Näin unta ,kanniskelin pärekopsaa jossa oli lastuja ja puukapuloita. Päällimmäisenä oli kuitenkin kaksi pitkävartista isoa puukauhaa. Hukkasin kantamukseni jonnekkin mutta löysin ne taas jostakin vajasta, nyt kauhat olivat kopsan vieressä lähekkäin.
Uni muuttui jossain vaiheessa . Olin kuin jollakin valoisalla verannalla, ikkunat ja ovet oli myös .Huomasin olevani siinä ison,tummanpunaruskean hevosen kanssa. Pelästyin kovin, kun ajattelin sen potkivan minua. Mutta yllättäen hevonen painoi rintansa ja päänsä minun selkäni takaa ja painoi minut hellästi maahan ja lepäsin siinä,hevosen kanssa. Voi taivas,kuinka minulla olikaan siinä lämmin ja turvallinen olo. Mitähän tämmöiset unet voisivat merkitä?
Puukauhat ja hevonen
Öinen uneksija
2
219
Vastaukset
- EI osaa ennustaa, ei
Tosi vaikeasti ennustettava unesi on. Kukapa noita puukauhoja ja hevosia tietää , mitä lie ennustelevatkaan?
- Anonyymi
Lastuja sängyn alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225585
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954831Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404784Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682235- 1222136
- 1081827
- 2561587
- 3731328
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591161- 2241160