Niin, siis onko toi totta? Onko heillä joskus ollut suhde, mutta ei ole enään?
ANTILLA JA KRISSE SALMISELLA SUHDE!!!
14
1476
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
No haloo... xD
- alma
Siis oliko vai eikö ollut? Jos oli, niin mikä meni pieleen? Tiiätkö?
- rakastan anttia
alma kirjoitti:
Niillä tuli luultavasti riitaa
luomiväristä tai sukkahousuista. - Eräs MJ-fani
rakastan anttia kirjoitti:
Niillä tuli luultavasti riitaa
luomiväristä tai sukkahousuista.Tai siitä kumpi saa leikkiä prinsessaa... lol
- alma
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Tai siitä kumpi saa leikkiä prinsessaa... lol
Tai sitten niille tuli riitaa jostakin miehestä.... xD oho! No nyt kyllä menin liian pitkälle... *tunkee sukan suuhun, että pysyy hiljaa*
- jees
alma kirjoitti:
Tai sitten niille tuli riitaa jostakin miehestä.... xD oho! No nyt kyllä menin liian pitkälle... *tunkee sukan suuhun, että pysyy hiljaa*
tai sit krissel on vaa niin vitun hyvä huumorin taju et se sano suosikin lehteen ihan ...tosissaan.. et sil ja antil on suhde .. ja koska sulla/teille on niin ..huono huumorin taju te ette vaa voinu ymmärtää tällästä juttuu
- tin
jees kirjoitti:
tai sit krissel on vaa niin vitun hyvä huumorin taju et se sano suosikin lehteen ihan ...tosissaan.. et sil ja antil on suhde .. ja koska sulla/teille on niin ..huono huumorin taju te ette vaa voinu ymmärtää tällästä juttuu
Näin se menee...:D Läällä lää... Oot tyhmä! Läläl lää..... lol :) XD XD xD
- alma
jees kirjoitti:
No jos Krisse on menny tollasta tekee ilman, että se on totta niin musta se oli kyllä aika hölmöö. Tuskimpa Anttikaan on ihan mielissään, kun hänestä kerrotaan lehteen valheita... Ja enhän mä oo voinu ymmärtää tällästä juttuu, koska en oo tienny et tää juttu perustuu johonkin Krissen kertomaan "vitsiin". En katsos ole lukenut suosikkia ja kuulin tän jutun yheltä mun kaverilta.
- jees
alma kirjoitti:
No jos Krisse on menny tollasta tekee ilman, että se on totta niin musta se oli kyllä aika hölmöö. Tuskimpa Anttikaan on ihan mielissään, kun hänestä kerrotaan lehteen valheita... Ja enhän mä oo voinu ymmärtää tällästä juttuu, koska en oo tienny et tää juttu perustuu johonkin Krissen kertomaan "vitsiin". En katsos ole lukenut suosikkia ja kuulin tän jutun yheltä mun kaverilta.
antti t. oli siin jutussa mukana!!! se oli siin vieres ku krisse sano sillee!
- alma
jees kirjoitti:
antti t. oli siin jutussa mukana!!! se oli siin vieres ku krisse sano sillee!
jaa... No sitten asia on ollut Antille varmaan ihan ok.
- minä
alma kirjoitti:
höpö höpö!!!!
- pikkusisko
kenen mielest anttit on ihuna?
- Eräs MJ-fani
pikkusisko kirjoitti:
kenen mielest anttit on ihuna?
Ei mun mielestä.
- santeri
ei krissel ja antti tuiskul oo voinu olla suhdetta ku antti on homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061