Miten se sujui?
Isänpäivä
8
75
Vastaukset
- määmy
Muksast, muutama frendi lupautu kuorolauluun, säestys pianol ja poikkihuilul. Isä oli otettu, näytti isän silmäkulma hikoilevan liikutuksest. Syötiin ja juteltiin.
Lahjankin vein. - Kestoerektio
Kiitos kysymästä, tarkoitus on nautiskella koko rahan edestä. Tilasin illaksi hemmottelupaketin, johon kuuluu mm. saunominen 2:n nuoren virolaiskaunottaren kanssa =)
- määmy
Vai sellaista iivar-runoilija aikoo tehdä :)
- määmy
määmy kirjoitti:
Vai sellaista iivar-runoilija aikoo tehdä :)
Joku tahtoo olla mä :(
Ihan hyvin, iskä oli mielissään saamastaan vaatekerrasta ja me olimme mielissään äidin tekemästä ruoasta. Varsinaisesti tää päivä ei poikennut meidän muistakaan kyläpäivistä heillä, paitsi että nyt mulla oli mukana vaatekerta.
Vien kyllä muulloinkin millon mitäkin mukanani jommalle kummalle tai molemmille. Elukoillekin.Rauhallisesti, hieman haikeissa merkeissä, isää muistellen. Isä nukkui ikiuneen maaliskuussa.
Kaapin päällä, isän kuvan vieressä lepattava kynttilä luo tunnelmaa ja lämmintä valoa.- Aito Meriupseeri
Empatiaa typylle....tippa vierähti poskelleni, kun katsoin rakkaan isävainaan kuvaa...
Nukkui pois lääkärin töppöilyn vuoksi, muuten eläisi vieläkin..........
Lääkäreiksi kuka vaan törttö, kun rikas iskä maksaa................
Onnekseni olen isä jo kolmelle pojalleni, jotka palkitsivat pikkulahjoillansa nyt minua
Hekin surivat puolestaan, tiesivät senkin, että olin ainoa sukulainen, joka isästäni
oikeasti välitti ja kunnioitti................................................
Hienosti perinteisin menoin. Lahjuksia ja kortti lapsilta ja sitten lähisukupäivällinen. Kahvia ei kaadettu sänkyyn niin kuin joskus männävuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980