Lotto ja Keno on huiputusta

Olen Lottoa ja Kenoa pelanneena tullut siihen johtopäätökseen että se on meidän muutenkin köyhien Suomalaisten huiputusta,Lottoa olen pelannut säännöllisesti jo n 30vuotta samoilla numeroilla (Viking ja tavallinen Lotto),voitot tässä ajassa n 200euroa.Kenoa olen pelannut alusta asti 50 sentin panoksella päivittäin ,voitot n 80euroa.Se että olen käyttänyt näihin peleihin yhteensä tässä ajassa n.5000-6000euroa(mummonmarkkoja 36.000mk),ei siis ole tuonut onnea edes tässä ajassa,voin vain kuvitella niitä jotka täyttävät joka viikko täyden Lottokupongin Vikingloton ja vielä Kenoakin että paljonko heillä menee pelaamiseen.Väittäisin että KYMMENIÄTUHANSIA HUKKAAN! Luulen että nämä 10 rastia järjestelmällä pelanneet esim Lotossa ovat niitä jotka niitä Miljoonapotteja sitten saavat eli raha menee tässäkin tapauksessa rahan luo kun on varaa pelata isommilla panoksilla...olen jo alistunut etten voita koskaan mitään isompaa,mites teillä muilla!?

9

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda

      Numerosi

    • Keno-10/9

      Huijaustahan ne ovat, nuo pelit. Silti niitä vaan tulee jatkuvasti pelattua. Kenossa olen kerran saanut 10-tasossa 9-oikein panos 50 senttiä. Lotossa taitaa olla para voitto jotain 100€. Ei ole päässyt rikastumaan voitoilla. Kenossa tulee voittoja siten että pystyy useasti uuden rivin tekemään.
      Mutta kuitenkin, se 2500€ tuntui oikeastaan mukavalle voitolle.

    • Mälli Matiskainen

      Kenoon menee rahaa... Mutta voiton puolella olen! Syksyllä tuli keno 8-taso oikein 8 numeroa ja panos 2 euroa. Nyt pidän kirjaa pelaamisesta ja budjetti on 500 euroa pelaamiseen. Nyt saldo on 385 euroa, joten miinuksella ollaan.

    • Itse huiputat itseäsi, jos et osaa laskea todennäköisyyksiä. Koko arvontapelien ideahan on juuri siinä, että kaikki eivät voi voittaa. Jos se sinua lohduttaa, niin olet koko ajan avustanut kyldyyriä ja urheilua ja köyhiä ja kipeitä, etkä varmaankaan ole viitsinyt ottaa selville, mitä missäkin suhteessa olet keillekin jakanut. Kysy Arhinmäeltä!

    • LOTTO ON TÄYTTÄ PASKAA JA VEDÄTYSTÄ. EURO RIVI ON SUORASTAAN HÄVYTÖNTÄ.
      SE YKS VIIDESTÄ- KUUDESTA- MILJOONASTA IHMISESTÄ SUOMESSA, JOKA VOITTAA MILJOONIA MUIDEN HÄVIÄIMILLÄ SUMMILLA, EI OLE MIELESTÄNI MITENKÄÄN HERKULLISTA.
      KAIKKI UHKAPELIT PITÄISI LOPETTAA.

    • Gambles

      No kun loton täysosuman todennäköisyys on 1/15 000 000 luokkaa, niin kyllähän sen pitäis järkikin sanoa että yksi elinikä ei riitä sen pääpotin saamiseen. Täs reilu 40v aikana lottomiljonäärejä on tullut noin 800-900 kappaletta.
      Mutta siihenhän tuo perustuu.
      Eikä se kenokaan sen parempi ole ja joka tasossa vielä tosi huonot alavoitotkin, Esim. 10-tasossa 10oikein kerroin on 200000 ja 9oikein kerroin tippuukin jo 5000.
      No, mäkin roikotan kyllä yhtä lottoriviä joka helkkarin viikko ettei sen puoleen. Kenon pelaamisen lopetin tosin vuosia sitten.

    • Köyhän unelma

      Kyllähän se on niinkin, että joskus ja jotain se onni potkaisee. Ainahan sitä voi unelmoida mitä tekis, jos voittais. Unelmia pitää olla, ei tässä muuten jaksa...

      • Gambles

        No totta kai, kyllähän jollekin nyt tietysti väkisinkin osuu se täysosuma lotossa. Jos jokainen suomalainen laittaa 3 riviä lottoo, niin kyllähän siinä porukassa jo on todennäköisesti se yksi täysosumarivi(vähintään).
        Ja kyllähän se tietenkin on mahdollisuus tuo 1/15 000 000:kin.
        Mutta tosiaan, aika kaukainen se unelma on.


    • Veikkarit

      Hei! Olemme kaverini kanssa perustaneet facebookiin vedonlyönti aiheisen sivuston nimeltään Veikkarit. Sivullamme jaetaan tipsit niin päivälle kuin yöllekkin joka ikinen viikonpäivä. Molemmilla on vankka kokemus "gämbläämisestä" ja panostammekin aikaa etsien hyviä kohteita jotka jaamme sitten myöskin meidän tykkääjiemme kanssa. Tarkoitus olisi myös järjestää jonkinlaista kisaa kunhan saamme tietyn määrän tykkääjiä kasaan. Käykäähän tutustumassa täällä https://www.facebook.com/pages/Veikkarit/576884212342533?fref=ts ja liittykää joukkoomme jos siltä tuntuu. Kiitos jo etukäteen ja onnea veikkauksiin! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe