Onko kenelläkään kokemuksia autotallin lattiakaivosta,jossa on sisäkkäiset ämpärit?
Mahdolliset sulamisvedet valuvat kaivoon (ämpäriin), josta ne haihtuvat itsekseen.
Jos vettä tulee paljon, voi sisemmän ämpärin tyhjentää.
Eli kaivosta ei johdeta viemäriä maastoon.
Autotallin lattiakaivo ämpäristä?
4
3096
Vastaukset
- jep
Meillä tallin lattiassa 12 litran rakennusämpäri (mustaa paksua muovia) pistin styroksista kannen valun ajaksi ja samalle kohdalle ihan normaalin lattiakaivon korotusrenkaan, johan saa nätin ritilän. Valun jälkeen vaan styroksiin puukolle reikä. Eli näyttää päällisin puolin kaivolta, mutta onkin vain äyskäröitävä "monttu". Talvella pidän autoa katoksessa, joten ei oo tullu vielä testattua. Pitäis kyllä toimia.
- paskapytty
joo sillälailla,eihän mitään kannata tehdä kunnolla jos vaan voi jotenkin luistaa. laittakaa vielä kotiinkin paskapytyn sisälle toinen pienempi paskapytty jota voi sitten tyhjennellä kun käy paska kiinni perseeseen.kyllä tulee säästöä!!!
- hieno keksintö
Kuinka usein tyhjennät pyttysi?
Riittääkö kerran päivässä?
Eiks se haise? - säästö
hieno keksintö kirjoitti:
Kuinka usein tyhjennät pyttysi?
Riittääkö kerran päivässä?
Eiks se haise?Itse tein kaiken säästääkseni ja eniten säästinkin aivojani. Nyt ei ole huolta kun parvekkeelta paskooo ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181