Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vahingossakaan kohtaa.
Ei ne päivät ole samanlaisia...
58
2042
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin mutta tunteet minulla naisella on suuret? Onko sinulla?
- Anonyymi00006
Tunteet on mullakin miehellä säilyneet naista kohtaan, vaikka ei olla nähty vuosikausiin.
- Anonyymi00002
Intensiiviset ihmiset hengittävät todellisuutta, netti-yhteydessä he ovat kuin jatkuvassa pilvessä, jalat eivät koskaan kosketa totuuden maaperää, ei edes tiedä miten päin makaa pilvessä suhteessa tosiasioihin. Tosielämässä voi olla samoin. Jos ei ole mitään sovittuja tähden asentoja kohtaamisiin, ihmiset harhailevat yhdessä mutta toisistaan tietämättä, vaikka tuttu henkilö olisi 30 cm päässä. Muutama tunti yökerho-elämää ja muutama paukku, ei erota tiski-jukkaa baari-mikosta, puhumattakaan erottaisi tutun naisen sieltä seasta.
- Anonyymi00003
Joskus ei jaksa, joskus on muuta mielessä, joskus tekee liian kipeää, joskus sitä ei pysty estämään.
Aina haluaisin lähelle, aina toivon voivani puhua, aina haluaisin koskea. Aina.- Anonyymi00004
Kauniisti kirjoitit
- Anonyymi00005
Olipa upeasti jollekin
- Anonyymi00007
Niinkö se on. Pylly pomppii kuitenkin ja ystävä on tyytyväinen.
- Anonyymi00033
Too much info about you dudes
- Anonyymi00008
Jos ajatellaan molemmat varattuja...toinen palijo nuorempi ?
- Anonyymi00009
Ihan kuin minä ja hän. ☺️
- Anonyymi00011
Tämä on kuin minun ja hänen tilanne. Molemmat varattuja ja minä se nuorempi
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan kuin minä ja hän. ☺️
Minä (m) ja hän (n) myös 😢
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tämä on kuin minun ja hänen tilanne. Molemmat varattuja ja minä se nuorempi
Minä se vanhempi - ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä se vanhempi - ap
❤️
Mitä toivoisit tapahtuvan teidän välillä ?
Oletko ihastunut häneen vai millaisia tunteita herää kun mietit häntä?
Itsellä tunteet lämpimät. Hänen ajattelu saa aikaan tuolla vatsanpohjassa jotain ja kyllä voin sanoa miettiväni häntä useasti 🥰 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
❤️
Mitä toivoisit tapahtuvan teidän välillä ?
Oletko ihastunut häneen vai millaisia tunteita herää kun mietit häntä?
Itsellä tunteet lämpimät. Hänen ajattelu saa aikaan tuolla vatsanpohjassa jotain ja kyllä voin sanoa miettiväni häntä useasti 🥰Totta kai olen ihastunut ja hän ajatuksissani vähän liiankin usein, tietäen ettei ihastus johda (saa johtaa ) mihinkään sen kummempaan. Mutta minkäs teet ihana nuori neitokainen, ja ne pitkät katseet, hymy, juttu tuokiot jne. Tosiaankin niinä vähän " hiljaisempina" päivinä sitä ajattelee, että ja paskat antaa olla...kunnes koittaa uusi päivä ja taas minua viedään. 😍
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Totta kai olen ihastunut ja hän ajatuksissani vähän liiankin usein, tietäen ettei ihastus johda (saa johtaa ) mihinkään sen kummempaan. Mutta minkäs teet ihana nuori neitokainen, ja ne pitkät katseet, hymy, juttu tuokiot jne. Tosiaankin niinä vähän " hiljaisempina" päivinä sitä ajattelee, että ja paskat antaa olla...kunnes koittaa uusi päivä ja taas minua viedään. 😍
Jatkoksi edelliseen, en tiedä onko se jonkinlainen syyllisyyden (puolison pettämisen) tunne mikä pidättelee...enhän minä nyt voi toimia näin, omatunto soimaa. Minkäpä tunteilleen voi.😢 -ap
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jatkoksi edelliseen, en tiedä onko se jonkinlainen syyllisyyden (puolison pettämisen) tunne mikä pidättelee...enhän minä nyt voi toimia näin, omatunto soimaa. Minkäpä tunteilleen voi.😢 -ap
Samat ajatukset täällä. Itsekin ajattelee että tämä on väärin, tai onhan se mutta minkäs tunteille voi. Pitäisi unohtaa ,järki käskee mutta sydän sanoo muuta ❤️.
Kun yrittää olla huomioimatta toista ja ajattelee,että tämän on nyt loputtava mutta sitten taas tulee uusi hetki ja katseet kohtaa,tai hän on siinä, niin se on menoa. Hän pyörii mielessä ja leikittelen ajatuksella jos jotain fyysistä tapahtuisi meidän välillä. Haluaisin koskea..... 💕 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samat ajatukset täällä. Itsekin ajattelee että tämä on väärin, tai onhan se mutta minkäs tunteille voi. Pitäisi unohtaa ,järki käskee mutta sydän sanoo muuta ❤️.
Kun yrittää olla huomioimatta toista ja ajattelee,että tämän on nyt loputtava mutta sitten taas tulee uusi hetki ja katseet kohtaa,tai hän on siinä, niin se on menoa. Hän pyörii mielessä ja leikittelen ajatuksella jos jotain fyysistä tapahtuisi meidän välillä. Haluaisin koskea..... 💕Ollaanko me ne ? ap
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ollaanko me ne ? ap
Mä toivon että oltais ❤️😍🫂
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ollaanko me ne ? ap
Tälläkin hetkellä ikävä on kova. Jos voisin ottaisin hänet syleilyyn 🫂🫂🫂❤️
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
No vitttu. Sano sille nyzälle, et äija lähtee luiskaan, mitä siinä rääyyt jos p.. u kuitiaa toista k.. Pää.
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä toivon että oltais ❤️😍🫂
Miten se selvitettäis ? -ap
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miten se selvitettäis ? -ap
Hmmm, en mä tiedä 🤔 onko joku vihje ym? Jos sä oisit hän,niin mitä haluaisi? Mikä hänessä ( minussa) on ihaninta,mikä sai sut ihastumaan? 😍
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hmmm, en mä tiedä 🤔 onko joku vihje ym? Jos sä oisit hän,niin mitä haluaisi? Mikä hänessä ( minussa) on ihaninta,mikä sai sut ihastumaan? 😍
Minkä verran "meillä" on ikäeroa ? Noin suunnilleen...se kertois jo jotain.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
n.9
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
n.9
Tämä vastaus ei ollut sitten minulta! Tuo 9v on ihan liian vähän. T..nuorempi
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Paljon, yli 20v mutta silti hän on ihana ❤️. T. nuorempi
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tämä vastaus ei ollut sitten minulta! Tuo 9v on ihan liian vähän. T..nuorempi
No huh! Hyvä niin ... paljonko meillä ? - ap
- Anonyymi00053
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vastaus löytyy jo vähän ylempää
- Anonyymi00057
Anonyymi00044 kirjoitti:
22v
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
22v
Ajatusvirhe,siis 21v eikä 22v 🤭 t. Nuorempi
- Anonyymi00010
Kuulostaapa tutulta
- Anonyymi00016
Ei mee läpi.
- Anonyymi00032
Mikä tässä palstaäijän tarinallisuudessa olisi ylipäätään tällainen asia mikä menee tai ei mene läpi? Onkohan todellisuuden ymmärrys ”jostain syystä” vähän liiankin palstalle orientoitunut?
- Anonyymi00021
Rakas me voidaan tehdä kuten meidän sydän sanoo ❤️❤️❤️
- Anonyymi00025
Mun sydän haluaa häntä ihan valtavasti ❤️🫂🫦
- Anonyymi00028
No teeppä sitten niin, äläkä täällä ketjussa märise. Vihaan pettäjiä, teen selväksi, että sulla on toinen kiikarissa
- Anonyymi00024
Automaatilla pano. Ilmankos.
- Anonyymi00029
Tiedetään mikä firma on kyseessä. Paljastit itsesi.
- Anonyymi00031
Ooh palstaäijä, eli aapee mikä kuriositeetti- kerro ihmessä firman nimi näille. Se onkin muuten jokseenkin erikoista, että nämä työmaaromanssihuuhaavedätyksesi kiinnostaa näitä tirkistelijöitä. Kai se on mukava haaveilla että ehkä meidänkin kuutioissa sermit väpäjää vielä joku päivä
- Anonyymi00060
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ooh palstaäijä, eli aapee mikä kuriositeetti- kerro ihmessä firman nimi näille. Se onkin muuten jokseenkin erikoista, että nämä työmaaromanssihuuhaavedätyksesi kiinnostaa näitä tirkistelijöitä. Kai se on mukava haaveilla että ehkä meidänkin kuutioissa sermit väpäjää vielä joku päivä
Länsi vastaan hoplop
- Anonyymi00030
Antakaa toisten tykätä toisista ja mitä se teille edes kuuluu?.....
- Anonyymi00036
Jos eilinen oli samanlainen kuin tämä päivä tai tämä päivä samanlainen kuin huominen on henkilö itse tehnyt jotain väärin
- Anonyymi00037
pojulla ikää 18? onko edes?
- Anonyymi00041
Otettaisko tavoitteeksi, että ensi viikolla katsotaan silmiin ja hymyillään?
- Anonyymi00043
Heti tiistaina, minulla ollu paska fiilis siitä mihin jäi torstaina.
- Anonyymi00045
Otetaan vain 😍 sitä hetkeä odotellessa ❤️
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Otetaan vain 😍 sitä hetkeä odotellessa ❤️
Jep. Mennään ajoissa kun se yksi ei oo siellä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jep. Mennään ajoissa kun se yksi ei oo siellä.
Ketähän mahdat tarkoittaa tällä " yhdellä: ?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ketähän mahdat tarkoittaa tällä " yhdellä: ?
No ketähän.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
No ketähän.
Mä taidan arvata ketä sä tarkoitat jos olet hän. Hän ei saa huomata mitään meidän välilllä ❤️
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mä taidan arvata ketä sä tarkoitat jos olet hän. Hän ei saa huomata mitään meidän välilllä ❤️
No kuten keskiviikkona juteltiin, niin on jo pikkasen myöhäistä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
No kuten keskiviikkona juteltiin, niin on jo pikkasen myöhäistä.
Ei olla juteltu tuolloin
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kyllä sen näkee, miettikää vielä kannattaako se riski ottaa.
- Anonyymi00046
Minäkään en olis uskonut, että näin voi käydä. 9 vuotta vanhempi varattu perheellinen mies saa mielen villiksi 🤯 Olen myös itse parisuhteessa. Tekee mieli katsoa silmiin ja toivon hetkiä kaksin. Lisäksi odotan pääseväni hänen kanssaan sattumalta kahdestaan lounaalle. Jos saat tilaisuuden, näytä mulle, jos haluat lähentyä
- Anonyymi00050
Et ole hän. Mun kaivatulla on muuta lounas seuraa tulevaisuudessa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00050 kirjoitti:
Et ole hän. Mun kaivatulla on muuta lounas seuraa tulevaisuudessa.
Ihana ❤️🔥
- Anonyymi00054
Mikä tahansa työpäivä s-ryhmällä olisi persuksista riippumatta siitä keitä siellä olisi töissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1394777Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2504411Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314191Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94035Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1873468Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843168Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2272766Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432752- 522441