Minulle heräsi ajatus senttihuutokaupan perustamisesta, mutta sitten aloin miettimään voiko noilla tehdä muuta kuin persnettoa? Huomasin Facebookissa yhden tuoreen senttihuutokaupan, jolla tuntui olevan melkoisen raskaat avajaistarjoukset. En ymmärrä, miten tolla voi tehdä fyrkkaa kun ilmaisia huutoja tyrkytetään ovista ja akkunoista. "Tykkää siitä, tykkää tästä, huuda halvalla, halpahuuto, halvempi huuto, halvin huuto, jne jne jne".
Onko ala jo liian täynnä, vai oliskohan tuolla vielä saumaa?
Senttihuutokaupat
7
572
Vastaukset
- -.,,.-
Eiköhän mahdu, ei ne mitään häviä antamalla ilmaiseksi huutoja kun melkein kaikilla on botit käytössä niin yli puolet tavaroista ei edes koskaan lähde kenellekkään, välillä annetaan jotain tavaroita jotta ne sitten mainostaa kuinka hieno tämä ja tämä sivusto on.
- pettynyt koyhä
Taasko näitä uusia kauppoja alkaa tulemaan? Usokaa hyvöt ihmiset mitään hyvää ei saa halvalla
- saa halvalla
paitsi turpajaiset
- halpaa
Ei sitten kauaa mennyt kun löytyi uusi. Halpahuuto.fi, hyvät avajaistarjoukset!
- j855
Kokeilin ilmaiset 30 huutoa, mitään ei tullut. Laittakaa kutsujaksi Jari83 !
Saan lisää huutoja ja myös tekin osallistutte lahjakortin arvontaan.- Halpa, halvempi
Kallein. Ompa joo tosi halpahuuto. Mikään ei mene kaupaksi. Eilen ei mennyt yhtään kohdetta ja tänäänkin mennyt vain kolme pientä kohdetta ja nekin kovilla hinnoilla. Kyllä on tämä paikka nähty. Monet avajaiset olen nähnyt, mutta missään ei ole ollut näin älytön meno. Ei edes Pandalla vaikka niillä oli mainoksia telkkarissa ja varmaan joka radiokanavalla. Tällä paikalla on muka heti avajaisissa mieletön määrä huutajia vaikka missään en ole paikan mainoksia kuullut tai nähnyt paitsi tässä keskustelupalstan ketjussa.
- huksupuksut
Halpa, halvempi kirjoitti:
Kallein. Ompa joo tosi halpahuuto. Mikään ei mene kaupaksi. Eilen ei mennyt yhtään kohdetta ja tänäänkin mennyt vain kolme pientä kohdetta ja nekin kovilla hinnoilla. Kyllä on tämä paikka nähty. Monet avajaiset olen nähnyt, mutta missään ei ole ollut näin älytön meno. Ei edes Pandalla vaikka niillä oli mainoksia telkkarissa ja varmaan joka radiokanavalla. Tällä paikalla on muka heti avajaisissa mieletön määrä huutajia vaikka missään en ole paikan mainoksia kuullut tai nähnyt paitsi tässä keskustelupalstan ketjussa.
http://oneoriflame.blogspot.fi/2014/12/huutomaacom-sisarvonta.html?m=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512