vl-liikkeen opetus, ilman ohjausta on väärää ja kun sitä ohjailee tekojen opin vaalijat on seuraus lampaille tälläinen.
Ihmisoppi tekoineen ja vaatimuksineen asettaa tosi uskovan yksinäiseen paikkaan jossa saatana hyvin nopeasti riisuu ihmisoppeihin luottavan aasin alastomaksi.
Tämäkään ei riitä vaan väärien opettajien kautta
tapahtunut väärä opetus luo jo muutenkin olevia
superpaineita sinne missä niiden tulisi ruksuttaa rauhallisesti.
Kun kyltymätön himo saa vl-miehen kalvakkaaksi hän ulvoo kuin susi ja ellei vaimoa ole ja käsi ei tee sitä mitä kutsun synniksi, tulee synnin
petoksen kautta omatunto sellaiseen tilaan josta poispääsy on lähes mahdotonta.
vl-liike on pahempaa kuin kiihkoislam.
Siellä sielut ovat jo helvetin poltinraudalla merkitty, mutta vl-liikkeessä ihmisiä merkitään kuin karjaa ja voitteko uskoa vl-liikkeen hapatusta?
Minä en voi ja sanon:...maran ata.
Kovat piipussa
vl-mies
0
403
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861