http://yle.fi/uutiset/etelasavolaiset_nuoret_kelpaavat_inttiin_harvemmin_kuin_muut/6236975
Nyt on viimeikin selvitetty miksi intistä iso osa varusmiehistä, palautetaan huonokuntoisuuden vuoksi maitojunalla siviiliin!
Nuorukaisemme satsaavat rahansa niin tarkoin enegiajuomiin, jotta rahaa ei liikene edes lenkkikenkiin!
Nyt on Suomen puolustusvoimat tulleet apuun ja lahjoittaa kuntsuntoihin tuleville, energiajuomien kittaajille lenkkarit!
Energia juomat ja lenkkarit tekee nyt Suomen armeijan varusmiehistä, sellaisia sotureita jotta vastaan saa tulla vaikkapa Napoleonin jälkeläiset, ja takuulla kakkoseksi jäävät siinä kahakassa !
Ja hyvä näin !
Late Lapista. SSSS Ry!
NUORUKAISTEN HUONOKUNTOISUUS SELVITETTY!
14
161
Vastaukset
- paljasjalkakissa
Näin mummona olinkin jo huolissani, nuorisomme tilasta, onpa hyvä
että kyse on vain lenkkareista.
Itsellä oli kakarana vain monot, eikä muita kenkiä,paljain jaloin taitaa olla
terveellistä kävellä kesällä kun olen jaksanut työelämässä yli 50 vuotta.- Late Lapista.
Minulla oli monot, lenkkari ja jopa piikkarit, ja silti jaksoin urakoida työelämässä sellaiset 45 vuotta !
Late Lapista. SSSS Ry! - mutta kun
Late Lapista. kirjoitti:
Minulla oli monot, lenkkari ja jopa piikkarit, ja silti jaksoin urakoida työelämässä sellaiset 45 vuotta !
Late Lapista. SSSS Ry!Valittamista ei lasketa työksi kuin lapissa.
- Terv. ES-Jonne
Rapakunto ja loskakeli ne yhteen soppii, eikä tarvii männä armeijan koppiin.
- vanha runkkari
Jep, niiden pitäisi runkata enemmän!
Niin se kuntosäilyy! - 10-1
Siviilipalvelusmiehet Siperiaan
- Late Lapista.
Miksi Siperiaan? Parempi laittaa ne raivaamaan vaikkapa noita tienvarsi pensikoita, jotta Hirvet eivät pääse yllättämään autoilijoita !
Late Lapista. SSSS Ry! - Ei Hirvi
Late Lapista. kirjoitti:
Miksi Siperiaan? Parempi laittaa ne raivaamaan vaikkapa noita tienvarsi pensikoita, jotta Hirvet eivät pääse yllättämään autoilijoita !
Late Lapista. SSSS Ry!Miksi pelkäät Hirvi-nimisten henkilöiden kyttäävän tienvarsipensaikoissa?
- Late Lapista.
Ei Hirvi kirjoitti:
Miksi pelkäät Hirvi-nimisten henkilöiden kyttäävän tienvarsipensaikoissa?
MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????
Late Lapista. SSSS Ry! - yrittäisit edes
Late Lapista. kirjoitti:
MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????
Late Lapista. SSSS Ry!Mikset sinä Lauri edes yritä tekeytyä viisaammaksi, olet samalla tyhmällä tasolla päivästä toiseen.
- Ei Hirvi
Late Lapista. kirjoitti:
MIKSI tekeennyt tyhmemmäksi kuin oletkaan ???????
Late Lapista. SSSS Ry!Etkö tiedä, mitä eroa on hirvellä ja Hirvellä? Vai sovellatko ajoittain saksan kielioppia ja kirjoitat substantiivit isolla? Oletko muuten jo vihdoinkin oppinut, mikä ero on suomalaisella ja Suomalaisella?
- kahjo
Ei Hirvi kirjoitti:
Etkö tiedä, mitä eroa on hirvellä ja Hirvellä? Vai sovellatko ajoittain saksan kielioppia ja kirjoitat substantiivit isolla? Oletko muuten jo vihdoinkin oppinut, mikä ero on suomalaisella ja Suomalaisella?
Sulje
Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Late Late Late LateLate late late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Late Lapista.
Tää on kyllä paras, ei lenkkikenkiä, siis ei lenkkareita, ihan oikeasti, kuka tälläistä shaibaa oikein viittii edes kirjoittaa ja ihan vissiin tosissaan, mitäs ne on ne sellaiset jalkineet mitä näillä wannabee räppäreillä on aina jalassa ja joka paikassa. Ei lenkkikenkiä.... Ei perkele ei näin tyhmiä ihmisiä olekkaan.
- Late Lapista.
Intissä on !!!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483