KANNATAN:
- Tuloerojen kaventamista
- Maahanmuuttoa hiukan rajoitettava
- Pieni korruptio on hyväksyttävää
- Suomen vahvistettava armeijan toimintakykyä ja myös poliisin
- Maatalouteen resursseja
MUUTOS 2011 vai SKP
OLENKO MUUTOSLAINEN?
2
213
Vastaukset
- Suomi ( Alaskan itsehall
Perussuomalaisten häiriintynyt näkemys ei minkäänlainen korruptio ole hyväksyttävää, tehdään sitten niin kuin Perussuomalaiset haluavat, irti eu sta ym, mutta myös alkoholi kielletään kokonaan, koska maailmassa on sotia tulossa ym. Mihin muuten kieltopolitiikka johtaa ? Esim Alaskassa on alkoholi kokonaan kielletty , vaikka kuuluu USA han,postista lähetetty alkoholi takavarikoidaan, osa ihmisistä alkoi käyttää Alaskassa alkoholia korvaavia aineita mistä vaan sitä irti saa, esim hiuslakka( dokumentti), kiellot ja määräykset eivät siis toimi, katsokaa ensi kerralla ketä äänestettiin, Perussuomalaiset ovat ratsastaneet kieltopolitiikka ja kansa ajautui sosiaalilääketiet een pariin, mihin esim. Juoppoyhdistyksiä tarvitaan kun kaikille määrätään nykyisin masennuslääkkeitä, jopa työssäkäyville, sydänpotilaille nämä valmisteet eivät sovi. Lisää kieltoja, alkoholi , käyttö kieltoon juominen julkisillapaikøilla , ym. Masennuslääkkeitä ja alkoholia ovat vaarallinenyhdistelmä, kun møni salaa juomisensa lääkärissä käydessään. .tuloerot näkyvät jo terveydenhuollossa, on jo polarisoitunut, liian pitkät jonot ja jää utopiaksi nämäjutut, pitkä kärsimys tuli perussuomalaisten takia, Suomikin lamassa, lisäksi nolannut suomen ulkomaita myöden.siis lisää kieltoja ja Alaskan tapauksessa mihin sekä johtaa . .
- Medvedev
PUOLUE?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144393
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651506Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003