Tahtoisin ostaa zzr 1100 -93 421 putken zx 10 -88 .n asentamista varten.
zzr 1100 -93.n 421 putki zx 10.n
12
873
Vastaukset
- xz-10
ihmeessä
- zetor
- Mulla ois laserin putki ylimääräisenä,on ollut zzr 1100:ssa mallia -90!
- Rosteriputki alusta loppuun.- zx 10 -88
Ajattelin laittaa zzr.n putken koska niitä saattaisi olla helpommin saatavilla ja alkupeäisistä on toinen jo poikki.
Sopii nimittäin heittämällä 10:n kiinnikeisiin.
Lauhdutinletkut täytyy vaan tettää uudet.
Niin ja tietty suuttimet.
Mitä Zetori ois putkesta vailla? - zx 10 -88
Joo mun mielestä 90-93 mallin tehoputki sopii tuollaiseen vanhukseen ja jos ei sovi niin laitetaan sopimaan!
Käytetty putki sopisi minun suunitelmiin tosi hyvin. - zx 10-88
Laita zetori viestiä siitä sun putkesta,kunto,hinta,jne
olisin ehkä kiinostunut. - zetor
zx 10 -88 kirjoitti:
Ajattelin laittaa zzr.n putken koska niitä saattaisi olla helpommin saatavilla ja alkupeäisistä on toinen jo poikki.
Sopii nimittäin heittämällä 10:n kiinnikeisiin.
Lauhdutinletkut täytyy vaan tettää uudet.
Niin ja tietty suuttimet.
Mitä Zetori ois putkesta vailla?jotain 400 egua.Ehjä ja virheetön.Äänenvaimennin hiilikuidun värinen,vaikka onkin rosteripeltiä.
- zx 10 -88
zetor kirjoitti:
jotain 400 egua.Ehjä ja virheetön.Äänenvaimennin hiilikuidun värinen,vaikka onkin rosteripeltiä.
Voisin tarjota siitä putkesta n.300-350 eskoa.
Soittele! 040 8691009
- zx-10
mulla olis tallissa zx-10.n vakioputket, mitä oikein niistä maksaisit?.. Tampereen lähistöllä
- zx 10-88
Mitä tahtoisit niistä putkista ja missä kunnossa ne ovat?
Olin kyllä ajatellut tilalle tehoputkea mutta kaikki on mahdollista.
- kawa
Oli mulla ZZR1100 -92:ssa, pyörän myin jo, tämä ylimääräisenä. Tosin haluan siitä tuon 300 koska myös itsellä voisi olla sille käyttöä jatkossa.
Pyöreä alumiinivaimennin jonka olen maalannut mustaksi, ulostulo RST.
Täytyy tarkistaa oliko se 4-1 vai 4-2-1. Viestitä jos kiinnostaa.- zx 10 -88
Joo kyllä kiinostas, jos vain voisit tarkistaa että se on 4-2-1 putki koska sen tiedän sopivan.
Missä päin suomenmaata putki mahtaa olla. Itse täällä Oulussa vaikutan. - kawa
zx 10 -88 kirjoitti:
Joo kyllä kiinostas, jos vain voisit tarkistaa että se on 4-2-1 putki koska sen tiedän sopivan.
Missä päin suomenmaata putki mahtaa olla. Itse täällä Oulussa vaikutan.Tutkin asian viikonloppuna kun menen tallille, pistä mailia osoitteeseen [email protected] niin saan osoitteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581