Mahdotonta?

Ihastuminen

Olen huomannut työpaikallani että eräs perheellinen lestadiolainen mies on ihastunut minuun. Itse en ole uskossa. Kuinka pitkälle lestadiolaiset saavat viedä flirtin?

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weltsu

jokaisen oma asia miten elämänsä viettää

• Kysympähän vaan

Mistä erottaa uus ja vanh.lestadiolaisen. Onko televisio katselu molemmissa sallittua. Saako puhelimen soittoääneksi tilata muuta kuin urku musiikkia. Nämä kysymykset siksi kun haluaisin tilata yhdelle työkaverille kivan soittoäänen puhelimeen mikä muistuttaisi yhteisestä kivasta jutusta.

• ex-vl
        Kysympähän vaan kirjoitti:

Mistä erottaa uus ja vanh.lestadiolaisen. Onko televisio katselu molemmissa sallittua. Saako puhelimen soittoääneksi tilata muuta kuin urku musiikkia. Nämä kysymykset siksi kun haluaisin tilata yhdelle työkaverille kivan soittoäänen puhelimeen mikä muistuttaisi yhteisestä kivasta jutusta.

... on henk.kohtainen asia. Joku hyväksyy rytmikkäämmänkin mitä taas joku toinen. Eihän hänen ole pakko sitä tallettaa, jos ei kuulosta hyvältä.

• vastaaja

Niin pitkälle kuin sielu sietää.

Häiritseekö sen miehen ihastuneisuus sinua jotenkin, vai mitä siitä tänne kirjoittelet? Et kai vain rohkaise miesparkaa?

• Lucis.

Tervehdys.

Itse käsittäisin, että raamattu tuomitsee toisten vaimojen/miesten himoitsemisen.

Joten ei kannata mitään tehdä, jos mies on perheellinen, raamatun mukaan ei kannata mitään tehdä.

Itse uskon, ettei himoitsemisessa mitään pahaa ole, kunhan se ei saa näkyä tekoina joka johtaisi pettämiseen.

Kyseinen käsky johtaa juurensa siitä että vaimot/miehet eivät pettäsi toisiaan.

Tosin minä en ole lestadiolainen, mutta uskoisin, että ei näin pitkälle.

Lucis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe