? ? ?
Oletko koskaan ollut ihastunut opettajaasi?
11
1548
Vastaukset
- Ruusa
En ole ollut, enkä oikeastaaan ymmärrä mistä opeen ihastumisessa on kyse. Ilmeisesti ope on samalla tavalla turvallinen ihastumiskohde kuin vaikkapa joku julkkis-ihastumista voi harjoitella opeen, joka on kuitenkin lähempänä kuin vaikkapa pop-tähti.Työskentelemme puolisoni kanssa molemmat opettajina, ja yleensä pari kertaa lukuvuodessa törmäämme ihastuneeseen oppilaaseen.Joitakin öisiä puhelinsoittojakin tulee, muttei kiusaksi asti. Omana kouluaikanani pidin opettajia "tosi vanhoina kääkkinä" enkä edes kuvitellut heihin ihastuvani.
- Minäkään
En ole ollut koskaan hastunut opettajaan, mutta kieltämättä keskikoulun luokanvalvojallamme oli luokan paras vartalo: mielyttävät kasvot, hyvät sääret, tiukka mutta riittävän kurvikas peppu, kapeahko lantio ja melko isot rinnat. Viime vuonna luokkakokouksessa nähdessäni oli yhä hyvin mitoissaan iästään huolimatta. En päässyt kaiken hälinän keskellä vain tanssilattialle hänen kanssaan, mikä harmittaa. Kaiken kaikkiaan ihastuminen on kuitenkin ihan toinen asia.
- neiti
Joskus ala-asteella 11-vuotiaana ihastuin opettajaani.
- mrrr
peruskoulussa joskus, ja yliopistossakin sitten :D
- olen
Olen. Minkä sille voi, että opettajaksi sattuu mielenkiintoinen, kaunis ihminen? Ei mitään. eikä sille, että ei itse koskaan kelpaisi tälle:)
- Opettaja
Mulla on suhde oppilaaseeni. Molemmat olemme naimisissa tahoiltamme. Minkäs teet, että se näin meni. Tää on liian monelta kantilta väärin... (ei tarvitse moralisoida!)Ai kumpi teki aloitteen, no oppilas, muuten ei tätä soppaa olisi tullut :)
- miisa
ehkä ette ole enää ihan nuoriakaan kumpikaan? no, anyway, onnea suhteellenne,
toivoo yliopiston lehtoriin ihastunut ;-)
- pöljä
Ja edelleen. Ihastuin joskus lukion tokalla, nyt olen menossa yliopistoon toiselle puolelle Suomea. Ikävä on kova. Olen kyllä käynyt läpi kaikki painavat järkisyyt, mutta ei se vain ole ohi mennyt :(
Sen verran pysyin silti järjissäni, etten sanonut siitä hänelle mitään. En tiedä arvasiko sitten, mutta minä en ainakaan ole sanallakaan vihjannut. Annoin pienen lahjan YO-juhlan jälkeen, mutta jätin hänet rauhaan. Muu olisi ollut häntä kohtaan väärin.
Opettaja-leimaa en ole tainnut hänessä nähdä. Mitään tavallisia tunteja ei ole minulle pitänyt. Ihminen, kuin muutkin ja suloisin olento, mihin olen törmännyt. - pöljä
Ja olen edelleen. Ihastuin joskus lukion tokalla, nyt olen menossa yliopistoon toiselle puolelle Suomea. Ikävä on kova. Olen kyllä käynyt läpi kaikki painavat järkisyyt, mutta ei se vain ole ohi mennyt :(
Sen verran pysyin silti järjissäni, etten sanonut siitä hänelle mitään. En tiedä arvasiko sitten, mutta minä en ainakaan ole sanallakaan vihjannut. Annoin pienen lahjan YO-juhlan jälkeen, mutta jätin hänet rauhaan. Muu olisi ollut häntä kohtaan väärin.
Opettaja-leimaa en ole tainnut hänessä nähdä. Mitään tavallisia tunteja ei ole minulle pitänyt. Ihminen, kuin muutkin ja suloisin olento, mihin olen törmännyt.- pöljä
tämä sivu...
- Oskari
En ole juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787