Lotto ja Keno on huiputusta

Olen Lottoa ja Kenoa pelanneena tullut siihen johtopäätökseen että se on meidän muutenkin köyhien Suomalaisten huiputusta,Lottoa olen pelannut säännöllisesti jo n 30vuotta samoilla numeroilla (Viking ja tavallinen Lotto),voitot tässä ajassa n 200euroa.Kenoa olen pelannut alusta asti 50 sentin panoksella päivittäin ,voitot n 80euroa.Se että olen käyttänyt näihin peleihin yhteensä tässä ajassa n.5000-6000euroa(mummonmarkkoja 36.000mk),ei siis ole tuonut onnea edes tässä ajassa,voin vain kuvitella niitä jotka täyttävät joka viikko täyden Lottokupongin Vikingloton ja vielä Kenoakin että paljonko heillä menee pelaamiseen.Väittäisin että KYMMENIÄTUHANSIA HUKKAAN! Luulen että nämä 10 rastia järjestelmällä pelanneet esim Lotossa ovat niitä jotka niitä Miljoonapotteja sitten saavat eli raha menee tässäkin tapauksessa rahan luo kun on varaa pelata isommilla panoksilla...olen jo alistunut etten voita koskaan mitään isompaa,mites teillä muilla!?

9

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda

Numerosi

• Keno-10/9

Huijaustahan ne ovat, nuo pelit. Silti niitä vaan tulee jatkuvasti pelattua. Kenossa olen kerran saanut 10-tasossa 9-oikein panos 50 senttiä. Lotossa taitaa olla para voitto jotain 100€. Ei ole päässyt rikastumaan voitoilla. Kenossa tulee voittoja siten että pystyy useasti uuden rivin tekemään.
      Mutta kuitenkin, se 2500€ tuntui oikeastaan mukavalle voitolle.

• Mälli Matiskainen

Kenoon menee rahaa... Mutta voiton puolella olen! Syksyllä tuli keno 8-taso oikein 8 numeroa ja panos 2 euroa. Nyt pidän kirjaa pelaamisesta ja budjetti on 500 euroa pelaamiseen. Nyt saldo on 385 euroa, joten miinuksella ollaan.

• Itse huiputat itseäsi, jos et osaa laskea todennäköisyyksiä. Koko arvontapelien ideahan on juuri siinä, että kaikki eivät voi voittaa. Jos se sinua lohduttaa, niin olet koko ajan avustanut kyldyyriä ja urheilua ja köyhiä ja kipeitä, etkä varmaankaan ole viitsinyt ottaa selville, mitä missäkin suhteessa olet keillekin jakanut. Kysy Arhinmäeltä!

• LOTTO ON TÄYTTÄ PASKAA JA VEDÄTYSTÄ. EURO RIVI ON SUORASTAAN HÄVYTÖNTÄ.
      SE YKS VIIDESTÄ- KUUDESTA- MILJOONASTA IHMISESTÄ SUOMESSA, JOKA VOITTAA MILJOONIA MUIDEN HÄVIÄIMILLÄ SUMMILLA, EI OLE MIELESTÄNI MITENKÄÄN HERKULLISTA.
      KAIKKI UHKAPELIT PITÄISI LOPETTAA.

• Gambles

No kun loton täysosuman todennäköisyys on 1/15 000 000 luokkaa, niin kyllähän sen pitäis järkikin sanoa että yksi elinikä ei riitä sen pääpotin saamiseen. Täs reilu 40v aikana lottomiljonäärejä on tullut noin 800-900 kappaletta.
      Mutta siihenhän tuo perustuu.
      Eikä se kenokaan sen parempi ole ja joka tasossa vielä tosi huonot alavoitotkin, Esim. 10-tasossa 10oikein kerroin on 200000 ja 9oikein kerroin tippuukin jo 5000.
      No, mäkin roikotan kyllä yhtä lottoriviä joka helkkarin viikko ettei sen puoleen. Kenon pelaamisen lopetin tosin vuosia sitten.

• Köyhän unelma

Kyllähän se on niinkin, että joskus ja jotain se onni potkaisee. Ainahan sitä voi unelmoida mitä tekis, jos voittais. Unelmia pitää olla, ei tässä muuten jaksa...

• Gambles

No totta kai, kyllähän jollekin nyt tietysti väkisinkin osuu se täysosuma lotossa. Jos jokainen suomalainen laittaa 3 riviä lottoo, niin kyllähän siinä porukassa jo on todennäköisesti se yksi täysosumarivi(vähintään).
        Ja kyllähän se tietenkin on mahdollisuus tuo 1/15 000 000:kin.
        Mutta tosiaan, aika kaukainen se unelma on.

• Veikkarit

Hei! Olemme kaverini kanssa perustaneet facebookiin vedonlyönti aiheisen sivuston nimeltään Veikkarit. Sivullamme jaetaan tipsit niin päivälle kuin yöllekkin joka ikinen viikonpäivä. Molemmilla on vankka kokemus "gämbläämisestä" ja panostammekin aikaa etsien hyviä kohteita jotka jaamme sitten myöskin meidän tykkääjiemme kanssa. Tarkoitus olisi myös järjestää jonkinlaista kisaa kunhan saamme tietyn määrän tykkääjiä kasaan. Käykäähän tutustumassa täällä https://www.facebook.com/pages/Veikkarit/576884212342533?fref=ts ja liittykää joukkoomme jos siltä tuntuu. Kiitos jo etukäteen ja onnea veikkauksiin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      35
      5255
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      287
      5104
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      63
      4505
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2435
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      47
      1877
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      28
      1824
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      24
      1782
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      80
      1728
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1672
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1496
    Aihe