Ostin juuri itselleni otsikossa mainitun auton ihan vakio tehoilla 200hv. Oisko kellään, niinkun oikeesti järkeviä/hyviä vinkkejä miten tosta vois saada helpolla ja turvallisesti lisää tehoa irti ja siis ilman lastutusta?
S40 t4
kyllävolvokulkee
5
266
Vastaukset
- optimoi-
Eikö softan vaihto muka ole mielestäsi turvallista. Jos ahtopainetta nostaa kohtuudella ja ajotyyli ei ole autoa rasittava, niin "lastuta" ihmeessä. Voithan aina vaihtaa esim. isomman turbon, mutta kaikki maksaa.
- jouuh
vaihda renkaiden venttiilien hatut niin tulee 100 hv lisää
- suntio5
eikö 200hp riitä/ 100kmh kiire arkkuun vai..
- s40
itelläni on myös s40 t4 ja hommasin turbon ja putkiston mikä lähtee turbolt asti (ei katalysaatoria) ja täl hetkel on 250 hv ja se riittää mulle ainaskii iha hyvi :)
- es jonne
oon es jonne es pärisee jonnet tärisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118