Ibiza ulkolämpötila-anturi

Spotti

Onko kellään havaintoa missä tuo härveli sijaitsee? Näyttää nimittäin mittari ihan omiaan.

3

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä auto

Useimmis se on oikean peilin alaosassa näkyy tappina. merkkiliikkees hyllytavaraa

• Spotti

Tutkitaanpa peiliä

• ibbe
        Spotti kirjoitti:

Tutkitaanpa peiliä

Ainakin 2000/2001-mallistossa se oli huollon mukaan "ominaisuus", että mittari näyttää mitä sattuu ja noita viallisia autoja oli paljon. Siksi mittari ainakin välillä kai poistettiin kokonaan malliston uusista autoista hetkeksi.

Itselläni välillä jämähtää tiettyyn lämpötilaan eikä enää sen jälkeen näytä oikein vaikka lämpötila muuttuu. Sille ei ainakaan aikaisemmin kuulemma ollut tehtävissä mitään, koska kyseessä oli jonkinlainen softaongelma. Toisin sanoen kai olisi pitänyt tehdä isompikin remppa, joskaan alkuvaiheessa parempiakaan osia ei varmuudella ollut saatavissa.

Toiseen saman härvelin ongelmaan oli jopa tehtävissä jotain, eli jos lämpötila näytöllä nousee/laskee "tappiin" asti (puhutaan muistaakseni 40 ja 50 asteen välillä) ilman mitään syytä. Tämä oli korjattavissa vaihtamalla anturi.

Mielestäni mittari nykyään jopa välillä TOIMII aivan kunnolla, enkä toisaalta ole enää aikoihin jaksanut välittää tuosta viasta. Jotkut asiat oppii hyväksymään ajan kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33