Kysäisempähän vain. ;)
Millaisia ovat 18.10 syntyneet vaa'at?
8
751
Vastaukset
- Akkeli vm.-58
Hei !
Täällä myös 18.10 syntynyt naisenpuoli,.Olen aika tyypillinen vaaka,eli päättämätön,rauhaa rakastava,ystävällinen,työssään tunnollinen,vähän kylmä mutta kaikille läheisille pettämätön ja lojaali vilpitön ystävä joskin ystäväkseni on kyllä vaikea päästä,en hevillä päästä ketään lähelle. .siinäpä jotain mikä tulee itsestä ensimmäisenä mieleen.- Ukkeli vm.-53
Täsmää kyllä meikäläiseen äijänkäppyräänkin, joka on syntynyt neljän päivän erotuksella 14.10.
- The Walking Dead
ite oon 17.10
- 17+5
No voit kuvailla silti, ei varmaan paljoa heitä :)
- vaaka m
... ollaan oikein mukavia...
- vaaka lady
Ihan perus vaaka olen.. jos tiedät kellon ajan milloin synnyit niin kannattaa tarkistaa nousu ja kuu merkki esim. Astro.fi sivustolta.. ne kertoo tarkemmin luonteesta kuin pelkkä aurinkomerkki
- vaaka1
Mä oon syntynyt 20.10. vielä Vaa'an merkkiin, sehän vaihtuu 24. päivä... Muistutan, mutta vain vähän Skorpionia. Olen silti tyypillinen Vaaka, rauhaa rakastava, diplomaatti, esteetikko, Venuksen hallitsema, joskus romanttinen, hyvin HYVIN seurallinen.
- 13.10 eli minä!
Mukavampia kuin 13.10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875