aittakorven siwa hävytön

hurjistunut

kävin ostamassa pimää ja leipää aittakorven siwasta vaikka, normaalisti käyn prismassa kun se on isompi.
kassalla ollut nuori, tytön hupakko sanoi minulle päivää vaikka kello oli jo melkein kuusi !! iltapäivää tai iltaa olisi ollut hyvä. eikö nykyään tajuta kelloa, hävytöntä että voi sanoa ihan, mitä sattuu.

24

1756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Näpsä

1. Aittiksen Siwa oli tänään kiinni.
      2. Siellä ei myydä pimää.

• patriisi

Noin maksukyvyttömälle ei kannata avata edes ovia.

• heluna dicks

käräjille vaan jos sanoi päivää vaikka oli jo ilta päivä

• Tyrmistynyt

Et oo vittu tosissas!?

• P.imää

Olisit nuija ostanut muuta kuin pimää.

• anteeksihäiriö

Lienee kouvolasta kulkeutunut. Siellä näitä vajaita on paljon.

• Lieköhumalassa

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun myyjälle asiasta huomautin niin yritti mukamas vielä tilannetta paikata ja toivotti hyvää illanjatkoa

• Kolmioleipä2017

Saa nähdä kuka tulee kauppiaaksi, kuka saa jäädä hyllyntäyttäjäksi.

• Joksufanit

Me käydään vain turvalantien siwassa viikolla

• Kahvialle5

Me ruonalalaiset emme Karhuvuoreen mene. Onneksi meillä on siwa.

• Kohtaloppuu
        Kahvialle5 kirjoitti:

Me ruonalalaiset emme Karhuvuoreen mene. Onneksi meillä on siwa.

Ei kauan.

• Pienipilinen_Kaukolasta

Hyvä huoneisto saneerata omakotitaloksi. On tarpeeksi kaukana karhuvuoren hulinasta.

• janne4512

Minä ruonalalaisena en edes kuse Karhunvuoreen päin. Veden pataan jokaista karkkarilaista.

• Pienipilinen_Kaukolasta

Viisi siwaa ja Ekamarket, radiossa puhuttiin että nämä loppuu KOTKA- Kouvola alueelta.

Hovila on jo K-market
      Metsäkulma on jo K-market
      Aittakorpi on jo K-market
      Valintatalo on jo K-market

KETÄ ei vielä ole ?

• ylihintaan

Kesko kyykyttää kommarimarketin käyttäjiä sulkemalla puolet Suomen Siwoista "kannattamattomana" että muilla K-marketeilla riittäisi asiakkaita.
        Viimeinen Euromarket (Kotka) myydään jollakin muulle.

• kallisekamarket
        ylihintaan kirjoitti:

Kesko kyykyttää kommarimarketin käyttäjiä sulkemalla puolet Suomen Siwoista "kannattamattomana" että muilla K-marketeilla riittäisi asiakkaita.
        Viimeinen Euromarket (Kotka) myydään jollakin muulle.

Oikein hyvä, että Euromarket loppuu. Keräsi vain vain vanhoja peliriippuvaisia tyhjentämään taskunsa hedelmäpeleihin sun muihin vekottimiin.
        Siis sellainen on kommunistipuoti vaikka aatteen mukaan pitäisi olla köyhien asialla.
        Ja helvettiin se Leninin patsas kotkasta. Mitkä tahot sen monumentin pitämistä täällä Kotkassa puolustavat?

• maitoamaitoa

Pienestä meni sun päivä piloille .

• QD32

Minä tykkään nykyisestä tuotevalikoimasta, hintatasokin on lähellä sutelan hintoja.
      Pirkka-tuotteet ovat laadukkaita, esim punainen maito pesee muut maidot 10-0.

• Jannoll

MI Ä HALUAN LISÄKALJAA. ONKO SE AUKI

• 8366363636

Jos minulla olisi vähemmän ikää (49v), niin pyrkisin kauppiaskoulutukseen. Nyt kuitenkin tuntuu, että jätetään työt nuoremmille, 26 vuotta työelämässä riittää on aika antaa tilaa niille kellä on vielä intoa .

• F76OpL

Pins-pisteet tulevat edelleen sähköpostiini. Kortti on tosin leikattu kolmeen osaan ja heitetty roskikseen.

• Arpapeli2018

Laittakaa selvät aukioloajat

Sunnuntai29.4. avoinna...........
      Maanantai 30.4 Vapunaatto avoinna........
      Tiistai 1.5. Vappu avoinna............

• Anonyymi

"PYHÄT VOI VAIKUTTAA AUKIOLOAIKOIHIN" nykymaailmassa tiedetään tarkalleen mikä pyhä on kyseessä ja laitetaan tarkka aukioloaika, eikä pistetä asiakasta arvelemaan, millä lailla pyhä mihinkin vaikuttaa.

• Anonyymi

Su klo 12.00, ma, ti, ke , to, pe, la 07.00. Koskaan ei tarvi arvuutella milloin karkkarin kauppa aukeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe