NUORUKAISTEN HUONOKUNTOISUUS SELVITETTY!

Late Lapista.

http://yle.fi/uutiset/etelasavolaiset_nuoret_kelpaavat_inttiin_harvemmin_kuin_muut/6236975


Nyt on viimeikin selvitetty miksi intistä iso osa varusmiehistä, palautetaan huonokuntoisuuden vuoksi maitojunalla siviiliin!
Nuorukaisemme satsaavat rahansa niin tarkoin enegiajuomiin, jotta rahaa ei liikene edes lenkkikenkiin!
Nyt on Suomen puolustusvoimat tulleet apuun ja lahjoittaa kuntsuntoihin tuleville, energiajuomien kittaajille lenkkarit!
Energia juomat ja lenkkarit tekee nyt Suomen armeijan varusmiehistä, sellaisia sotureita jotta vastaan saa tulla vaikkapa Napoleonin jälkeläiset, ja takuulla kakkoseksi jäävät siinä kahakassa !
Ja hyvä näin !


Late Lapista. SSSS Ry!

14

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljasjalkakissa

      Näin mummona olinkin jo huolissani, nuorisomme tilasta, onpa hyvä
      että kyse on vain lenkkareista.

      Itsellä oli kakarana vain monot, eikä muita kenkiä,paljain jaloin taitaa olla
      terveellistä kävellä kesällä kun olen jaksanut työelämässä yli 50 vuotta.

      • Late Lapista.

        Minulla oli monot, lenkkari ja jopa piikkarit, ja silti jaksoin urakoida työelämässä sellaiset 45 vuotta !


        Late Lapista. SSSS Ry!


      • mutta kun
        Late Lapista. kirjoitti:

        Minulla oli monot, lenkkari ja jopa piikkarit, ja silti jaksoin urakoida työelämässä sellaiset 45 vuotta !


        Late Lapista. SSSS Ry!

        Valittamista ei lasketa työksi kuin lapissa.


    • Terv. ES-Jonne

      Rapakunto ja loskakeli ne yhteen soppii, eikä tarvii männä armeijan koppiin.

    • vanha runkkari

      Jep, niiden pitäisi runkata enemmän!

      Niin se kuntosäilyy!

    • 10-1

      Siviilipalvelusmiehet Siperiaan

      • Late Lapista.

        Miksi Siperiaan? Parempi laittaa ne raivaamaan vaikkapa noita tienvarsi pensikoita, jotta Hirvet eivät pääse yllättämään autoilijoita !


        Late Lapista. SSSS Ry!


      • Ei Hirvi
        Late Lapista. kirjoitti:

        Miksi Siperiaan? Parempi laittaa ne raivaamaan vaikkapa noita tienvarsi pensikoita, jotta Hirvet eivät pääse yllättämään autoilijoita !


        Late Lapista. SSSS Ry!

        Miksi pelkäät Hirvi-nimisten henkilöiden kyttäävän tienvarsipensaikoissa?


      • Late Lapista.
        Ei Hirvi kirjoitti:

        Miksi pelkäät Hirvi-nimisten henkilöiden kyttäävän tienvarsipensaikoissa?

        MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????


        Late Lapista. SSSS Ry!


      • yrittäisit edes
        Late Lapista. kirjoitti:

        MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????


        Late Lapista. SSSS Ry!

        Mikset sinä Lauri edes yritä tekeytyä viisaammaksi, olet samalla tyhmällä tasolla päivästä toiseen.


      • Ei Hirvi
        Late Lapista. kirjoitti:

        MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????


        Late Lapista. SSSS Ry!

        Etkö tiedä, mitä eroa on hirvellä ja Hirvellä? Vai sovellatko ajoittain saksan kielioppia ja kirjoitat substantiivit isolla? Oletko muuten jo vihdoinkin oppinut, mikä ero on suomalaisella ja Suomalaisella?


      • kahjo
        Ei Hirvi kirjoitti:

        Etkö tiedä, mitä eroa on hirvellä ja Hirvellä? Vai sovellatko ajoittain saksan kielioppia ja kirjoitat substantiivit isolla? Oletko muuten jo vihdoinkin oppinut, mikä ero on suomalaisella ja Suomalaisella?

        Sulje
        Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
        Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.


    • Tää on kyllä paras, ei lenkkikenkiä, siis ei lenkkareita, ihan oikeasti, kuka tälläistä shaibaa oikein viittii edes kirjoittaa ja ihan vissiin tosissaan, mitäs ne on ne sellaiset jalkineet mitä näillä wannabee räppäreillä on aina jalassa ja joka paikassa. Ei lenkkikenkiä.... Ei perkele ei näin tyhmiä ihmisiä olekkaan.

      • Late Lapista.

        Intissä on !!!


        Late Lapista. SSSS Ry!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe