Eli mieleeni pompahti joku (kauhu)elokuva ja en ole löytänyt sitä! Voisikohan joku auttaa minua tunnistamaan elokuvan (huonojen) muistikuvieni perusteella?
- Muistan kohdan, varmaankin melko lopusta, jossa poika (5-8 vuotias) oli huoneessa itse paholaisen kanssa ja paholainen koitti suostutella poikaa johonkin tai ainakin vaan jutteli. Isä, isoisä tai joku mieshenkilö sitten etsi poikaa mutta ei löytänyt huoneeseen ovea.
Mies sitten kai jotenkin löysi huoneeseen ja en muista mitä siinä tapahtui, mutta poika ja mies selvisivät ja paholainen kuoli. Ilm. mies ja paholainen taisteli ja jotenkin mies tappoi paholaisen.
-Paholainen oli juuri sen näköinen että leffa oli...karkea arvaus, -85 - -99 vuonna tehty
Kiitos jos joku saisi tästä jotain mielikuvaa ja tunnistaisi elokuvan!!
Jos on lisäkysymyksiä niin yritän vastata!
Elokuvan arvailua
4
118
Vastaukset
- 1241314
Insidious on vähän saman kuuloinen, mutta valmistunut vuonna 2010 joten ei ehkä se mitä etsit..
Siinä on punainen demoni joka pitää pientä poikaa vankinaan astraalimaailmassa (tms). Lopussa isä löytää pojan ja karkaa tämän kanssa.
Kuva demonista: http://bloody-disgusting.com/photosizer/upload/2insidioushiresnew031111.jpg- aloittajaaaa
Kiitos sinulle!
Taitaa olla tosiaan väärä elokuva, koska on noin uusi, mutta on tosi samantyylinen! Demonikin näyttää melkeinpä samalta kuin hatarissa muistikuvissa. Muistaakseni myös poikaa pidettiin jossain ihme astraalimaailmassa, tai vastaavassa, jonne ei ihan niin päästykään...tai sitten jossain linnassa johon oli joku salaovi, ota nyt sitten näistä muistikuvista selvä. :D Taidan katsoa tämän, kiitos!
Jos joku nyt kuitenkin muistaa elokuvan jota haen niin saa kertoa! :)
- tulimieleen
Little Nicky?
- aloittajaaa
Ei ole little nicky, tämä hakemani oli pelottava!
Kiitos kuitenkin veikkauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984