kävin ostamassa pimää ja leipää aittakorven siwasta vaikka, normaalisti käyn prismassa kun se on isompi.
kassalla ollut nuori, tytön hupakko sanoi minulle päivää vaikka kello oli jo melkein kuusi !! iltapäivää tai iltaa olisi ollut hyvä. eikö nykyään tajuta kelloa, hävytöntä että voi sanoa ihan, mitä sattuu.
aittakorven siwa hävytön
24
1740
Vastaukset
- Neiti Näpsä
1. Aittiksen Siwa oli tänään kiinni.
2. Siellä ei myydä pimää. - patriisi
Noin maksukyvyttömälle ei kannata avata edes ovia.
- heluna dicks
käräjille vaan jos sanoi päivää vaikka oli jo ilta päivä
- Tyrmistynyt
Et oo vittu tosissas!?
- P.imää
Olisit nuija ostanut muuta kuin pimää.
- anteeksihäiriö
Lienee kouvolasta kulkeutunut. Siellä näitä vajaita on paljon.
- Lieköhumalassa
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun myyjälle asiasta huomautin niin yritti mukamas vielä tilannetta paikata ja toivotti hyvää illanjatkoa
- Kolmioleipä2017
Saa nähdä kuka tulee kauppiaaksi, kuka saa jäädä hyllyntäyttäjäksi.
- Joksufanit
Me käydään vain turvalantien siwassa viikolla
- Kahvialle5
Me ruonalalaiset emme Karhuvuoreen mene. Onneksi meillä on siwa.
- Kohtaloppuu
Kahvialle5 kirjoitti:
Me ruonalalaiset emme Karhuvuoreen mene. Onneksi meillä on siwa.
Ei kauan.
- Pienipilinen_Kaukolasta
Hyvä huoneisto saneerata omakotitaloksi. On tarpeeksi kaukana karhuvuoren hulinasta.
- janne4512
Minä ruonalalaisena en edes kuse Karhunvuoreen päin. Veden pataan jokaista karkkarilaista.
- Pienipilinen_Kaukolasta
Viisi siwaa ja Ekamarket, radiossa puhuttiin että nämä loppuu KOTKA- Kouvola alueelta.
Hovila on jo K-market
Metsäkulma on jo K-market
Aittakorpi on jo K-market
Valintatalo on jo K-market
KETÄ ei vielä ole ?- ylihintaan
Kesko kyykyttää kommarimarketin käyttäjiä sulkemalla puolet Suomen Siwoista "kannattamattomana" että muilla K-marketeilla riittäisi asiakkaita.
Viimeinen Euromarket (Kotka) myydään jollakin muulle. - kallisekamarket
ylihintaan kirjoitti:
Kesko kyykyttää kommarimarketin käyttäjiä sulkemalla puolet Suomen Siwoista "kannattamattomana" että muilla K-marketeilla riittäisi asiakkaita.
Viimeinen Euromarket (Kotka) myydään jollakin muulle.Oikein hyvä, että Euromarket loppuu. Keräsi vain vain vanhoja peliriippuvaisia tyhjentämään taskunsa hedelmäpeleihin sun muihin vekottimiin.
Siis sellainen on kommunistipuoti vaikka aatteen mukaan pitäisi olla köyhien asialla.
Ja helvettiin se Leninin patsas kotkasta. Mitkä tahot sen monumentin pitämistä täällä Kotkassa puolustavat?
- maitoamaitoa
Pienestä meni sun päivä piloille .
- QD32
Minä tykkään nykyisestä tuotevalikoimasta, hintatasokin on lähellä sutelan hintoja.
Pirkka-tuotteet ovat laadukkaita, esim punainen maito pesee muut maidot 10-0. - Jannoll
MI Ä HALUAN LISÄKALJAA. ONKO SE AUKI
- 8366363636
Jos minulla olisi vähemmän ikää (49v), niin pyrkisin kauppiaskoulutukseen. Nyt kuitenkin tuntuu, että jätetään työt nuoremmille, 26 vuotta työelämässä riittää on aika antaa tilaa niille kellä on vielä intoa .
- F76OpL
Pins-pisteet tulevat edelleen sähköpostiini. Kortti on tosin leikattu kolmeen osaan ja heitetty roskikseen.
- Arpapeli2018
Laittakaa selvät aukioloajat
Sunnuntai29.4. avoinna...........
Maanantai 30.4 Vapunaatto avoinna........
Tiistai 1.5. Vappu avoinna............ - Anonyymi
"PYHÄT VOI VAIKUTTAA AUKIOLOAIKOIHIN" nykymaailmassa tiedetään tarkalleen mikä pyhä on kyseessä ja laitetaan tarkka aukioloaika, eikä pistetä asiakasta arvelemaan, millä lailla pyhä mihinkin vaikuttaa.
- Anonyymi
Su klo 12.00, ma, ti, ke , to, pe, la 07.00. Koskaan ei tarvi arvuutella milloin karkkarin kauppa aukeaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078