Senttihuutokaupat

Halpaa huutamista

Minulle heräsi ajatus senttihuutokaupan perustamisesta, mutta sitten aloin miettimään voiko noilla tehdä muuta kuin persnettoa? Huomasin Facebookissa yhden tuoreen senttihuutokaupan, jolla tuntui olevan melkoisen raskaat avajaistarjoukset. En ymmärrä, miten tolla voi tehdä fyrkkaa kun ilmaisia huutoja tyrkytetään ovista ja akkunoista. "Tykkää siitä, tykkää tästä, huuda halvalla, halpahuuto, halvempi huuto, halvin huuto, jne jne jne".

Onko ala jo liian täynnä, vai oliskohan tuolla vielä saumaa?

7

626

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.,,.-

Eiköhän mahdu, ei ne mitään häviä antamalla ilmaiseksi huutoja kun melkein kaikilla on botit käytössä niin yli puolet tavaroista ei edes koskaan lähde kenellekkään, välillä annetaan jotain tavaroita jotta ne sitten mainostaa kuinka hieno tämä ja tämä sivusto on.

• pettynyt koyhä

Taasko näitä uusia kauppoja alkaa tulemaan? Usokaa hyvöt ihmiset mitään hyvää ei saa halvalla

• saa halvalla

paitsi turpajaiset

• halpaa

Ei sitten kauaa mennyt kun löytyi uusi. Halpahuuto.fi, hyvät avajaistarjoukset!

• j855

Kokeilin ilmaiset 30 huutoa, mitään ei tullut. Laittakaa kutsujaksi Jari83 !
      Saan lisää huutoja ja myös tekin osallistutte lahjakortin arvontaan.

• Halpa, halvempi

Kallein. Ompa joo tosi halpahuuto. Mikään ei mene kaupaksi. Eilen ei mennyt yhtään kohdetta ja tänäänkin mennyt vain kolme pientä kohdetta ja nekin kovilla hinnoilla. Kyllä on tämä paikka nähty. Monet avajaiset olen nähnyt, mutta missään ei ole ollut näin älytön meno. Ei edes Pandalla vaikka niillä oli mainoksia telkkarissa ja varmaan joka radiokanavalla. Tällä paikalla on muka heti avajaisissa mieletön määrä huutajia vaikka missään en ole paikan mainoksia kuullut tai nähnyt paitsi tässä keskustelupalstan ketjussa.

• huksupuksut
        Halpa, halvempi kirjoitti:

Kallein. Ompa joo tosi halpahuuto. Mikään ei mene kaupaksi. Eilen ei mennyt yhtään kohdetta ja tänäänkin mennyt vain kolme pientä kohdetta ja nekin kovilla hinnoilla. Kyllä on tämä paikka nähty. Monet avajaiset olen nähnyt, mutta missään ei ole ollut näin älytön meno. Ei edes Pandalla vaikka niillä oli mainoksia telkkarissa ja varmaan joka radiokanavalla. Tällä paikalla on muka heti avajaisissa mieletön määrä huutajia vaikka missään en ole paikan mainoksia kuullut tai nähnyt paitsi tässä keskustelupalstan ketjussa.

http://oneoriflame.blogspot.fi/2014/12/huutomaacom-sisarvonta.html?m=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe