Matkaamme maaliskuussa 2013 pojan kanssa 1. kertaa Lontooseen. Hotelli on Southwarkissa.
Kyselisin hyviä ruokapaikkoja? Pikaruokaa, italialaista, pizzeria...tai jokin aamupalapaikka?
Entä vaatekauppoja nuorille?
10v. kanssa Lontooseen, sopivia ruokapaikkoja?
2
289
Vastaukset
- 1+7
Pizzaketjuja on mm. Pizza Express, kohtuuhintainen ja hyvä, ja niitä löytyy ympäri kaupunkia. Tietysti myös Pizza Hut -ketju on laajasti tarjolla.
Pikaruokapaikoista omien ahmattieni suosikkeja ovat KFC ja Burger King, joita kotimaasta ei löydy. Hintatasoltaan edullisempia kuin suomen mäkkärit ja heset.
Tämä on ihan mahtava paikka: http://www.therainforestcafe.co.uk/ - Londoni
Mun mielesta parhaat pizzat on Zizzi:ssa jos noista ketjuista lahtee pizzaa ostamaan (saa kunnon ohuella pohjalla italialaisittain) :) jos kumminkin tulee Lontooseen niin miksi syoda samoja ruokia joita saa Suomestakin helposti? Taalla on kivoja etnisempia ruokapaikkoja esim. Sohossa joista saa ihan lapsiystavallisiakin mutta hieman erilaisia ruokia. Nalkakin lahtee kerralla joten ei tarvitse toista hampurailaista vetaa parin tunnin paasta.
Useimmissa rafloissa on myos hyva lasten menu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595