Olen Lottoa ja Kenoa pelanneena tullut siihen johtopäätökseen että se on meidän muutenkin köyhien Suomalaisten huiputusta,Lottoa olen pelannut säännöllisesti jo n 30vuotta samoilla numeroilla (Viking ja tavallinen Lotto),voitot tässä ajassa n 200euroa.Kenoa olen pelannut alusta asti 50 sentin panoksella päivittäin ,voitot n 80euroa.Se että olen käyttänyt näihin peleihin yhteensä tässä ajassa n.5000-6000euroa(mummonmarkkoja 36.000mk),ei siis ole tuonut onnea edes tässä ajassa,voin vain kuvitella niitä jotka täyttävät joka viikko täyden Lottokupongin Vikingloton ja vielä Kenoakin että paljonko heillä menee pelaamiseen.Väittäisin että KYMMENIÄTUHANSIA HUKKAAN! Luulen että nämä 10 rastia järjestelmällä pelanneet esim Lotossa ovat niitä jotka niitä Miljoonapotteja sitten saavat eli raha menee tässäkin tapauksessa rahan luo kun on varaa pelata isommilla panoksilla...olen jo alistunut etten voita koskaan mitään isompaa,mites teillä muilla!?
Lotto ja Keno on huiputusta
9
443
Vastaukset
- vaihda
Numerosi
- Keno-10/9
Huijaustahan ne ovat, nuo pelit. Silti niitä vaan tulee jatkuvasti pelattua. Kenossa olen kerran saanut 10-tasossa 9-oikein panos 50 senttiä. Lotossa taitaa olla para voitto jotain 100€. Ei ole päässyt rikastumaan voitoilla. Kenossa tulee voittoja siten että pystyy useasti uuden rivin tekemään.
Mutta kuitenkin, se 2500€ tuntui oikeastaan mukavalle voitolle. - Mälli Matiskainen
Kenoon menee rahaa... Mutta voiton puolella olen! Syksyllä tuli keno 8-taso oikein 8 numeroa ja panos 2 euroa. Nyt pidän kirjaa pelaamisesta ja budjetti on 500 euroa pelaamiseen. Nyt saldo on 385 euroa, joten miinuksella ollaan.
Itse huiputat itseäsi, jos et osaa laskea todennäköisyyksiä. Koko arvontapelien ideahan on juuri siinä, että kaikki eivät voi voittaa. Jos se sinua lohduttaa, niin olet koko ajan avustanut kyldyyriä ja urheilua ja köyhiä ja kipeitä, etkä varmaankaan ole viitsinyt ottaa selville, mitä missäkin suhteessa olet keillekin jakanut. Kysy Arhinmäeltä!
LOTTO ON TÄYTTÄ PASKAA JA VEDÄTYSTÄ. EURO RIVI ON SUORASTAAN HÄVYTÖNTÄ.
SE YKS VIIDESTÄ- KUUDESTA- MILJOONASTA IHMISESTÄ SUOMESSA, JOKA VOITTAA MILJOONIA MUIDEN HÄVIÄIMILLÄ SUMMILLA, EI OLE MIELESTÄNI MITENKÄÄN HERKULLISTA.
KAIKKI UHKAPELIT PITÄISI LOPETTAA.- Gambles
No kun loton täysosuman todennäköisyys on 1/15 000 000 luokkaa, niin kyllähän sen pitäis järkikin sanoa että yksi elinikä ei riitä sen pääpotin saamiseen. Täs reilu 40v aikana lottomiljonäärejä on tullut noin 800-900 kappaletta.
Mutta siihenhän tuo perustuu.
Eikä se kenokaan sen parempi ole ja joka tasossa vielä tosi huonot alavoitotkin, Esim. 10-tasossa 10oikein kerroin on 200000 ja 9oikein kerroin tippuukin jo 5000.
No, mäkin roikotan kyllä yhtä lottoriviä joka helkkarin viikko ettei sen puoleen. Kenon pelaamisen lopetin tosin vuosia sitten. - Köyhän unelma
Kyllähän se on niinkin, että joskus ja jotain se onni potkaisee. Ainahan sitä voi unelmoida mitä tekis, jos voittais. Unelmia pitää olla, ei tässä muuten jaksa...
- Gambles
No totta kai, kyllähän jollekin nyt tietysti väkisinkin osuu se täysosuma lotossa. Jos jokainen suomalainen laittaa 3 riviä lottoo, niin kyllähän siinä porukassa jo on todennäköisesti se yksi täysosumarivi(vähintään).
Ja kyllähän se tietenkin on mahdollisuus tuo 1/15 000 000:kin.
Mutta tosiaan, aika kaukainen se unelma on.
- Veikkarit
Hei! Olemme kaverini kanssa perustaneet facebookiin vedonlyönti aiheisen sivuston nimeltään Veikkarit. Sivullamme jaetaan tipsit niin päivälle kuin yöllekkin joka ikinen viikonpäivä. Molemmilla on vankka kokemus "gämbläämisestä" ja panostammekin aikaa etsien hyviä kohteita jotka jaamme sitten myöskin meidän tykkääjiemme kanssa. Tarkoitus olisi myös järjestää jonkinlaista kisaa kunhan saamme tietyn määrän tykkääjiä kasaan. Käykäähän tutustumassa täällä https://www.facebook.com/pages/Veikkarit/576884212342533?fref=ts ja liittykää joukkoomme jos siltä tuntuu. Kiitos jo etukäteen ja onnea veikkauksiin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070