ADHD-lapset huomisen lapsia

äitiliini22

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omega 3
      • tero paatti

        Adhd:lla kaksi syy. Joko lievä aivovamma tai epäsymmetriset temperamenttipiirteet. Ei aikanaan parane syömällä paitsi lääkkeitä. Aina puhutaan medikalisaatiosta mutta on menty nyt toiseen äärimmäisyyteen, voitaisiin puhua jopa terapisaatiosta.
        Jos lääke auttaa miksi sitä ei voi antaa!


    • miettii äiti

      Koska lääkkeissä on niin paljon sivuvaikutuksia ja niiden kaikkia vaikutuksia ei ole tutkittu alle 18 vuotiaisiin .Lapsi syö nyt 4-5 vuotta lääkettä ja voi ehkä paremmin.Sitten huomataan vuosien jälkeen vahingot mitä lääke on tehnyt,
      esim nyt olen huolestunut 12 vuotiaasta pojasta,joka kokeilee lääkettä,jossa oireina virtsa ongelmat,nivus ongelmat,erektio onhelmat yms.sukupuolisuuteen viittaavaa.Mitä jos hän ei pysty koskaan saamaan lapsia tämän johdosta...?
      Kaikkia äitin mieleen tulee,minkä hinnan tästä maksa...

      • tero paatti

        olen joskus käyttänyt lääkettä add:hen ja se on toiminut minulla loistavasti. en saa kuitenkaa vuosien jälkeen uutta reseptiä koska en suostunut menemään terapiaan.
        nyt on sitten muutama vaihtoehto: olla kuukausi syömättä ja mennä yksityiselle, ostaa lääkkeet pimeästi tai jättää uranvaihto haaveeksi ja mennä paskaduuniin tai jäädä 10 v päästä työkyvyttömyyseläkkeelle.


      • helmut kaskelotti

        Millaisia sivuvaikutuksia lapsellesi on tullut lääkkeistä? Millaisia vammoja?
        Oletko puhunut lääkärille asiasta?


      • kyllästynyt naapuril

        eikös ole hyvä jos ei saa lapsia, adhd:hän on perinnöllistä ja keskimäärin ne ylivilkkaina myös tekee lapsia liian aikaisin ja liian paljon


    • vauhtia piisaaa

      Siis kirjoitin hiukan väärin ,lapsellani ei ole vielä ollut mitään sivuvaikutuksia,vasta lääke kokeilu aloitettu.
      Tutkittuani kyseisen lääkkeen tietoja,löytyi nämä sivuvaikutukset ja oireet.Tuo minua ihmetytti,että lääkkeen vaikutuksia ei ole tutkittu alle 18 vuotiaisiin lapsiin ja silti heille lääkettä määrätään.
      Minä taas haluaisin lapselleni ennemmin kaiken muun avun,terapian yms.kuin lääkkeen.Suostuin kuitenkin terapian lisäksi lääke kokeiluun,ettei opettajalla mene järki,koulupäivien aikana.Lapsi ei onneksi ole ilkeä,huumorin kanssa menee,kuin nato ohjus,vauhtia riittää:)ja sen myötä töppäilyjä ja unohduksia yms.
      Jospa ikä toisi vähän rauhottumista ja pikkusen sitä keskittymiskykyä,niin luulen,että hän pärjäisi,Minun huomisen lapseni:)

    • 13 Vuotias poika

      Olen itse napsinut näitä lääkkeitä 3 vuotta, Ei mitään sivu vaikutuksia, parempi olo, Kaikki ihmiset ovat by the way erilaisia en voi sanoa muiden ihmisten puolesta, näistä lääkkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe