hohhoijjakkaa
Ehkä kuitenkin raskaustesti olisi validimpi indikaattori raskaudesta kuin lämpömittari.
- toivoa on
Kaikki on periaatteessa mahdollista: olivat tavalliset kuukautiset, olit raskaana ja sait keskenmenon, olet edelleen raskaana. Testi sen kertoo. Ja kannattaa muistaa, että ei se hcg-pitoisuus keskenmenon jälkeen hetkessä romahda nollaaan.
- rrrr2
Kuule, se lämpö voi kohoilla noin tuhannesta eri syystä. Raskaana olemiseen saan vastauksen tekemällä raskaustestin eikä tunkemalla kuumemittaria kainaloon.
- marissa
Mutta kyllähän se lämmön pysyminen normaalia korkeampana kertoo mahdollisesta raskaudesta. Normaalisti lämpö laskee juuri hieman ennen kuin kuukautiset alkavat, ja jos on raskaana niin lämpö jää koholle!!
- Ei aina
MUlla ei jäänyt lämpö koholle kummassakaan raskaudessa, ja toisaalta lämpö heitellyt monen monta kertaa kun en ole raskaana ollut.
Ei sii sole mikään takuuvarma raskautumisen merkki. - ------------
Lämpöily voi kertoa myös hiv-tartunnasta sekä lähestyvistä kuukautisista. tulehduksista, liikunnasta, syövästä, oksentelusta, ripulista, allergiasta, kilpirauhasongelmista, sidekudossariauksista, wtimulanteista, virustartunnoista ynnä muusta!
joten aika lailla on nyt hakemalla haettu syytä raskaudesta. Ehkä kannattaisi pohtia ollaanko nyt siinä pisteessä, jossa on sairastuttu vauvan yrittämiseen ja pitäisi ottaa vinkkiä kehon antamasta stressimerkistä. - --------------
------------ kirjoitti:
Lämpöily voi kertoa myös hiv-tartunnasta sekä lähestyvistä kuukautisista. tulehduksista, liikunnasta, syövästä, oksentelusta, ripulista, allergiasta, kilpirauhasongelmista, sidekudossariauksista, wtimulanteista, virustartunnoista ynnä muusta!
joten aika lailla on nyt hakemalla haettu syytä raskaudesta. Ehkä kannattaisi pohtia ollaanko nyt siinä pisteessä, jossa on sairastuttu vauvan yrittämiseen ja pitäisi ottaa vinkkiä kehon antamasta stressimerkistä.wtimulanteista -> stimulanteista
- auttakaa avutonta
HELP!!!!!!!!!! Okei nyt mulle kävi siis näin: tein kaksi raskaustestiä heti kahden päivän jälkeen tuosta kun kuukautiset olivat loppuneet, mutta saattoi vielä silti tulla ihan vähän ruskeaa tuhruvuotoa pikkareihin. Kummatkin testit näytti negaa, ja tein toisen heti parin tunnin jälkeen toisesta. Ajattelin että kerran testit näyttää negaa niin en ole raskaana. Mutta siltikin särkee päätä, on tullut aaltomaista huonoa oloa muutaman kerran ja kerran yöllä heräsin järkyttävään vatsakipuun ja "paineeseen" alavatsassa. Ja nyt kuukautiset ovat taas melkein viikon myöhässä!! Mietin vaan, että voiko edes IHAN PIENI rusehtava vuoto vaikuttaa siihen, että testi näyttää negaa? :o en tajua mitä nämä kaikki vatsakivut, pääkivut voi muuten johtua, kun yleensä en niistä kärsi.
- auttakaa avutonta
ja lisään tähän vielä, että mulla on kuukautiset tullu jo reilun vuoden säännöllisesti.. voiko ne näin yks kaks alkaa heittään härän pyllyä ?
- mökö
Ainahan raskauden mahdollisuus on, mutta pieni jos negatiivisen raskaustestin olet jo tehnyt. Jos kuukautisia ei kuulu, niin tee vielä raskaustesti niin saat varmuuden asiaan. Tsemppiä!
- 40+1
Mene veritestiin, sillä se selviää.
- raskaana& vuotoa
marketista saa parin euron testejä, turha pähkäillä täällä viikkokausia vuotoja ja sen määrää´, kuumemittari ei oo raskaustesti.
- Auttakaa avutonta
Tuossa lukee selvällä suomen kielellä että olen tehnyt kaksi raskaustestiä, mutta kummatki näytti negaa. Tarkoitankin tässä nyt että kun kuukautiseni taas ovat myöhässä niin voinko vielä olla raskaana negatiivisistä raskaustesteistä, ja neljä päivää kestäneestä vuodosta huolimatta??! Ja että voiko edes pienimäärä vuotoa vaikuttaa siihen että raskaustesti ei näytä raskautta?
- fjjdjd
Auttakaa avutonta kirjoitti:
Tuossa lukee selvällä suomen kielellä että olen tehnyt kaksi raskaustestiä, mutta kummatki näytti negaa. Tarkoitankin tässä nyt että kun kuukautiseni taas ovat myöhässä niin voinko vielä olla raskaana negatiivisistä raskaustesteistä, ja neljä päivää kestäneestä vuodosta huolimatta??! Ja että voiko edes pienimäärä vuotoa vaikuttaa siihen että raskaustesti ei näytä raskautta?
Vaikka vuotaisit kuin seula, se ei vaikuta raskaustestin tulokseen. Miten kuvittelisit sen edes vaikuttavan!? Voi hyvänen aika...
- Samantapaista kokenu
fjjdjd kirjoitti:
Vaikka vuotaisit kuin seula, se ei vaikuta raskaustestin tulokseen. Miten kuvittelisit sen edes vaikuttavan!? Voi hyvänen aika...
No minusta nuo oireet: kuumeilu, huono olo mahakipu ja häiriöt kaksissa perättäisissä kuukautisissa viittaisivat kyllä enemmänkin johonkin gynekologiseen ongelmaan, esim tulehdukseen tai häiriöön hormoneissa, kuin raskauteen. Jos olisin ap. menisin nyt kyllä viivyttelemättä gynekologin vastaanotolle. Samalla selviää myös 100 % varmasti, onko kyseessä raskaus.
On aivan hyvin mahdollista, että ap:n kropan toiminta on nyt jostain syystä niin sekaisin tai on sen verran sitkeä tulehdus, että raskaus ei ylipäänsä ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241