Haluaisin ostaa oman kaapelimodeemin ja liittymän, koska narsistinen vaimoni rajoittaa ja seuraa netin käyttöäni. Saako hän mistään selville asiaa, jos pidän modeemin piilossa oman koneeni takana? Näkeekö esim koneeltaan, että samassa osoitteessa on toinenkin liittymä. Hän on aika taitava koneiden kanssa.
Jos tilaan langattoman modeemin, onko sen pakko olla koneessa kiinni, vai voiko olla esim toisessa huoneessa kaapissa?
Kaksi liittymää samassa taloudessa
Tossun alla
2
858
Vastaukset
Tuttu tarina =)
Laskusta tai tilaustiedoista sen näkisi. Lisäksi hän näkee koneeltaan kaikki ihan lähellä olevat langattomat verkot, mutta ei hän välttämättä arvaa, että yksi niistä on omassa asunnossa.
Laitteen voit laittaa toiseen huoneeseen kaappiin, kunhan se ei ole niin kaukana, ettei signaali kanna koneelle. Jos välissä sattuu olemaan betoniseinä, niin ei välttämättä toimi.- Jos totta puhutaan!
Kannattaa sopia asiasta naapureiden kanssa, maksaa sinne langattomasta SALATUSTA yhteydestä ja ottaa singaali sieltä.
Muutoin aloitus oli mainio vitsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459