Lotto ja Keno on huiputusta

Olen Lottoa ja Kenoa pelanneena tullut siihen johtopäätökseen että se on meidän muutenkin köyhien Suomalaisten huiputusta,Lottoa olen pelannut säännöllisesti jo n 30vuotta samoilla numeroilla (Viking ja tavallinen Lotto),voitot tässä ajassa n 200euroa.Kenoa olen pelannut alusta asti 50 sentin panoksella päivittäin ,voitot n 80euroa.Se että olen käyttänyt näihin peleihin yhteensä tässä ajassa n.5000-6000euroa(mummonmarkkoja 36.000mk),ei siis ole tuonut onnea edes tässä ajassa,voin vain kuvitella niitä jotka täyttävät joka viikko täyden Lottokupongin Vikingloton ja vielä Kenoakin että paljonko heillä menee pelaamiseen.Väittäisin että KYMMENIÄTUHANSIA HUKKAAN! Luulen että nämä 10 rastia järjestelmällä pelanneet esim Lotossa ovat niitä jotka niitä Miljoonapotteja sitten saavat eli raha menee tässäkin tapauksessa rahan luo kun on varaa pelata isommilla panoksilla...olen jo alistunut etten voita koskaan mitään isompaa,mites teillä muilla!?

9

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda

Numerosi

• Keno-10/9

Huijaustahan ne ovat, nuo pelit. Silti niitä vaan tulee jatkuvasti pelattua. Kenossa olen kerran saanut 10-tasossa 9-oikein panos 50 senttiä. Lotossa taitaa olla para voitto jotain 100€. Ei ole päässyt rikastumaan voitoilla. Kenossa tulee voittoja siten että pystyy useasti uuden rivin tekemään.
      Mutta kuitenkin, se 2500€ tuntui oikeastaan mukavalle voitolle.

• Mälli Matiskainen

Kenoon menee rahaa... Mutta voiton puolella olen! Syksyllä tuli keno 8-taso oikein 8 numeroa ja panos 2 euroa. Nyt pidän kirjaa pelaamisesta ja budjetti on 500 euroa pelaamiseen. Nyt saldo on 385 euroa, joten miinuksella ollaan.

• Itse huiputat itseäsi, jos et osaa laskea todennäköisyyksiä. Koko arvontapelien ideahan on juuri siinä, että kaikki eivät voi voittaa. Jos se sinua lohduttaa, niin olet koko ajan avustanut kyldyyriä ja urheilua ja köyhiä ja kipeitä, etkä varmaankaan ole viitsinyt ottaa selville, mitä missäkin suhteessa olet keillekin jakanut. Kysy Arhinmäeltä!

• LOTTO ON TÄYTTÄ PASKAA JA VEDÄTYSTÄ. EURO RIVI ON SUORASTAAN HÄVYTÖNTÄ.
      SE YKS VIIDESTÄ- KUUDESTA- MILJOONASTA IHMISESTÄ SUOMESSA, JOKA VOITTAA MILJOONIA MUIDEN HÄVIÄIMILLÄ SUMMILLA, EI OLE MIELESTÄNI MITENKÄÄN HERKULLISTA.
      KAIKKI UHKAPELIT PITÄISI LOPETTAA.

• Gambles

No kun loton täysosuman todennäköisyys on 1/15 000 000 luokkaa, niin kyllähän sen pitäis järkikin sanoa että yksi elinikä ei riitä sen pääpotin saamiseen. Täs reilu 40v aikana lottomiljonäärejä on tullut noin 800-900 kappaletta.
      Mutta siihenhän tuo perustuu.
      Eikä se kenokaan sen parempi ole ja joka tasossa vielä tosi huonot alavoitotkin, Esim. 10-tasossa 10oikein kerroin on 200000 ja 9oikein kerroin tippuukin jo 5000.
      No, mäkin roikotan kyllä yhtä lottoriviä joka helkkarin viikko ettei sen puoleen. Kenon pelaamisen lopetin tosin vuosia sitten.

• Köyhän unelma

Kyllähän se on niinkin, että joskus ja jotain se onni potkaisee. Ainahan sitä voi unelmoida mitä tekis, jos voittais. Unelmia pitää olla, ei tässä muuten jaksa...

• Gambles

No totta kai, kyllähän jollekin nyt tietysti väkisinkin osuu se täysosuma lotossa. Jos jokainen suomalainen laittaa 3 riviä lottoo, niin kyllähän siinä porukassa jo on todennäköisesti se yksi täysosumarivi(vähintään).
        Ja kyllähän se tietenkin on mahdollisuus tuo 1/15 000 000:kin.
        Mutta tosiaan, aika kaukainen se unelma on.

• Veikkarit

Hei! Olemme kaverini kanssa perustaneet facebookiin vedonlyönti aiheisen sivuston nimeltään Veikkarit. Sivullamme jaetaan tipsit niin päivälle kuin yöllekkin joka ikinen viikonpäivä. Molemmilla on vankka kokemus "gämbläämisestä" ja panostammekin aikaa etsien hyviä kohteita jotka jaamme sitten myöskin meidän tykkääjiemme kanssa. Tarkoitus olisi myös järjestää jonkinlaista kisaa kunhan saamme tietyn määrän tykkääjiä kasaan. Käykäähän tutustumassa täällä https://www.facebook.com/pages/Veikkarit/576884212342533?fref=ts ja liittykää joukkoomme jos siltä tuntuu. Kiitos jo etukäteen ja onnea veikkauksiin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      74
      6439
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      145
      5957
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      496
      3793
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      122
      2240
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      40
      1455
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      408
      1399
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1235
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1064
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      119
      994
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      980
    Aihe