Moi, täällä tuleva 19-vuotias ''teiniäiti'' vailla ikäistään samassa tilanteessa olevaa seuraa. Omat kaverit ja tutut kun ei oikein ymmärrä tätä mun tilannetta ja olis hauska vaihtaa kokemuksia yms yms (puhua siis tottakai muustaki ku vauvoista ja masuista :)).
helsingissä teini-äitejä!
11
275
Vastaukset
- milleri1
Ite oon Vantaalta, ja 19-vuotias yksinhuoltaja. Ilman kavereita minäkin lähestulkoon.
- krista101
moikka. itse olen 20v ja kahden lapsen äiti. ja espoossa asustan.
- yesyesyes3
Ehkäisy ja abortti on kekesitty :)
- milleri1
No sähän se oot kypsä. Miks ihmees pitäs jos on halunnu lapsen?
- nuunuu91
Hei olisi mukava jutella kanssasi etsin myös uusia tuttavia ja juttu kaveria kenen kanssa voisi puhua omista asioista ja myös lapsesta ja jakaa kokemuksia yms.
Olen itse joulukuussa 21täyttävä tuleva äiti kenellä on maaliskuussa laskettua aika ja joka tarvitsisi juttu kaveria=) toivottavasti olemme yhteydessä. - ''teenagedream''
Oii ihanaa kun löytyi muitakin samassa tilassa olevia :)
Mulle voi pistää s-postii osotteeseen [email protected], myöhemmi tietenki facebookissa yms. :) - Mamma-92
Täällä 20v. eronnut 1,5v. lapsen äiti (asun tosin nykyään uudessa parisuhteessa) Vantaalta, kavereita ei oikeastaan ole, ja ne harvatkin on lapsettomia ja jutut "hieman" erit.. Eli jos täällä vielä joku kaipaa ystävää, niin laitelkaa mailia [email protected] :)
- njärvi
18v avoliitossa asuva 10kk tytön äiti ilmottautuu :)
- äidiksi 18veenä
Tyttöjen talo ja avoin äiti ryhmä alle 21v. äideille ja lapsille torstaisin klo.10-12
Pienperheet.fi
päksy.net olohuoneet :)- youngmom1
Tyttöjen talolla on myös suljettuja ryhmiä odottaville ja jo synnyttäneille alle 21-vuotiaille.
- BabydollBP
Täällä olis myös 18v avoliitossa asuva 1v 3kk tytön äiti :) helsingistä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985