Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vankina omassa kehossaan

Ympäristö ja yhteisk

Hän pyöri, kuin väkkärä, olematta lainkaan hauska. Auringon valo siivilöityi kesäisen keltaisena ikkunasta ja heijasti vain olemassaolon tilaa. Se kertoi kasvusta, ja matkasta aikuisuuteen. Oliko huumeiden käyttö luonut elitismin ilmapiirin ympäristöön? Hän oli niin lamaantunut, joku oli loukannut häntä, hänen pientä ja herkkää sydäntään ulkopuolelta. Suuta kuivasi,ja iho tuntui menettäneen jo paljon nestettä, se suorastaan haihtui suojaamasta otsalohkoa. Heinänuhasta se oli keksitty, se oli niin vanha tuttava, ja tuskien taival, kertoessaan vain läheisyydestä; sen tarpeesta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö ja hirvi 86-84

      Miltä huumeiden käyttö tuntuu ympäristöstä? Se on hyvin vanhentunut asia. Uskonto ja kommunismi, miksi tämä kiinnoistasi? "Oliko Jeesus Kristus kommunisti?" Kysyi alkoholisoitunut, ja siten hieman liioin refleksitön, vailla kristillisyyden tasapainoisuutta, oleva konkurssin läpikäynyt mies psykiatrisella avohoito-osastolla.
      - "Which is flour....."
      Jeesus Kristus ja kommunismi ovat väkivallan harhoja, yhteiskunnassamme. Hän joka niihin vetoaa, ei yleensä erota todellisuutta, eikä ole halinnut itseään, miltään osin pois seksiväkivaltaisuudesta, deja vu:sta. Uskon ettei tämä psykiatrisen osaston mies, jonka takia, koko seurakunta joutui hakemaan apua, maailma on toisen atomin varassa, maapallon jossa elämme, toinen toisemme keskellä. Miksi korostaa tätä toista atomia yhteiskuntana? Se korostaa kauneutta, mutta tosin myös yksityisyyttä.
      - Se on mun atomi. Se on mun työ atomi.
      Miten se eläin tuli mun mukaan? Miten hän jäi nuorena vasana, kun pysähdyin ikkunaan,ja metsään loppuvaan horisonttiin huoneessani, matkaani? Ilma oli jo hämärä, aurinko oli lähes laskemassa. Iltarusko toisessa suunnassa toi mukanaan, mukailevan himmeän, joka kiihdytti tuon hirvi-paliskunnan vauhtia, kun he ylittivät tietä. Niin, ne kolme,jotka olivat kuin perhe, 2 emää, uros ja vasa. Nuori vasa, vähän nuorempi hieho. Ikkunan valkoiset pielet, ne olivat kuin taulun kehykset, ja kuvaelma oli hieno. Kovat ja puiset, joiden edessä oli sininen varjostus, kertomassa vain auringonlaskun ajasta, ja kesän yöttömän yön, ikuisesta sinestä.
      Jumalan kädet suojasivat, ne laskivat usein juuri maapallon päälle, kertoen jostakin ihanasta, rauhasta ja turvallisuudesta. Jumalan luomasta Jeesus Kristuksen ympäristöstä oli joskus vaikea luopua, turvallinen egoismi läheisyydelle, taisi olla edelleen luomatta. Voi kunpa onnistuisin joskus tässä. He niin toivoivat parantumista, esiintymisensä egoismin etova inho sijaan. Jumalan kädet maapallon päällä kuvasivat ympäristöä, ne olivat todistetusti turvallinen ote, kuin Jeesus Kristuksella omaan maailmaan, vain omaan yksityisyyteen....... Jumalan kädet, ympäristö ja yksityisyys, maailma ei tosiaan ollut väkivallan tuottamaa fyysistä kipua varten, psyykkistäkään kipua, kidutuksen kaltaista hetkeä se ei väkivallasta tarvinnut. Harhaisuutta, se ei saanut koostua väkivaltaisuudesa, se sosiaalinen kanssakäyminen.
      - Eivät he itse halua sitä, sanoivat kaikki diakonista. Hänelle se turvallisuus, yksityisyys ja maailmanrauha, olivat jo hänen olemuksessaan näkyvät maailman tärkeimmät asiat, ilman turhuutta, ja läheisyyden puuttumista. Olin toissapäivänä telkkarissa, olin vauva, aivan vaaleatukkainen, ryppyinen naamani, johon opettelin motorisia leikkejä, kurtistui vain viruksen voimasta. Olin virus-sairas, ja ilmoitin siitä koko maailmale. Olin virus-eristyksessä, enkä pitänyt riitelystä sen kanssa, sen eristäjän, joka ei tahtonut lapsityöhön, luomassa keskiössä, omalle itselleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1965
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1233
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe