Helsingin kasinolle töihin

KLK9

Niin että osaisko joku neuvoo et mimmosia työpaikkoja tuolla olis, tarviiko koulutusta ja onko hyvä paikka olla töissä?? Oon 19v jätkä ja kiinnostas..... Koulutukseltani oon datanomi.

8

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päävoitto

      Noin turhalla koulutuksella en suosittele yrittämäänkään sinne edes siivoojaksi.

    • asdfadsf662132§as

      veikkaisin että eivät ota kasinolle aivan uusia jakajia, eli aikasi kiertelet täyspotteja / bläkäreitä kapakeissa ja kartutat kokemusta ja tarpeen tullen sitten saatat päästä koulutukseen jonka kautta pääset kasinolle.

      Tämä siis täysin mutua. Mikset kysyisi suoraan RAY:ltä?

    • Ventti vai ei

      Kaveri oli töissä, palkka ei kuuleman mukaan mikään liian hyvä vuoroihin nähden. Kukin tallatköön tyylillään, onhan tuo varmaan parempi kuin jossain tusinakapakassa olla blackjackia jakamassa.

    • Kartisaani

      Offtopiccina voisin sanoa, että datanomin koulutuksella tuskin mitään lisämeriittiä saat. Kannattaa kuitenkin käydä ensin kyselemässä Täyspoteista jne.

    • critikal moument

      aika heikosti rayn jakajat osaa hommansa se tuli huomattua tossa yhdessä baarissa kun bläkkäriä pelailin siinä ja tupsahti tasapeli niin jakaja väitti että talo voittaa. tasurissahan saa panoksen takaisin mutta tämä vaan intti että tasapelissä talo voittaa. jotain rajaa sentään. voisi edes säännöt opettaa ennen kun palkkaa tuollaisia töihin. phyh.

    • Baarissa todellakin häviää tasapelillä. Vain casinoissa helsingissä ja ulkomailla netticasinot ei häviä. Silti tuo baari BJ on kovassa suosiossa vaikka onkin huonooilla säännöillä. ihmiset evät vaan ilmesti tiedä, että pelaavat huonoa peliä huonoilla säännöillä.

      Jos BJ:tä haluaa pelata livenä kannattaa sitä pelata vain casino helsingissä. Toki minimi panos on 10€/kierros.

      • critikal moument

        tuohan on aivan huijausta! jos minä näen blackjack pöydän niin oletan siinä myös pelattavan blackjackiä eikä mitään blackjackiä muistuttavaa mutta selkeästi säännöiltään huonompaa peliä. tuossa tapauksessa pelin nimi pitäisi jo muuttaa ettei tule tälläisiä väärinkäsityksiä jatkossa.


    • kaogjårws'gäåpew

      Niin onko kellään mitää käsitystä millainen koulutus pitää käydä että pääsee jakajaksi? vai onko siihen mitään koulutusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe