Vastoin yleistä käsitystä, sumuvalot EIVÄT paranna näkyvyyttä kirkkaalla säällä. Näin ollen niistä ei kyseisellä säällä ole hyötyä ja voitte sammuttaa ne.
Sumuvalot
10
763
Vastaukset
- parantaapas
Mun autoni näkyvyys muille immeisille paranee kummasti. Jos olen maksanut itseni kipeeksi k.o. lisävarusteesta, käytän sitä myös.
- saat
Kun ajat poliisin ratsiaan niin pääset sakkoja maksamaan itsesi kipeäksi.
- Bulb
saat kirjoitti:
Kun ajat poliisin ratsiaan niin pääset sakkoja maksamaan itsesi kipeäksi.
..tankillisen bensaa vuodessa turhaan, sillä niiden kuluttama monen kymmenen watin energia ei ainakaan tyhjästä tule.
- S-type
olet oikein ostanut valot autoosi niin ei voi kuin ihmetellä. Tyhmyys saa ihmeitä aikaan laittaa rahaa nyt sumareihin.
- Jukkis
on tyylikkäät ja siksi ne on aina päällä kun ajan. On ollu aina, eikä oo sakkoja tullu ikinä.
- ööp
mitä tyylikästä on sumuvaloissa? yhtä hienot kuin auringon heijastus kesäisenä päivänä.
- vilkkuja
.....
- Voi voi
Teinipellejä kaikki tyyni. Jos ei iältään, niin älylliseltä kapasiteetiltaan.
Ajokelejä joissa ko. valoja tarvitsee on vain muutama kerta vuodessa. Ajan vuosittain noin 45000km ja olen sumuvaloja käyttänyt ehkä kaksi kertaa/v. Joten se siitä...kyllä naurattaa, teinit, heh. - Kkk
Tarvii- ei tarvii, on hyötyä - ei ole hyötyä....
Entäpä se fakta, että niiden käyttö ON KIELLETTY muuten kuin sumun (ja olikose huonon näkyvyyden) vallitessa??? - Ammatti autoilija
Kaikella kunnioituksella, häikäisevätkö sumuvalot tosiaan niin pahasti vastaan tulijaa että täytyy oikein keskustelupalstalle kirjoittaa siitä ? Minä en näe mitään syytä sille miksi suomessa on kielettyä ajaa sumuvalot päällä, onhan se päivällä typerää kun se ei auta mitään, mutta illalla se parantaa näkyvyyttä molemmin puolin.
Rahoittukaa hyvät ihmiset älkääkä aina valittako pienistä asioista, pahempaa on kun jotkut stressissä ajelevat äijän käppänät tai emännät ajavat pitkät päällä ympäri vuorokauden tai ilman valoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728