jätkien takatukka...

jaa a

Mitäs mieltä ootte poikien takatukasta???

37

5962

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyijä hyihui

      Hyi

      • semmonen kaksmetrinen takatukka on paras


    • huyht9yj

      Et kai kasvata? -.-
      Ne o vitu rumii :/

      • Anonyymi

        juu vitu homo


    • jebajebaaa:D

      Ei oo niin hyi, ei saa kuunella noita^^^ :I Joillekki sopii ja joillekki ei. Riippuu jätkästä ja kampauksen mallista.
      (Ei kuitenkaa mitään rasvasta liimalettiä joka liiskautuu niskaan kiinni, se on pelkästään ällöö :d)

      • metalliturpa

        Niinpä niin! joillekkin sopii ja joillekkin ei! itselläni on ''vähän pitempi'' takatukka. no, sanotaanko että kaikki hiukseni ovat reilusti yli olkapäitten, paitsi etuletti. ja hiukset eivät ole rasvaiset jos käy suihkussa, siinä on ongelmaan ratkaisu. ja jos välillä on kiire ja ei kerkee käydä suihkussa, niin hiukset on helppo heittää poninhännälle! jos nyt minun mielipidettäni kysytään, niin on pitemmät ehkä vähän helpompi hoitaa, kun joku ''muotitukka'' kun ei tarvitse laittaa sitä mitenkään. kunhan pitää huolen hiusten puhtaudesta ja kampaa vähä väliä kaikki irtohiukset pois!

        Ainiin, unohdin mainita: olen 16v poika :)


    • so last season

      HYIIIII LEIKKAA POIS SE TAKATUKKA

      • metalliturpa

        ja leikkauttasin bieber letin? älä kuule unta näe! mulle on yks vitun hailee mitä mieltä tytöt on mun hiuksista mieltä, kunhan oma kulta sitä rakastaa!


      • Tyttö 98
        metalliturpa kirjoitti:

        ja leikkauttasin bieber letin? älä kuule unta näe! mulle on yks vitun hailee mitä mieltä tytöt on mun hiuksista mieltä, kunhan oma kulta sitä rakastaa!

        Awwww!!! Iha saatanan söpöö!!!


    • asdfghjklöää

      Takatukat ovat oikein makeita, ainakin itse tykkään. On kiva nähdä pojilla ja tytöillä hienoja takapiiskoja.

    • takatukka4ever

      Itsellä on niskan peittävä takatukka ja kihara. takatukka on hemspetin tyhmän näkönen josse on suora!

    • asdsa-

      ite en tykkää yhtään :D

    • adfv

      Takatukka on tyhmä koska niska tulee araksi kun kaikki vetelee sitä. Ei siinä oikeen muuta oo.

    • Dörp

      Itselläni on takaa noin kuusisenttinen ja sivuista melkein korvat peittävä. Tarkoitus olisi kasvattaa hartioille asti, ehkä vähän pidemmäksi ja korvat kokonaan piiloon. Kihartuu niin hyvin, ettei näytä edes pitkältä paitsi suihkun jälkeen.

    • takajeejeemies

      itelläki on semmoen kiva pieni takatukka:) vielä on kyllä kasvussa mutta kohtaa pitää jo vähän lyhentää. tykkään tosi paljon ja kaikki moni muijaki on sanonu että pirun hyvännäkönen:))

    • TakajeejeeFani

      Takajeejee takajeejee!!! Super söpöjä <3

    • onsöpöhhh

      Takatakatakatakatakakataka
      Jeejee :3

    • eytjhehwsrthyeh

      Voi että ku ois aikakone johon pistää nykypenikat ja lähettää 80 luvulle ni teille joilla ei oo takatukasta käsitystäkään, teidät naurettais maanrakoon.

    • uuhlallaa

      Takajeejee on vitun kuuma.

    • q34q34tb

      on se iha hyvä

    • Hyivittu

      Iha vitun hirvee

    • pusssy

      Hyi vittu.

    • lätkäjätkätuke

      Ite oon sitä mieltä et takatukka on iha jees:) itellä pn olluu pienempä kahesti mut oon leikannu pois ja nyt kasvatan takas :D

    • lätkäjätkätuke

      Iha jee

    • Takajeejjeee

      Ite pelaan lätkää ja mul on takajeejee nii aina moni muija kul tykkää ku tulee takapiiska kypärän alta.

    • minäkukkuu

      Takatakatakataka

      Jeejee!!!!

    • Ananakset on hinttareille, takatukat on parhaita! :D

    • Takajeeeejeeee

      Ittekki kasvatan takatukan.se on vitun siisti

    • Kaami

      Takatukat on jotenkin... Yh. Turn off. Jos haluaa kasvattaa, ni kasvattaa joka puolelta.

    • MacGyver takatukka on eeppisyyden huippu.. Ah, kasari

    • Siljaline__

      Takajeejee on tosi hieno kannattaa olla takajeejee koska ne sopii kaikille ja sitten kun on huono päivä niin voi laittaa takajeejeen kiinni tai leikata sen pois

      • Pate64

        uhhh takajeejeet💗💗💗😙😙 mut kysy sun äitilt pääsetkö jäille hme 😄😄😄


    • Niin vammanen että huhhuh

    • Leleke

      Miten tehä takajeejee ?

    • kaikkitietävä22

      ne sopii joillekkin ja joillekkin ei

    • Anonyymi

      Ei voi saada kaksimetristä takatukkaa

    • Anonyymi

      Jätkän takatukast on kiva pitää kii sängys ku panee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe