Olen ostamassa tietokonetta Gigantista ja tarjosivat siellä Immu-vakuutusta. Hirveän paljon tietoa ei tarjottu, vaikka sai kyllä sellaisen käsityksen, että se korvaa melkein millaisen vahingon tahansa. Onko kenelläkään kokemusta edes jonkin laitteen kanssa, siis että se on mennyt rikki ja olisi Immu-vakuutuksen kautta saanut uuden tilalle. Vai tuleeko todellisuus vastaan siinä vaiheessa, että Gigantilla onkin hyvin tarkat rajat, miten uuden laitteen saa. Miten yleensä voivat todistaa sen, että onko todella tapahtunut vahinko vai ei.
Gigantin Immu-vakuutuksesta
5
3854
Vastaukset
- Jore
Jep. Ostin joskus porukoille tulostimen gigantista. Ite tulostimen hinta oli muutaman kymmenen euroa ja vakuutus pari kymppiä päälle. Parin vuoden päästä tulostin rikkoutui ja liikkeestä annettiin vastaava tulostin tilalle. Ei tosin hinnaltaan, mutta tietotekniikassahan hinta tippuu tosi reilusti. Olen tyytyväinen vakuutukseen mutta kannattaa harkita mihin tuotteisiin sen ottaa...
- Ttt
Oliko vika siis tekninen, eikä vahingon kautta sattunut? Eli korvaako Immu laitteen myös teknisissä vioissa eikä pelkän vahingon kautta sattuneen vian vuoksi.
- Sisko
Ttt kirjoitti:
Oliko vika siis tekninen, eikä vahingon kautta sattunut? Eli korvaako Immu laitteen myös teknisissä vioissa eikä pelkän vahingon kautta sattuneen vian vuoksi.
Veljeni (tai itse asiassa minä kävin hakemassa veljeni nimiin, koska asuin lähempänä ja siellä sai edullisesti) Gigantista yli 3 vuotta sitten tietokoneen (=Keskusyksikkö, näyttö ja näppäimistö ym.,). Näyttö meni rikki (ilmeisesti jotkut piuhat ei enää yhdistäneet ...)viime kesänä, takuuta jäljellä n 1/2 vuotta, vein näytön Gigantiin (kun edelleen asun lähempänä) ja mitään ne eivät kyselleet miten ja milloin mennyt rikki. Veli sai uuden näytön ja oli vielä parempi kuin entinen. Ja taas se 3 vuoden takuu ....
- voi
Sisko kirjoitti:
Veljeni (tai itse asiassa minä kävin hakemassa veljeni nimiin, koska asuin lähempänä ja siellä sai edullisesti) Gigantista yli 3 vuotta sitten tietokoneen (=Keskusyksikkö, näyttö ja näppäimistö ym.,). Näyttö meni rikki (ilmeisesti jotkut piuhat ei enää yhdistäneet ...)viime kesänä, takuuta jäljellä n 1/2 vuotta, vein näytön Gigantiin (kun edelleen asun lähempänä) ja mitään ne eivät kyselleet miten ja milloin mennyt rikki. Veli sai uuden näytön ja oli vielä parempi kuin entinen. Ja taas se 3 vuoden takuu ....
Ei varmasti ole uutta kolmenvuoden takuuta ! Takuuaika lasketaan sen ensimmäisen näytön ostosta......
Näin kyllä monet luulevat että takuuaika alkaa alusta, mutta näin ei suinkaan ole..
- asiaaa
niillä on ainakin samanlainen takuu tarjous. Mikä kattaa vaikka jos koneesi "putoaa" taikka jos "vahingossa" kaadat siihen vesilasin. Noh miks ei "vesi"lasin. Oli kyllä aika tyyris.. mutta saapahan ainakin koneen päivitettyä 2.5vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658