Mitä mieltä käyttäjät
Kymco 125 CKm
1
167
Vastaukset
- kesätärinät
Ostin kymgo 8 Super 125cc 5kuukautta sitten heti alussa takapyöä täristi liikkeen huoltomies totesi että vika taka kumissa et alkuperäiset kumit on ongelma.Käytin 500 km huollossa.mutta en vieläkään ollu tiukkana. mut nyt kun ajoin 150 km lenkin niin rupes paikat tippuu hampaista ja perse rupes laulaa itekseen ku ryppynaru löysty moisesta tärinästä. niin soitin myyjälle et tarttis saara uus kumi takuuseen.Muuten tää pitää myyrä jollekki vanhallepiialle kirkko mopoks niin taatusti unohtaa kääntyy kirkolle ku tulee ajellessa niin herkullisen syntinen olo myyjä lupas selvittää. maahantuojan kans ja ilmottaa mulle. tässä sitä soittoa odotellessa naputtelen viestiä. Ja reenaan pakaroita et hanuri alkas tottelee et ei tarttis joka paikas pelätä , et tuleeks varren kans vai pelkkää metaanii. Muuten oon ollu tyytyväinen. Kulkee vakiona 103 km h navilla mitattu oma mittari näyttää 7km liikaa. Ajelen kauppa matkoja 44km 2 kertaa viikossa. Mut meinasin ruveta virittelee et sais tommosen 15 km lisää nopeutta ku tuntuu et kaikki haluu ohittaa vaik ajelee vähä yli rajotusten. Ku tää on mopon näkönen vääntöjä kyl on ihan kivasti ei tartte olla liikenne valois jarruna. et sillee jokainen tekee omat kauppasa ja jokaisel omat mielipiteet.Mä oon ollu ihan tyytyväinen ja kulkee vähällä polttoaineella 3.5 L satasen vaik ajas minkä kulkee vakiona. Hyvät kesätärinät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860