Super Marjon Minna Sara, olet LIHAVA! Tässä kuvia!

Minna olet lihava!

52

5326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raija 62kg

Minä käyn oikeissa töissä, ei mulla ole tollaisia ongelmia.

• Poksuminttu

Hehe, aikas notkea kaunotar tuo Paksu-Minna:)

• Läski-Minnalle!

"Minna oli ilmoittanut Marjolle vetäytyvänsä yhteistyöstä.

"Nyt Minna Sara kertoo oman versionsa asioitten kulusta.

-Yhteistyömme Marjon kanssa käynnistyi henkilötasolla hyvin, mutta työnantajan velvoitteet hoidettiin heikosti. Yritimme koko tanssiryhmän voimin kehittää yhteistyötä parempaan suuntaan laihoin lopputuloksin. Oli korkea aika saattaa halpatyövoimalla rahastaminen päätökseen. Koko tanssiryhmä on kärsinyt taloudellisesti, Minna väittää ja toteaa, ettei tanssiryhmällä ollut työsopimusta Supermarjon yrityksen kanssa.

Hän kertoo esiintyneensä koko kesän ilmaiseksi.

-Olen työskennellyt Marjolle noin vuoden ja palkkaa on maksettu 130 euroa. En myöskään ole saanut kulukorvauksia.

Minna syyttää Marjoa vaikeasta tavoitettavuudesta. Hänen mielestään myös esiintymismatkojen järjestelyt ontuivat majoituksesta lähtien.

-Marjo lupasi hankkia ryhmälle asianmukaiset esiintymisvaatteet. Hankinnoista puolet jäi hoitamatta ja loput hoidettiin vasemmalla kädellä. Tämän takia jouduimme esiintymään Lamourettesin vanhoissa vaatteissa sekä omissa vaatteissamme, Minna toteaa.

Hän kertoo olevansa tyytyväinen yhteistyön loppumiseen."

Mitkään vaatteet eivät olisi saaneet Minnaa näyttämään hoikalta ja treenatun näköiseltä, kuten tanssijoiden pitää olla. Minna pukeutuu mustiin legginseihin, koska hänellä on paksut reidet. Musta ja pystyraita ei aina hoikista, Minna...

Minna, usko jo, että sinun vartalosi ei ole fitness-missin vartalo! Sinä tulet aina olemaan tappijalkainen paksukainen. Jos tämä totuus sattuu sinuun, lohduta itseäsi menemällä Mäkkärille syömään tuplatuplatripla-hampurilainen tripla-triplaranskiksilla :)

Tämä on totuus. Usko tai älä!
      Ps. Katso peiliin, Minna!

• vihdoinkin hyvä

HYVÄ MARJO! olet onnellisempi nyt kun Minna häipyi! emme usko Minnan puheita ;D joten ole huoleti ja jatka samaan malliin!!

• kamala bb:ssä

En seuraa sarjaa mutta kylläpä oli hyvä kuittaus Marjolta tuo, että vaatteet eivät mahtuneet Minnalle. Kieltämättä aika pulska tanssijaksi.

• Minna herää!

"Tosi-tv-ammattilainen Minna Sara on tuttu niin vuoden 2008 BB:stä kuin Supermarjo ja tytöt 2 -ohjelmastakin. Sarjassa on seurattu Minnan Blaze-tanssiryhmän harjoituksia ja keikkailua.

Minna itse suunnittelee osallistuvansa jenkkiläiseen bikini-fitness-kisaan ensi vuonna. Hän on laihduttanut jo yli 25 kiloa, mutta vielä on matkaa kisakuntoon.

Nyt Minna esittelee tuloksiaan Hymyn kuvasarjassa. Voiko näin notkeaa kaunotarta ollakaan, huhhuh!"

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/mika-notkeus-bb-minna-laihdutti-yli-25-kiloa-katso-seksikkaat-bikinikuvat

--------------------------------------------------

Hah hah... Hyvä kommentti toimittajalta... "voiko näin notkeaa kaunotarta ollakaan, huhhuh!" ...

Heh heh... Minna kuuluu niihin "kaunottariin", jotka vakuuttelevat olevansa kauniita ja hoikkia ja kulkevat peilin edestä silmät kiinni... :)

• eeerer

minna työskentelee vAntaalla eräässä valintatalossa.. voin sanoa että en eläissäni ole yhtä ilkeää myyjää tavannut

• Nyt se selvis :)

Hah hah... Minnako on Valtsun kassana? :) Istumatyö leventää ahteria :)

• liioitteluako?

Tämän jutun http://www.sub.fi/uutiset/bb-kaunottaren-uskomaton-muodonmuutos/1576842 mukaan minna on ollut laihdutuksen aloittaessaan 83 kg, eli nyt sitten pitäisi olla 58 kg. Ei kyllä näytä 58 kiloiselta, kun utareetkin painavat varmaan muutaman kilon. Tai sitten hänen täytyy olla todella lyhyt. Tietääkö joku Minnan pituutta? No, laihtunut on paljon jostain ajasta. Ei kylläkään mainittavasti viime aikoina.

• Suomen puolesta

Minna on kuvattu väärästä kuvakulmasta :))) Ja peilitkin valehtelevat :))) Ja kateelliset panettelevat :)))

Minna aikoo osallistua USA:n Miss Bikini Fitness-kilpailuun.... Voisiko Minna kertoa olevansa kotoisin vaikka Pohjois-Koreasta tai Virosta? Suomella on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa, joten Minnan ei pitäisi häpäistä meitä kertomalla olevansa joku "miss-elovena Suomesta".

• Lyllerrystä
        Suomen puolesta kirjoitti:

Minna on kuvattu väärästä kuvakulmasta :))) Ja peilitkin valehtelevat :))) Ja kateelliset panettelevat :)))

Minna aikoo osallistua USA:n Miss Bikini Fitness-kilpailuun.... Voisiko Minna kertoa olevansa kotoisin vaikka Pohjois-Koreasta tai Virosta? Suomella on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa, joten Minnan ei pitäisi häpäistä meitä kertomalla olevansa joku "miss-elovena Suomesta".

Mitähän muut missiehdokkaat ajattelevat, kun Minna lyllertää kisalavalle muiden treenattujen tyttöjen vierelle :) Voi olla naurussa pitelemistä :DDDD

• halutahan saa
        Lyllerrystä kirjoitti:

Mitähän muut missiehdokkaat ajattelevat, kun Minna lyllertää kisalavalle muiden treenattujen tyttöjen vierelle :) Voi olla naurussa pitelemistä :DDDD

No kai niissä kisoissa jotkut esikarsinnat on. Varmaan on monenlaista yrittäjää niihinkin, kun ei tuo kehonkuva itsestä oikein tunnu realistisena monellekaan hahmottuvan. Tuskinpa Tullaan Minnaa kisoissa näkemään vielä ensi vuonna. Hoikillakin on hirveä itsensä kuihdutusurakka kisakuntoon, pullukalla mahdoton.

• g5tgrfv

no saahan sitä sanoa mitä haluaa painokseen, mutta kuvien perusteella uskon hänen olleensa yli 93kg, ehkä ei kehtaa tunnustaa mistä on aloittanut? nyt tuon kuvan perusteella on ihan varmaan vielä yli 60 ja vielä tosi reilusti. Ei kannata laittaa paljastavia kuvia jos ei halua totuutta kuulla. Hieno pudotus tuokin on ja varmaan saa ne loputkin läskit pois kunhan jaksaa vaan hikoilla ja syödä oikein.

• kriitikko1

Noiden kuvien perusteella sanoisin että Minna painaa noin 85-95 kiloa.

• btfgxbv

Kyllä minä ainakin uskon! Tuo kuulostaa niin todelta ja sopii kuvaan minkä näistä jutuista muutenkin saa. Epämääräistä sekoilua, puheet jää puheeksi, mistään ei vastata. Tosi surkeeta johtamista kunhan leuhkitaan ja ollaan olevinaan ah niin jotain.

• Huh huh

Voi kiesus kristus! Miten paksut voi jonkun jalat ja kädetkin olla!? Siis treenaako tuo Minna tuota vartaloaan muka säännöllisesti? Voin sanoa että omakin kroppa on hoikempi ja kauniimpi vaikken edes treenaa. Olen ihan normaalipainoinen. Kyllä tuollaisen Minnan harjoittaman treenin avulla pitäisi parempia tuloksia näkyä mutta eipä näköjään. Kaipa se on Minnan ruumiinrakenne sellainen roteva ja lihavuuteen taipuvainen. Siihen ei laihduttaminen ja treenaaminen auta.

• juaruakka

Höh, no tämä nyt oli kyllä odotettavissa.
      Tuon Vicky Pollard-kloonin käytös on kyllä erikoista, wt-menoa parhaimmillaan.

Nauratti tossa hymyn tekstissä tuo Marjon piikki, että esiintymisasuja oli, mutta ne ei mahtuneet Minnan päälle. :)) Osaa se Marjokin näemmä...

• ala-aste touhua

Minnalla on tosi hyvä vartalon malli ja selvästi läskin alla lihasta. Jos kukaan on edes katsonut kertaakaan fitness kuvia, näkee että minna näyttää ihanteellisen malliselta. Toki vähemmällä rasvalla. Ei kuikelot niissä kisoissa pärjää, vaan terveesti lihaksikkaat. Minnan keho ja naama nyt voittaa esim hennan ja sofian mennen tullen. Naisellinen ja vahva. Hartioiden yläpuolella vielä järkeä päässä.

Laittaisin marjon sepustukset omaan arvoonsa, onhan hän epäonnistunut kaikissa projekteissaan ennenkin. Mikään ei toimi, mutta ainakin on laiha :D Ja jauhaa sontaa joka suuntaan. Mutta raha vaan ei kilise kuin päässä, ei kassassa.

• Aivot narikassa

Kroppaa voi aina muokata laihduttamalla ja reenaamalla, se on fakta - mutta että järkeä päässä!??? Missä kohtaa päätä!?

Kun ainakaan tv-ruudun välityksellä sellaista kuvaa on ollut pirun hankala saada.

- kiroilee pahemmin kuin merimies
        - haukkuu kaikki
        - huutaa ja raivoaa muille ihmisille
        - sekoilee (omasta mielestään "pitää hauskaa") lavatanssien lavalla
        - huutaa äänensä käheäksi (seuraavana päivänä ihmettelee kuinka on ääni lähtenyt "varmaan oon tulossa kipeeks")
        - menettänyt luottotietonsa (okei, aika moni taitaa olla tätä nykyä)

• Tässäpä on
        Aivot narikassa kirjoitti:

Kroppaa voi aina muokata laihduttamalla ja reenaamalla, se on fakta - mutta että järkeä päässä!??? Missä kohtaa päätä!?

Kun ainakaan tv-ruudun välityksellä sellaista kuvaa on ollut pirun hankala saada.

- kiroilee pahemmin kuin merimies
        - haukkuu kaikki
        - huutaa ja raivoaa muille ihmisille
        - sekoilee (omasta mielestään "pitää hauskaa") lavatanssien lavalla
        - huutaa äänensä käheäksi (seuraavana päivänä ihmettelee kuinka on ääni lähtenyt "varmaan oon tulossa kipeeks")
        - menettänyt luottotietonsa (okei, aika moni taitaa olla tätä nykyä)

Rotevaa ja paksuuteen taipuvaista vartalonrakennetta ja isoa luustoa ei voi laihduttamalla ja treenaamalla muuttaa, se on fakta.

• romuluut on tekosyy
        Tässäpä on kirjoitti:

Rotevaa ja paksuuteen taipuvaista vartalonrakennetta ja isoa luustoa ei voi laihduttamalla ja treenaamalla muuttaa, se on fakta.

Fiddu tätä suomalaisten isoa luustoa... sellasta ole olemassakaan!

Roteva vartalomalli kylläkin löytyy ja sellasen omaavan pitää aina olla BMI alalaitamilla. Itse olen, tai olisin roteva, mutta pidän painon 60kg:ssa jolloin olen todella hoikannäköinen. Pituutta on 170cm.

Ei ole mitään tekosyytä näyttää läskiltä! Jotkut vaan joutuu tehdä enemmän töitä ulkonäkönsä eteen, niinku mä ja M... ;)

• MalliKaunotar

>Minnan keho ja naama nyt voittaa esim hennan ja sofian
      >mennen tullen.

Aamun paras - REPS!

• zxzzxzxzcxx

No ei Hennaa tai Sofiaakaan voi kauniiksi kutsua. Jos siis näistä tanssijoista puhutaan. Ruusilan Sofia on kaunis.

• keski-ikäinen tantta

häpeä vertausta vicky pollardiin. hyi sinua.

paino nyt on jokaisen oma asia ja jos on töpöt jalat niin niitä ei saa pitemmiksi muuta kuin ankaralla kirurgisella toimenpiteellä. joten älkää itse sortuko "koulu"kiusaamiseen mitä tulee ulkonäköön.

vaan se herttainen luonnepuoli. minnalla täytyy itsellä olla tosi paha olla koska esittää kovaa kaiken aikaa. ei tasapainoisen ihmisen tarvitse olla piikit pystyssä kaiken aikaa. ja kielenkäyttö on ollut to-del-la asiatonta.

• Upean näköinen

Upean näköinen nainen. Kauniit kasvot ja himottava vartalo.

• Ei hyvä
      • ncweudj

Arvaan 75Kg?

• Sopusuht. kaunista
        ncweudj kirjoitti:

Arvaan 75Kg?

Tosi vaikea arvioida, kun noi hinkit tekisivät hänestä lihavan näköisen hoikkanakin. Sopusuhtaista ei saa itsestään koskaan ilman silikonien poistamista ja sen rintojen kohotusta. Tosin rinnat on jo kertaalleen kohotettu ennen silikoneja; ei kai niitä voi kovin moneen kertaan leikellä. Leikkausten taso on mitä on; mut saa niillä hölmöiltä rahat pois, kun tehdään korjailuiden korjailuita.

• 23e

Ihan normaali nainen on. Mutta nykyään ihannoidaan langanlaihoja mallityyppejä..hyi saatana.

• ::;:;::;::;:;::;:;:;

Mä luulen kans että sellanen, josta miehet salaa uneksii... On mistä ottaa kiinni...

• Jotain rajaa
        ::;:;::;::;:;::;:;:; kirjoitti:

Mä luulen kans että sellanen, josta miehet salaa uneksii... On mistä ottaa kiinni...

KUKAAN mies ei pidä läskeistä naisista eikä liian laihoista vaan siroista, urheilullisista tai kurvikkaista naisista ja kurvit ei tarkoita läskiä eikä paksuja jalkoja tai käsiä ja läskiä mahaa kuten Minnalla on.

• totuus ja taru
        Jotain rajaa kirjoitti:

KUKAAN mies ei pidä läskeistä naisista eikä liian laihoista vaan siroista, urheilullisista tai kurvikkaista naisista ja kurvit ei tarkoita läskiä eikä paksuja jalkoja tai käsiä ja läskiä mahaa kuten Minnalla on.

Mene lukeen voimanostosivustolle poikien juttuja Minnasta! En tiedä mikä sen vartalo sit on, mutta siellä hehkuttavat sen kroppaa ja sitkeyttä rakentaa sitä edelleen puheista huolimatta..
        Liian urheilullinen nainen ei kuulemma enää ole naisellinen ja liian laiha on vielä vähemmän nainen. Sanovat M olevan kompakti seksikäs paketti. Luulevat rintojen tosin olevan aidot...

Ja ne siellä kirjottavat on oikeeasti miehiä, joilla on miesten mielipiteet.
        Totuus satuttaa.

• vain laiha on kaunis

Katsokaa hymyn jutussa vierekkäin olevia marjon ja minnan kuvia. Kumpi on kauniimpi? Miksi vain laiha muodoton vartalo silikonipalloilla on kaunis?

Näin se menee. Naiset haukkuu ja mollaa minkä kerkee, miehet katsoo kieli pitkällä.

Perus käytöstavat pitäisi kyllä ihmisellä olla kunnossa.

• 15+5

no supermarjo on järkyttävä ulkonääöltään. mutta sitä ny on tää saraminnaki. ei lääskeis sillai mitäään vikaa oo mut se että se tanssii.. en ite kyl haluais nähä. mut jos pitäis valita paneeko superin vai minnan kaa nii kyl minna on siinä suhtees paremman näköne. marijon kans pelottas että se menis rikki. mut minna ei oo missää nimes mikää tanssia, ulkonäöltään tuksu tasoo..

• Terveys=kauneus

Yhtää positiivista kommenttia en ole kyllä Marjon ulkonäöstä lukenut. Jonkun anoreetikon silmään voi olla kaunis, mutta ei kukaan normaali häntäkään kauniina pidä. Kyllä lievästi lihava aina anoreettisen laiheliinin päihittää ulkonäöllisesti ja uskon tämän olevan enemmistön mielipide sukupuoleen katsomatta. Kauniita ovat terveet normaalipainoiset ihmiset.

• ettäsillälailla

ulkonäköä ja kokoa en kommentoi, mutta kyllä minna on noista ehdottomasti paras tanssija, kylläkin myös ilkein ja huonokäytöksinen

• juupa joo

Teil menee pointti ohi; minnan käytös täs on se, joka on (kuinkas sen nyt sanois nätisti) pöyristyttävää ja hävettävää.mei

Ei ole lihava ja eikä laiha - vaan ihan normipainoinen -meiton tääl erillaisia ja erinkokoisia, mutta tärkeintä mun mielestä ainakin on se millainen ihminen on sisältäpäin.

Laihuus ole onnen tai hyvän käytöksen tae!

• mölli

Olihan tuo joskus ihan hoikkakin...
      joskus 10v ku oli seisan tähtityttönä tms. Oli semmoset lyhyehköt tummat hiukset...
      nyt on enemmän tuxu-styleä.

• No joo

Aika paksua (sori sanavalinta) verrata Minnaa tunkkiin. Minna on todella hyväkuntoinen, hyvännäköinen johannaan verrattuna, tanssitaidosta nyt puhumattakaan. Tuossa tukaisen lomaglamuuria vertailun vuoksi

http://aijaa.com/EZdOpR

• en tykkäälaudoista

Eikös nuo kuvat ole vanhoja? Minnalla on sentään muotoja.. Toisin kuin Anorektikko perheellä :( Miksi alipainoon ei puututa?kenen mielestä on kaunista sellainen ihminen joka on pelkkää luuta ja nahkaa?

Kuuluuko Marjon perhe erääseen lahkoon missä ihannoidaan anorektikkoja?

• ruttooooooooooo

Minna on uusi Johanna Tukiainen, nyt kaikki näädät myös minnan kimppuun.... tuo nainen ansaitsee palautuksen todellisuuteen. Uusi Kellokosken prinsessa on syntynyt. Paksu paksu paksu tunkki jalkainen. ja hirveet melonitissit.... hyi. Varmaan raskaus arpiä täytä ruttotissi.

• Kroppa piukeena
    • nuutinmäki
    • Menkää ite salille!

Eipä tarvitse ihmetellä syömishäiriöiden yleisyyttä,jos tuota naista pidetään LIHAVANA!
      Voi jeesus!
      En tykkää itsekkään kyseisestä henkilöstä tv:n perusteella,mutta kropassa en näe kyllä vikaa,lihasta ainakin löytyy.
      Aina pitäisi ruumiiltaan olla kuin kuivan kesän orava,että kelpaa :(

• Ihan schaissea

Ei tarvitse olla laiha, vittu että ärsyttää kun pitää ajatella sillä logiikalla että ihmiset ovat joko laihoja tai lihavia. On siltäkin väliltä ja paras olisi jo terveydenkin kannalta pyrkiä normaalipainoon. Laihuus ja lihavuus ovat kaksi terveydelle vaarallista ja rumaa ääripäätä.

Kaikki läskit ovat tulleet puolustelemaan Minnaa tähän ketjuun. Jokainen vähänkään realistisesti ajatteleva ihminen pystyy sanomaa että Minna on pullukka/ lievästi ylipainoinen. Vain ihmiskehon epärealistisesti (ja luultavasti itsekin lihavat) puolustelevat Minnan vartaloa normaalina ja terveenä kurvikkuutena. Sitä se ei vain ole. Lopettakaa jo tuon itsepetoksen harrastaminen ja lievän lihavuuden väittäminen normaalipainona. Minnan pitäisi pudottaa vielä 5-10 kg päästäkseen ihan normaali mittoihin. Tuon kropan kiinteyttämisessäkin riittä vielä työtä.

• kusipäät

Mielestäni Minnan kroppa on ihan ok, varsinkin jos hän itse siinä viihtyy. Aina voi laihduttaa mutta kusipäiselle luonteelle ei mitään voi...

• 165/50

Uteliaisuuttani eilen katsoin tämän jakson, jossa koko poppoo ovat Kroatiassa. Kyllä täytyy sanoa, että kaunis on kasvoiltaan, vaikka suu onkin toispuoleinen (toinen puoli roikkuu ja puhuu vain toiselta puolin suuta), mutta se kroppa on kyllä enemmän painijan kroppa kuin tanssijan. Hyvä kontrasti oli kahteen muuhun tanssityttöön. Jos fitnes-kilpailuihin aikoo Jenkeissä osaa ottaa, niin vielä on paljon tehtävää. Väittää pudottaneensa painoa 25kg. Mikähän on ollut lähtöpaino? Missään tapauksessa ei paina 60kg:tä tämä neito. Totuus on lähempänä 8kymppiä.

• Martina kakkonen

http://www.sub.fi/ohjelmat.shtml/viidakon_tahtoset/tahtoset/minna_sara

"Minna Sara

Minna omin sanoin Miksi viidakkoon?

Olen 26-vuotias suorapuheinen ja voimakastahtoinen nainen Itä-Vantaalta. Perheeseeni kuuluu äiti ja viisi kissaa, joten eläimellinen meno on tullut tutuksi. Tiukasta kasvatuksesta huolimatta minusta tuli voimakastahtoinen jääräpää, joka on tottunut raivaamaan esteet tieltään ja tekemään kaikkensa saavuttaakseni asettamani tavoitteet. Tulevaisuuden haaveisiini kuuluu oma perhe ja yhteinen tulevaisuus mieheni kanssa.

Työrintamalla minulla on monta rautaa tulessa. Tällä hetkellä minut pitää kiireisenä tanssiryhmäni kehittäminen ja päivittäisen elantoni ansaitsen muun muassa markkinoinnin ja palveluliiketoiminnan parissa. Tämän lisäksi suoritan yleissivistäviä sekä liikunnanohjaukseen liittyviä tutkintoja.

Luonteeltani olen energiapommi. Asenteen ja kunnianhimon määrää voi kuvata rajattomaksi! Minua voisi kuvata myös elämäntapaurheilijaksi, koska vapaa-ajalla minut voi tavoittaa parhaiten lenkkipolulta tai kuntosalilta. Persoonana olen tottunut jakamaan ihmisten mielipiteet mustavalkoisesti, koska kaikki eivät ymmärrä suorapuheisuuttani."

Jos Martina ja Minna olisivat olleet yhtäaikaa viidakossa, he olisivat varmasti tappaneet toisensa :)

• Henna-hevonen

Henna Peltonen:

"Huvittaa, että joku kaikille tuntematon tyttö (Minna Sara) huutelee Metrolivessä samassa lauseessa ettei tunne minua mutta kuitenkin luonnehtii minua kanaksi? En voinut kuin hymyillä kun näin kyseisen jutun, jolla oli ilmeisesti tarkoitus markkinoida sarjan toista kautta. Eikö voisi keksiä jotain hieman positiivisempaa tapaa PR:ään? Arvostan itse tätä henkilöä, jolla on rohkeutta esiintyä lavalla pienissä vaatteissa, vaikka kroppa ei todellakaan ole esiintymiskunnossa, Henna lataa."

• Esteiden raivaaminen

"joka on tottunut raivaamaan esteet tieltään ja tekemään kaikkensa saavuttaakseni asettamani tavoitteet"

Ihminen, joka sanoo näin, luokitellaan häikäilemättömäksi ja persoonallisuuhäiriöiseksi hirviöksi. Esteitä raivatessahan ei ole väliä, vaikka raivaisi muita ihmisiä, jos kokee nämä esteenä tavoitteille. Tällainen ihminen oikeuttaa itselleen tehdä muille mitä vain, kunhan omat tavoitteet täyttyy.

Kuulostaa todella psykopaatilta hirviöltä, josta minä pysyisin kaukana. Kyseessä ei ole siitä, että muut ajattelevat Minnasta mustavalkoisesti, vaan se, että hän itse suhtautuu kaikkeen mustavalkoisesti. Karmivaa on tässä se, että musta ja valkoinen vaihtavat paikkaa jatkuvasti mielivaltaisesti ja täysin ilman ennakkovaroitusta, jos Minna niin saa yhtäkkiä päähänsä. Ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä. Näki tossa ohjelmassa tämän epävakauden niin selvästi.

Ja tuo energisyyskin vaikuttaa enempi manialta kuin miltään energialta. Maanisessa vaiheessa sitä kuvittelee olevansa Euroopan omistaja ja pystyvänsä ties mihin. Ja kun ei pystykään eikä ajatukset ole koskaan realiteeteissa niin raivo purkautuu sivullisiin.

• Asiaton kommentoija
        Esteiden raivaaminen kirjoitti:

"joka on tottunut raivaamaan esteet tieltään ja tekemään kaikkensa saavuttaakseni asettamani tavoitteet"

Ihminen, joka sanoo näin, luokitellaan häikäilemättömäksi ja persoonallisuuhäiriöiseksi hirviöksi. Esteitä raivatessahan ei ole väliä, vaikka raivaisi muita ihmisiä, jos kokee nämä esteenä tavoitteille. Tällainen ihminen oikeuttaa itselleen tehdä muille mitä vain, kunhan omat tavoitteet täyttyy.

Kuulostaa todella psykopaatilta hirviöltä, josta minä pysyisin kaukana. Kyseessä ei ole siitä, että muut ajattelevat Minnasta mustavalkoisesti, vaan se, että hän itse suhtautuu kaikkeen mustavalkoisesti. Karmivaa on tässä se, että musta ja valkoinen vaihtavat paikkaa jatkuvasti mielivaltaisesti ja täysin ilman ennakkovaroitusta, jos Minna niin saa yhtäkkiä päähänsä. Ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä. Näki tossa ohjelmassa tämän epävakauden niin selvästi.

Ja tuo energisyyskin vaikuttaa enempi manialta kuin miltään energialta. Maanisessa vaiheessa sitä kuvittelee olevansa Euroopan omistaja ja pystyvänsä ties mihin. Ja kun ei pystykään eikä ajatukset ole koskaan realiteeteissa niin raivo purkautuu sivullisiin.

"Super"Marjoko se siellä avautuu? Minun mielestäni tuo kuvaus kuullostaa päämäärätietoiselta itseluottamukselta ja ennenkaikkea rehelliseltä. Merkit suorapuheisuudesta korostavat olettamustani. Asiaa tutkineena voin todeta, että narsistit, psykopaatit, yms. muut persoonallisuushäiriöiset eivät yleensä myönnä edes itselleen tarvetta pönkittää omaa asemaansa alistamalla tai mustamaalaamalla muita. Rehellisyydestä heidän puheissaan ei ole yleensä tietoakaan. Leimaavasta asenteestasi tulee lähinnä mieleen reflektion omainen tarve mustamaalata muita. Kiristääkö vanne päätäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe