Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaipale. Itse olen nyt kolmisen viikkoa tällä erää ollut Tuustaipaleella. Tämä on kolmas kuukauden visiitti kerta täällä. Muualla en ole ollut. Eihän nämä ketään raitista, jos ei ole omaa halua. Saa täältä aïnankin tietoa, vertaistukea ja mahdollisuuden olla kivutta selvin päin. Muualla taidetaan enemmän tukeutua AA:n oppeihin . Täällä sitä ei juuri harrasteta. Mahdollisuus on kyllä. Ryhmäterapiaa sekä kahden keskistä juttelua omahoitajan kanssa. Päivät eivät ole niin täynnä kuin ymmärtääkseni Kalliolassa.
Hoitolaitokset
4
193
Vastaukset
- Omaehtoinen
"Eihän nämä ketään raitista, jos ei ole omaa halua."
Olet täysin oikeassa, juuri siitä syystä paras hoitolaitos on omien korvien välissä. Se perustuu itseensä tutustumiseen ja oivallukseen.
Kaikki ulkopuoliset aivopesuohjelmat eksyttää ihmistä kauemmaksi itsestä, eikä niin ollen voi toimia aidosti. Pahimmillaan seurauksena entistä rajumpi alkoholinkäyttö, lievimmillään pakkopulla raittius, ns. päivä kerrallaan. - palaveri.odottaa
Olen kyllä liian autistinen tuollaisiin paikkoihin. Ryhmäterapia ei sovi ollenkaan. Eikö sitä hoitoa voi tuoda kotiin
- buahhaha
Kysy haukalta, se on ollu kuulemma kaikissa!
- Nuori_huomioitsija
Ja mikään hoito ei ole auttanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078833
- 936760
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345361Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634557- 553521
- 503355
- 513112
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906