Kävin kokeilemassa V50 mallia, mutta totesin sen vaaralliseksi, koska kenkä jumittui kaasupolkimen yläpuolella olevaan verhouksen ja lattian väliin niin, ettei jalkaa voinut siirtää jarrulle normaalisti. Miten ihmeessä tänne pohjolan oloihin suunniteltu auto voi olla niin ahdas, ettei normaalikokoinen kenkä sovi polkimille? Totesin, ettei tuollainen pikku-Volvo ole ainakaan minulle sopiva kulkupeli. V60 malli tuntui paljon väljemmältä, joten se menisi harkintaan, kunhan hinta olisi paremmin kohdallaan. Sen tavaratila tosin on turhan pieni.
Ahdas jalkatila
8
262
Vastaukset
- monot...
Älä aja sitä autoa lumikengät jalassa.
- tyytyväinen
Mahtaa sulla olla iso jalka, kun itselläni ei ole kyseisessä mallissa ollenkaan tuollaisia ongelmia ja kengänkoko on 46.
- puupeli1
Kengän koko on 44-45. Kun kantapää on lattiassa ja jalka kaasupolkimella, niin jalkaa ei voi siirtää jarrulle ilman pujottelua, koska kengän kärki ottaa kiinni yläpuolella olevaan verhoukseen. Olen kokeillut useampaa V50 Volvoa, joten kyse ei ole esim. roikkuvasta verhouksesta, vaan selvä suunnitteluvirhe. Kyseistä ongelmaa en ole havainnut muissa ajamissani autoissa.
- melkoinen yrittäjä
puupeli1 kirjoitti:
Kengän koko on 44-45. Kun kantapää on lattiassa ja jalka kaasupolkimella, niin jalkaa ei voi siirtää jarrulle ilman pujottelua, koska kengän kärki ottaa kiinni yläpuolella olevaan verhoukseen. Olen kokeillut useampaa V50 Volvoa, joten kyse ei ole esim. roikkuvasta verhouksesta, vaan selvä suunnitteluvirhe. Kyseistä ongelmaa en ole havainnut muissa ajamissani autoissa.
Ja muilla ei ole tuota ongelmaa, onkohan vika sinun jalassasi ja sen käytössä??
Miksi olet kokeilut useita samanlaisia autoja, olisi luullut pari riittävän tuohon toteamukseen, taidat olla pikku provoilija?? - höpö höpö mies
puupeli1 kirjoitti:
Kyllä puupeli1 puhuu täyttä kakkaa tai sit sun jalkateräsi on tehty puusta, kuten varmaan pääsikin.
Mulla on 47 kenkä,188cm,95kg,harteikas mies ja ongelmia ei ole etupenkillä....takana on ahtaampaa.
Eikö sen roikkuvan verhouksen pitäisi nähdä ihan silmällä,ei tartte monia yksilöitä kokeilla.
- ihan pimee
kaasua painetaan varpailla tai päkiällä, ei kantapäällä, vai oliko 52 monot?
- pohjosen alfa
Itellä ollu pari v50:stä ja yksi S40:nen. Onhan se kieltämättä jaloille ahdas, mutta ei itseasiassa haitannut käytössä ollenkaan. Siihen jotenkin tottui...tai alkoi pitämään toisenlaisia monoja jalassa...
- k-kenkä
Taidat olla salanimellä täällä, oikeasti olet Peppi Pitkätossu, jos vaihtaisit patiinit ns. normaaleihin ehkä se ajaminenkin onnistuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418