Matkaamme maaliskuussa 2013 pojan kanssa 1. kertaa Lontooseen. Hotelli on Southwarkissa.
Kyselisin hyviä ruokapaikkoja? Pikaruokaa, italialaista, pizzeria...tai jokin aamupalapaikka?
Entä vaatekauppoja nuorille?
10v. kanssa Lontooseen, sopivia ruokapaikkoja?
2
299
Vastaukset
- 1+7
Pizzaketjuja on mm. Pizza Express, kohtuuhintainen ja hyvä, ja niitä löytyy ympäri kaupunkia. Tietysti myös Pizza Hut -ketju on laajasti tarjolla.
Pikaruokapaikoista omien ahmattieni suosikkeja ovat KFC ja Burger King, joita kotimaasta ei löydy. Hintatasoltaan edullisempia kuin suomen mäkkärit ja heset.
Tämä on ihan mahtava paikka: http://www.therainforestcafe.co.uk/ - Londoni
Mun mielesta parhaat pizzat on Zizzi:ssa jos noista ketjuista lahtee pizzaa ostamaan (saa kunnon ohuella pohjalla italialaisittain) :) jos kumminkin tulee Lontooseen niin miksi syoda samoja ruokia joita saa Suomestakin helposti? Taalla on kivoja etnisempia ruokapaikkoja esim. Sohossa joista saa ihan lapsiystavallisiakin mutta hieman erilaisia ruokia. Nalkakin lahtee kerralla joten ei tarvitse toista hampurailaista vetaa parin tunnin paasta.
Useimmissa rafloissa on myos hyva lasten menu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350