Olimme todella lähellä erota mieheni kanssa. "Huonoa aikaa" oli n. pari vuotta. Sitten eräänä päivänä olimme melkeimpä jakamassa omaisuutta, kun vihdoin mieheni tajusi mistä huono oloni johtuu.. vaikka olin sitä yrittänyt useamman vuoden puhua.. Nyt sitten päätimme yrittää vielä kerran.
Olen iloinen tästä ratkaisusta, mutta en vaan osaa/uskalla heittäytyä taas täysillä mukaan. Jatkuuko tämä meidän onni, vai joudunko taas kerran pettymään? Kuka voisi auttaa ja kertoa miten saan ajatukseni mukaan tähän yrittämiseen?
Pitäisi olla onnellinen
1
<50
Vastaukset
Hei
minulle nousee lapsiasia mieleen. uskoisin myös, että teitä kahta viehättää erilainen asuinympäristö.
edelleen, näitä kahta ajatusta pyöritän mielessäni. sinun miehesi näkyy minulle rehellisenä ihmisenä, hän katsoo sinua suoraan silmiin. mutta hänen silmänsä harottavat myös asuntoasiaan, ehkä yksi mahdollisuus olisi, että on kysymys perintötilasta, tai peritystä talosta, jotakin siihen suuntaan.
tämä paikka ei kuitenkaan ole siinä lähellä, missä nyt koti on. sinä et taida olla samaa mieltä. sitten näen tuon lapsen, joka on rakkauden hedelmä. häntä kohtaan teillä on myös erimielisyyttä.
näen yksinäisen tien, mikä ei johda minnekään. kannattaako sitä kohti lähteä taapertamaan? te olette älykkäitä ihmisiä kumpikin.
sanon raa'asti, että tämä onni ei voi jatkua ilman luopumista. ja luovuttaminen tekee kipeää.
en tosiaan osaa sanoa onko juttuni vain kuvainnollista tarinaa, mutta te olette sellaisessa risteyksessä, että tätä ei voi jatkua pitkään. on avattava putket.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146