Mä en tajua tätä jullien Stadi paskapuheita,että nuurdiksen kulmat on Helsinkiä ja kaikki muu jotain mitäkin. Pitäjänmäki,Tali,Jakomäki,Malmi,Pasila ,Haaga ne ovat kaikki Helsinkiä typerykset. Väitän jullifanien tulevan VantaaltaEspoosta ja edellämainutuista mestoista nuuuuuurdikselle ja ovat niin tölikäläisiä,joka minä alunperin olen,mut Jokerit on mun juttu.
Vastaukset 2
- Antijulli
niijatotanoin mä saan myös siltä hulkonantilta kivoi pössiksii, ei mul oikeestaa muuta ny ollukaa, paitsio se et me digakataan ihan ysil narrei ja hjallist!
- Antijulli
Julli päätti avautua,kun palasi kotiin yksin ifk lippis päässä totanoin Kontulan pupeista. Vieläkin sua vituttaa sekä viime torstainen KATAstrofi ilta,kun narrit anto kyytii. Kyllä oli nuurdiksellä hiljaista mikä vitun tunnelma teillä on teemana siitä nyt ei ollut torstaina tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931446
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde831051- 47861
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67806Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163752- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku81662- 53628
- 51622