Mitäs mieltä ootte poikien takatukasta???
jätkien takatukka...
37
6037
Vastaukset
- hyijä hyihui
Hyi
- huyht9yj
Et kai kasvata? -.-
Ne o vitu rumii :/- Anonyymi
juu vitu homo
- jebajebaaa:D
Ei oo niin hyi, ei saa kuunella noita^^^ :I Joillekki sopii ja joillekki ei. Riippuu jätkästä ja kampauksen mallista.
(Ei kuitenkaa mitään rasvasta liimalettiä joka liiskautuu niskaan kiinni, se on pelkästään ällöö :d)- metalliturpa
Niinpä niin! joillekkin sopii ja joillekkin ei! itselläni on ''vähän pitempi'' takatukka. no, sanotaanko että kaikki hiukseni ovat reilusti yli olkapäitten, paitsi etuletti. ja hiukset eivät ole rasvaiset jos käy suihkussa, siinä on ongelmaan ratkaisu. ja jos välillä on kiire ja ei kerkee käydä suihkussa, niin hiukset on helppo heittää poninhännälle! jos nyt minun mielipidettäni kysytään, niin on pitemmät ehkä vähän helpompi hoitaa, kun joku ''muotitukka'' kun ei tarvitse laittaa sitä mitenkään. kunhan pitää huolen hiusten puhtaudesta ja kampaa vähä väliä kaikki irtohiukset pois!
Ainiin, unohdin mainita: olen 16v poika :)
- so last season
HYIIIII LEIKKAA POIS SE TAKATUKKA
- metalliturpa
ja leikkauttasin bieber letin? älä kuule unta näe! mulle on yks vitun hailee mitä mieltä tytöt on mun hiuksista mieltä, kunhan oma kulta sitä rakastaa!
- Tyttö 98
metalliturpa kirjoitti:
ja leikkauttasin bieber letin? älä kuule unta näe! mulle on yks vitun hailee mitä mieltä tytöt on mun hiuksista mieltä, kunhan oma kulta sitä rakastaa!
Awwww!!! Iha saatanan söpöö!!!
- asdfghjklöää
Takatukat ovat oikein makeita, ainakin itse tykkään. On kiva nähdä pojilla ja tytöillä hienoja takapiiskoja.
- takatukka4ever
Itsellä on niskan peittävä takatukka ja kihara. takatukka on hemspetin tyhmän näkönen josse on suora!
- asdsa-
ite en tykkää yhtään :D
- adfv
Takatukka on tyhmä koska niska tulee araksi kun kaikki vetelee sitä. Ei siinä oikeen muuta oo.
- Dörp
Itselläni on takaa noin kuusisenttinen ja sivuista melkein korvat peittävä. Tarkoitus olisi kasvattaa hartioille asti, ehkä vähän pidemmäksi ja korvat kokonaan piiloon. Kihartuu niin hyvin, ettei näytä edes pitkältä paitsi suihkun jälkeen.
- takajeejeemies
itelläki on semmoen kiva pieni takatukka:) vielä on kyllä kasvussa mutta kohtaa pitää jo vähän lyhentää. tykkään tosi paljon ja kaikki moni muijaki on sanonu että pirun hyvännäkönen:))
- TakajeejeeFani
Takajeejee takajeejee!!! Super söpöjä <3
- onsöpöhhh
Takatakatakatakatakakataka
Jeejee :3 - eytjhehwsrthyeh
Voi että ku ois aikakone johon pistää nykypenikat ja lähettää 80 luvulle ni teille joilla ei oo takatukasta käsitystäkään, teidät naurettais maanrakoon.
- uuhlallaa
Takajeejee on vitun kuuma.
- q34q34tb
on se iha hyvä
- Hyivittu
Iha vitun hirvee
- pusssy
Hyi vittu.
- lätkäjätkätuke
Ite oon sitä mieltä et takatukka on iha jees:) itellä pn olluu pienempä kahesti mut oon leikannu pois ja nyt kasvatan takas :D
- lätkäjätkätuke
Iha jee
- Takajeejjeee
Ite pelaan lätkää ja mul on takajeejee nii aina moni muija kul tykkää ku tulee takapiiska kypärän alta.
- minäkukkuu
Takatakatakataka
Jeejee!!!! Ananakset on hinttareille, takatukat on parhaita! :D
- Takajeeeejeeee
Ittekki kasvatan takatukan.se on vitun siisti
- Kaami
Takatukat on jotenkin... Yh. Turn off. Jos haluaa kasvattaa, ni kasvattaa joka puolelta.
MacGyver takatukka on eeppisyyden huippu.. Ah, kasari
- Siljaline__
Takajeejee on tosi hieno kannattaa olla takajeejee koska ne sopii kaikille ja sitten kun on huono päivä niin voi laittaa takajeejeen kiinni tai leikata sen pois
- Pate64
uhhh takajeejeet💗💗💗😙😙 mut kysy sun äitilt pääsetkö jäille hme 😄😄😄
Niin vammanen että huhhuh
- Leleke
Miten tehä takajeejee ?
- kaikkitietävä22
ne sopii joillekkin ja joillekkin ei
- Anonyymi
Ei voi saada kaksimetristä takatukkaa
- Anonyymi
Jätkän takatukast on kiva pitää kii sängys ku panee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379