Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kymco 125 CKm

Vento 96

Mitä mieltä käyttäjät

1

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesätärinät

      Ostin kymgo 8 Super 125cc 5kuukautta sitten heti alussa takapyöä täristi liikkeen huoltomies totesi että vika taka kumissa et alkuperäiset kumit on ongelma.Käytin 500 km huollossa.mutta en vieläkään ollu tiukkana. mut nyt kun ajoin 150 km lenkin niin rupes paikat tippuu hampaista ja perse rupes laulaa itekseen ku ryppynaru löysty moisesta tärinästä. niin soitin myyjälle et tarttis saara uus kumi takuuseen.Muuten tää pitää myyrä jollekki vanhallepiialle kirkko mopoks niin taatusti unohtaa kääntyy kirkolle ku tulee ajellessa niin herkullisen syntinen olo myyjä lupas selvittää. maahantuojan kans ja ilmottaa mulle. tässä sitä soittoa odotellessa naputtelen viestiä. Ja reenaan pakaroita et hanuri alkas tottelee et ei tarttis joka paikas pelätä , et tuleeks varren kans vai pelkkää metaanii. Muuten oon ollu tyytyväinen. Kulkee vakiona 103 km h navilla mitattu oma mittari näyttää 7km liikaa. Ajelen kauppa matkoja 44km 2 kertaa viikossa. Mut meinasin ruveta virittelee et sais tommosen 15 km lisää nopeutta ku tuntuu et kaikki haluu ohittaa vaik ajelee vähä yli rajotusten. Ku tää on mopon näkönen vääntöjä kyl on ihan kivasti ei tartte olla liikenne valois jarruna. et sillee jokainen tekee omat kauppasa ja jokaisel omat mielipiteet.Mä oon ollu ihan tyytyväinen ja kulkee vähällä polttoaineella 3.5 L satasen vaik ajas minkä kulkee vakiona. Hyvät kesätärinät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe