olen ajatellut kameraa. Ei mitään hirveän avanseerattua, mutta ei ihan halvintakaan.
minulla on tapana ostaa jotain käytännöllistä mutta lapsen mielestä kivaa, synttärilahjaksi ostin 2-hengen teltan ja makuupussin, ja voi sitä riemua! Viime Jouluna rannekellon.
Niitä leluja ja krääsää tulee lasteittain, en halua sellaista ostaa. Mutta olen vähän kahden vaiheilla; onko kamera vielä liian aikaista hankkia?
Olen jo vähän katsellut...
Lahjaksi 6-vuotiaalle pojanpojalle
Mumsen
1
359
Vastaukset
- toinen mummo
Useimmat lapset saavat jo 7-vuotiaana kännykän ja niissä on kamera. Mielestäni aluksi kyllä voi ostaa edullisen kameran, jos lapsi osoittaa kiinnostusta valokuvaamiseen ja luovaan toimintaan.
Minun lapsenlapseni sai tosiaankin nyt kouluun mennessä kännykän ja siinä on kamera, jolla hän mielellään myös ottaa kuvia. Parhaat niistäkin voi sitten vaikka editoida albumiksi asti. Usein vain noin nuorilla ne kiinnostuksen kohteet ja harrastukset vaihdella, kun lapsi etsii 'sitä ominta lajia' ja tahtoo kokeilla vähän kaikkea - kuuluu kasvuikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830