Lotto ja Keno on huiputusta

Olen Lottoa ja Kenoa pelanneena tullut siihen johtopäätökseen että se on meidän muutenkin köyhien Suomalaisten huiputusta,Lottoa olen pelannut säännöllisesti jo n 30vuotta samoilla numeroilla (Viking ja tavallinen Lotto),voitot tässä ajassa n 200euroa.Kenoa olen pelannut alusta asti 50 sentin panoksella päivittäin ,voitot n 80euroa.Se että olen käyttänyt näihin peleihin yhteensä tässä ajassa n.5000-6000euroa(mummonmarkkoja 36.000mk),ei siis ole tuonut onnea edes tässä ajassa,voin vain kuvitella niitä jotka täyttävät joka viikko täyden Lottokupongin Vikingloton ja vielä Kenoakin että paljonko heillä menee pelaamiseen.Väittäisin että KYMMENIÄTUHANSIA HUKKAAN! Luulen että nämä 10 rastia järjestelmällä pelanneet esim Lotossa ovat niitä jotka niitä Miljoonapotteja sitten saavat eli raha menee tässäkin tapauksessa rahan luo kun on varaa pelata isommilla panoksilla...olen jo alistunut etten voita koskaan mitään isompaa,mites teillä muilla!?

9

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda

Numerosi

• Keno-10/9

Huijaustahan ne ovat, nuo pelit. Silti niitä vaan tulee jatkuvasti pelattua. Kenossa olen kerran saanut 10-tasossa 9-oikein panos 50 senttiä. Lotossa taitaa olla para voitto jotain 100€. Ei ole päässyt rikastumaan voitoilla. Kenossa tulee voittoja siten että pystyy useasti uuden rivin tekemään.
      Mutta kuitenkin, se 2500€ tuntui oikeastaan mukavalle voitolle.

• Mälli Matiskainen

Kenoon menee rahaa... Mutta voiton puolella olen! Syksyllä tuli keno 8-taso oikein 8 numeroa ja panos 2 euroa. Nyt pidän kirjaa pelaamisesta ja budjetti on 500 euroa pelaamiseen. Nyt saldo on 385 euroa, joten miinuksella ollaan.

• Itse huiputat itseäsi, jos et osaa laskea todennäköisyyksiä. Koko arvontapelien ideahan on juuri siinä, että kaikki eivät voi voittaa. Jos se sinua lohduttaa, niin olet koko ajan avustanut kyldyyriä ja urheilua ja köyhiä ja kipeitä, etkä varmaankaan ole viitsinyt ottaa selville, mitä missäkin suhteessa olet keillekin jakanut. Kysy Arhinmäeltä!

• LOTTO ON TÄYTTÄ PASKAA JA VEDÄTYSTÄ. EURO RIVI ON SUORASTAAN HÄVYTÖNTÄ.
      SE YKS VIIDESTÄ- KUUDESTA- MILJOONASTA IHMISESTÄ SUOMESSA, JOKA VOITTAA MILJOONIA MUIDEN HÄVIÄIMILLÄ SUMMILLA, EI OLE MIELESTÄNI MITENKÄÄN HERKULLISTA.
      KAIKKI UHKAPELIT PITÄISI LOPETTAA.

• Gambles

No kun loton täysosuman todennäköisyys on 1/15 000 000 luokkaa, niin kyllähän sen pitäis järkikin sanoa että yksi elinikä ei riitä sen pääpotin saamiseen. Täs reilu 40v aikana lottomiljonäärejä on tullut noin 800-900 kappaletta.
      Mutta siihenhän tuo perustuu.
      Eikä se kenokaan sen parempi ole ja joka tasossa vielä tosi huonot alavoitotkin, Esim. 10-tasossa 10oikein kerroin on 200000 ja 9oikein kerroin tippuukin jo 5000.
      No, mäkin roikotan kyllä yhtä lottoriviä joka helkkarin viikko ettei sen puoleen. Kenon pelaamisen lopetin tosin vuosia sitten.

• Köyhän unelma

Kyllähän se on niinkin, että joskus ja jotain se onni potkaisee. Ainahan sitä voi unelmoida mitä tekis, jos voittais. Unelmia pitää olla, ei tässä muuten jaksa...

• Gambles

No totta kai, kyllähän jollekin nyt tietysti väkisinkin osuu se täysosuma lotossa. Jos jokainen suomalainen laittaa 3 riviä lottoo, niin kyllähän siinä porukassa jo on todennäköisesti se yksi täysosumarivi(vähintään).
        Ja kyllähän se tietenkin on mahdollisuus tuo 1/15 000 000:kin.
        Mutta tosiaan, aika kaukainen se unelma on.

• Veikkarit

Hei! Olemme kaverini kanssa perustaneet facebookiin vedonlyönti aiheisen sivuston nimeltään Veikkarit. Sivullamme jaetaan tipsit niin päivälle kuin yöllekkin joka ikinen viikonpäivä. Molemmilla on vankka kokemus "gämbläämisestä" ja panostammekin aikaa etsien hyviä kohteita jotka jaamme sitten myöskin meidän tykkääjiemme kanssa. Tarkoitus olisi myös järjestää jonkinlaista kisaa kunhan saamme tietyn määrän tykkääjiä kasaan. Käykäähän tutustumassa täällä https://www.facebook.com/pages/Veikkarit/576884212342533?fref=ts ja liittykää joukkoomme jos siltä tuntuu. Kiitos jo etukäteen ja onnea veikkauksiin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6600
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      70
      5601
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      103
      4908
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3635
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3201
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3025
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2944
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2829
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      346
      1610
    Aihe